Nissedør, hvad synes i om mine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2014

mariamiss6

A. Nonymsen skriver:

Og her et år efter... Sælger du dem?

Haha ja det gør jeg faktisk... Jeg synes vi skal holde os til den ovenstående pris, 50,- plus forsendelse.... Jeg tænker det er almindelig porto, og med priserne idag bliver det vidst 58,-.... De lægges i en boblekuvert... Skal vi sige 60 kroner inklusive?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2014

mariamiss6

Kay skriver:

Ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide 

Jeg gentager mig lige, så alle bliver citeret  

Haha ja det gør jeg faktisk... Jeg synes vi skal holde os til den ovenstående pris, 50,- plus forsendelse.... Jeg tænker det er almindelig porto, og med priserne idag bliver det vidst 58,-.... De lægges i en boblekuvert... Skal vi sige 60 kroner inklusive?

Anmeld

15. november 2014

mariamiss6

cecilie1984 skriver:

jeg vil også gerne vide det

Gentager lige mig selv så alle bliver citeret

Anmeld

15. november 2014

mariamiss6

Og så lige til alle.... Jeg er pt ikke hjemme, og kan derfor ikke tjekke.... Men jeg TROR jeg har 3 styks liggende....

Da jeg ikke har planer om at love nogen noget som helst kreativt ekstra arbejde, her lige op til jul med levende drengebørn og operation lige rundt hjørnet midt i gavetiden, bliver jeg nødt til at sige at det er først til mølle.....

Når jeg kommer hjem skal jeg lige finde dem alle frem, og så må vi se hvor mange der er. Så må i vælge ud fra dem jeg har færdige i forvejen... 

Anmeld

15. november 2014

Kay

mariamiss6 skriver:

Jeg gentager mig lige, så alle bliver citeret  

Har desværre allerede købt en anden dør

Anmeld

15. november 2014

mariamiss6

Kay skriver:

Har desværre allerede købt en anden dør

Det er helt i orden. Det var rent held at jeg lige så denne her

Anmeld

16. november 2014

mariamiss6

Jeg har disse 3 færdige. Til alle dørene er også et dørskilt til at dække hullet og en lille rød klemme man kan klistre op ved siden af døren, til beskeder :-) 

Anmeld

16. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvor er de fine 

lige et dumt spørgsmål - men kender ganske enkelt ikke til det med nissedøre. Hvordan fungerer konceptet? 

Anmeld

16. november 2014

L-Mortil3

Hvis du skulle have en liggende vil jeg gerne købe en 

Anmeld

16. november 2014

mariamiss6

mor:) skriver:

Hvor er de fine 

lige et dumt spørgsmål - men kender ganske enkelt ikke til det med nissedøre. Hvordan fungerer konceptet? 

Jeg sidder på mobilen og fik ikke lige billedet med i min sidste besked kan jeg se. Det gider ikke du fra mobilen åbenbart.

Nåh men man sætter en nissedør op og bilder barnet ind at her bor en nisse. Og så gælder det jo om at holde musen glad hele julen so han ikke laver ballade om natten ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.