CroQuis skriver:
Jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde overskriften 
Men hvor meget deler i med familie osv?
- Vægtøgning?
- Mavemål, cm?
- Strækmærker
- Smerter?
- Hvordan i skal føde?
- Må de røre maven?
- Får de besked før (veer) eller først efter fødslen når barnet er født?
Mine spørgsmål kommer sig egentlig af, at min far spurgte mig idag, om jeg havde besluttet mig for hvordan jeg skulle føde, alm. eller i vand??
Og synes egentlig det var et lidt personligt spørgsmål, for vil nødig have at familien tænker på hvordan jeg ligger og har smerter, ligesom at jeg ikke vil have dem på gangen, imens jeg føder..
Generelt synes jeg at min graviditet er lidt personlig, og "bare" fordi at jeg har en baby i maven, giver det da ikke familie ret til at røre den eller vide hvor meget jeg har taget på osv? Men måske er jeg bare sær og holder kortene tæt på 

Spændt på hvordan i andre har det??? 
Jeg delte alt med min mor næsten.. Og viste hende også grædende min mave, fordi den faktisk er ET stort strækmærke, hvilket jeg jo selvfølgelig var mega ked af dengang, men nu er det ikke så slemt..
Den nærmeste familie fik besked da vi tog på fødegangen, og min eks kæreste snakkede med sine forældre under fødslen, når han var ude og få luft..
Sådan noget som hvordan jeg skulle føde var der aldrig nogen der spurgte om, og der var heller ikke rigtig nogen der tog mig på maven, hvor jeg blev stødt..
Jeg tror din far spurgte i ren interesse for hvilke forestillinger osv. du har til en fødsel, og det synes jeg du skal sætte pris på 
Men når det så er sagt kan jeg sagtens se hvad du mener