Nissedør, hvad synes i om mine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2014

EAF

Så er Nissen flyttet ind  pudsigt nok lige som jeg var færdig med at læse historien om Nissen der flytter ind højt for sønnike  Han er overbevist om at der bor en drillenissen bag døren og DET kan han sagtens være 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2014

L-Mortil3

Vi er SÅ glade for døren Maria!! Og tak for den tilhørende historie, kæmpe kæmpe hit!

Anmeld

30. november 2014

Molly23

Har du flere nissedøre til salg? 

Anmeld

3. december 2014

mariamiss6

Molly23 skriver:

Har du flere nissedøre til salg? 

Jeg har simpelthen ikke fået fulgt med her, men ja, jeg har en, hvis du stadig mangler.

Anmeld

3. december 2014

mariamiss6

L-Mortil2 skriver:

Vi er SÅ glade for døren Maria!! Og tak for den tilhørende historie, kæmpe kæmpe hit!

Hejsa, det var da bare rigtig dejligt at i er så glade for den dør  

Vores egen nisse, som har en mere traditionel dør, er også begyndt at forlange nisseguf nu

Har du modtaget nummer 2 ør også?

Anmeld

3. december 2014

L-Mortil3

mariamiss6 skriver:

Hejsa, det var da bare rigtig dejligt at i er så glade for den dør  

Vores egen nisse, som har en mere traditionel dør, er også begyndt at forlange nisseguf nu

Har du modtaget nummer 2 ør også?

Nej ikke endnu, venter pænt  vores er en værre drillenisse! Han driller og driller! Pakker madkasser, kaffemaskiner mm ind i gavepapir, ruller toiletpapir ud , farver mælk, laver tog formet rugbrød, skriver på balloner, putter halm i sko, ja altså altså ham hr nisse!

Anmeld

4. december 2014

EAF

Vores nisse har ikke været helt tilfreds med at vi har været væk to dage, så døren ind til sønnikes legeværelse er blevet barrikaderet med snore, der er sat krydderier foran døren på dørtrinnet og så har han lagt skeer og piskeris foran døren - altså nisse  Men kan godt forstå ham, dete r godt nok frækt han ikke har fået godter de sidste dage. Han var så sød at tage julestrømpen med helt til Fyn og fylde den op hver morgen mens vi var der og så giver vi ikke engang ham noget, tsk tsk  Er spændt på Elias' udtryk imorgen - Nuurh hvor den store dag med Luciaoptog i kirken også er, tid for mor at blive dybt rørt igen når han kommer ind med sit lille lys sammen med 65 andre børn og synger luciasangen igennem kirken 

Anmeld

4. december 2014

Madeleine33

Må jeg ikke godt købe en af dine nissedøre hurtigst muligt.

Jeg har en søn som skal ha reduceret mandler og fjernet polypper på mandag.

Vil meget gerne overraske ham med en nissedør,da han skal være hjemme fra bh i mange dage.

Mvh Madeleine

Skriv gerne til min mail.

madeleinehansen@hotmail.dk

Anmeld

10. december 2014

mariamiss6

Madeleine33 skriver:

Må jeg ikke godt købe en af dine nissedøre hurtigst muligt.

Jeg har en søn som skal ha reduceret mandler og fjernet polypper på mandag.

Vil meget gerne overraske ham med en nissedør,da han skal være hjemme fra bh i mange dage.

Mvh Madeleine

Skriv gerne til min mail.

madeleinehansen@hotmail.dk

Hej, jeg har simpelthen været aldeles og totalt uden net den sidste uges tid, så jeg har slet ikke set du har skrevet her, hvis du stadig gerne vil købe den sidste dør jeg har tilbage skal du endelig sige til. Kan se du også har skrevet på bloggen, men den har jeg også først kunnet komme til at tjekke nu desværre.

Jeg sender dig lige en pb med mit mobilnummer.

Anmeld

10. december 2014

Shine

mariamiss6 skriver:

Jeg har så meget Fimo. Eller, jeg har en del, som jeg ligesom bare aldrig rigtig har fået brugt op. 

I år ville jeg gerne lave den der famøse nissedør her hjemme, til mine egne unger, og jeg tænkte at jeg kunne bruge Fimo i stedet for at købe sådan en dukkehus dør. 

Jeg lavede først et par stykker i form af en rigtig dør. Altså, den klassiske høje med udskårede firkanter. 
Det korte af det lange er at de simpelthen ikke blev pæne nok. Det er svært at få dem helt ens, og helt lige, og så videre... Så altså, dte blev blot til 2. 1 til os selv, og 1 til min veninde, hvis hun vil have den. 

Nåh, så googlede jeg lidt, og fald over nogle tutorials på døre fra et helt andet univers. Mere sådan over i hobbit døre og døre ind til alfeverdener, og i ved, den slags som er mere over i miniature rollespilsverden ting. 

Men men, jeg kiggede lidt på det, og besluttede at en nisse sgu da godt kan bo bag en rund trædør... Har man ikke altid sagt at nisser alligevel også løbe rundt i væggene ved hjælp af musehullerne? Nåh, men i hvert fald har jeg lavet de her døre  

Hvad synes i? Og hvis de skulle kunne sælge, ville 50 kroner så ikke være en fair pris? Jeg har nemlig set dukkehus dørene umalede til omkring 100 kroner, og så kommer forsendelse jo oven i. 

Det skal måske lige nævnes, at der til hver dør hører et lille skilt hvor på der står 'Nisse.'. Skiltet er lavet som en tilhørende løsdel, for at dække over et hul man kan vælge at bruge hvis man vil skrue døren fast. (ellers sættes den umiddelbart fast med midlertidige løsninger som dobbeltklæbende tape).

De er da godt nok søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.