Nissedør, hvad synes i om mine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2013

mariamiss6

Bortset fra det, så er de runde døre faktisk lavet med henblik på at forsøge at sælge dem. 

Det var dog mest fordi min farmors veninde har spurgt om hun skule sælge nogle ting for mig til et 1. søndag i advent julemarked, at jeg så tænkte jeg ville prøve at lave nogle til salg, nu jeg alligevel var igang med nogle til mig selv  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

Michelle88

Er ikke selv inde i den kreative verden Så spørg måske dumt, med hvad kan man bruge dem til?

Anmeld

24. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

De er da super fine!og meget nisseagtige! 

Tror sagtens du ka sælge dem til ca 50 kr, hvis i ska på markede med dem! Vh stine

Anmeld

24. november 2013

LilleSmølf

mariamiss6 skriver:

Hvad tænker du er den rigtige pris for sådan en dør? 

Der er i alt knapt en pakke ler i alt til sådan en dør. Leret koster rundt regnet 20 kroner pr. pakke (kommer vidst an på hvor man handler). OG arbejdstiden pr. dør er vel omkring 1-1½ time.... Vel og mærke uden jeg har taget tid på det egentlig.

Men du har helt ret, det er nemt nok selv at lave en, især de runde er nemme nok, hvis man er vant til at være lidt kreahandy. 

Nårh men, jeg synes skam det er en hel fin pris!

Jeg ville bare synes alt var "for meget" når jeg selv kan. Men hvis man ikke kan, er det jo noget helt andet.

Jeg er SPADE til at sy/strikke/hækle så sådan noget punger jeg gerne ud for, selvom det kunne gøres meget billigere selv.

Det er mere dér, den ligger

Anmeld

25. november 2013

mariamiss6

Michelle88 skriver:

Er ikke selv inde i den kreative verden Så spørg måske dumt, med hvad kan man bruge dem til?

Du sætter døren fast på væggen ved dørpanelet og bilder barnet ind at her bor en nisse. Og hvis du ikke er sød ved nissen hver dag i December måned bliver den fornærmet og laver ballade til næste dag. 

Det er selvfølgelig kun nissen der kan åbne døren

Anmeld

25. november 2013

mariamiss6

VIPpigen skriver:

Jeg tænker Porto bliver max 21 kr. Jeg sender ofte tøj, og det er yderst sjældent Porto overstiger de 21 kr. Jeg ved dog ikke hvad de kuverter koster

Jeg ved heller ikke hvad kuverterne koster. Men det kunne jeg jo finde ud af.... 

Anmeld

8. november 2014

A. Nonymsen

mariamiss6 skriver:

Jeg ved heller ikke hvad kuverterne koster. Men det kunne jeg jo finde ud af.... 

Og her et år efter... Sælger du dem?

Anmeld

8. november 2014

Kay

A. Nonymsen skriver:

Og her et år efter... Sælger du dem?

Ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide 

Anmeld

8. november 2014

cecilie1984

jeg vil også gerne vide det

Anmeld

8. november 2014

B&J

De er alt for søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.