Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pylle3 skriver: Håber det kommer til at gå hurtigt for dig når tingene går i gang. Dog vil jeg lige pointere at det intet har med uvidenhed at gøre. Det er mindst lige så nervepirrende om man skal føde 1,2 eller 3,4 gang. Du ved aldrig hvordan og hvornår det går i gang uanset hvor mange signaler kroppen giver
Håber det kommer til at gå hurtigt for dig når tingene går i gang. Dog vil jeg lige pointere at det intet har med uvidenhed at gøre. Det er mindst lige så nervepirrende om man skal føde 1,2 eller 3,4 gang. Du ved aldrig hvordan og hvornår det går i gang uanset hvor mange signaler kroppen giver
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bell'star skriver: Altså, jeg fik veer fredag aften (ca et døgn efter den var gået) men de gik desværre i sig selv igen lørdag morgen - efter en hel nat med masser af veer og nul søvn Men jeg tror ligesom det var slimproppen der satte gang i det hele for mit vedkommende (uden at være klog på det område, men sådan oplevede JEG det i hvert fald) Så 'er da lige for at det samme sker for dig
Altså, jeg fik veer fredag aften (ca et døgn efter den var gået) men de gik desværre i sig selv igen lørdag morgen - efter en hel nat med masser af veer og nul søvn Men jeg tror ligesom det var slimproppen der satte gang i det hele for mit vedkommende (uden at være klog på det område, men sådan oplevede JEG det i hvert fald) Så 'er da lige for at det samme sker for dig
Stivdie skriver: Ja, det gør det hele meget sværere, når man ikke ved, hvad det egentlig er, man venter på.. Jeg havde regelmæssige plukkeveer i en over en uge inden fødslen (var indlagt, så fik kørt en strimmel ret ofte), som jeg dog ikke kunne mærke før dagen inden fødslen. Men dagen inden fødslen bemærkede jordemoderen også at mine plukkeveer havde 5-8 min interval (målt i ca to timer). Så troede bare, det var dem der fortsatte og var blevet lidt kraftigere.. De rigtige veer blev aldrig så kraftige, at de var svære at holde ud
Ja, det gør det hele meget sværere, når man ikke ved, hvad det egentlig er, man venter på.. Jeg havde regelmæssige plukkeveer i en over en uge inden fødslen (var indlagt, så fik kørt en strimmel ret ofte), som jeg dog ikke kunne mærke før dagen inden fødslen. Men dagen inden fødslen bemærkede jordemoderen også at mine plukkeveer havde 5-8 min interval (målt i ca to timer). Så troede bare, det var dem der fortsatte og var blevet lidt kraftigere.. De rigtige veer blev aldrig så kraftige, at de var svære at holde ud
et-ønske skriver: Jeg krydser for at det snart går i gang Men jeg har en af de kedelige bemærkninger..... Min gik på terminsdagen - jeg gik 10 dage over tid og fik fødslen sat igang
Jeg krydser for at det snart går i gang Men jeg har en af de kedelige bemærkninger..... Min gik på terminsdagen - jeg gik 10 dage over tid og fik fødslen sat igang
Lykke:) skriver: Hej alle Min slimprop er gået i dag (37+1) og er så småt begyndt at glæde mig lidt til om der sker noget Hvor lang tid gik der fra jeres slimprop var gået til i fødte? Og havde i det anerledes bagefter? Jeg har fået ret ondt i lænden - sådan menstruationsondt men plukveerne er som de plejer. Nogle ret onde at komme igennem og andre spænder bare i maven.
Hej alle Min slimprop er gået i dag (37+1) og er så småt begyndt at glæde mig lidt til om der sker noget Hvor lang tid gik der fra jeres slimprop var gået til i fødte? Og havde i det anerledes bagefter? Jeg har fået ret ondt i lænden - sådan menstruationsondt men plukveerne er som de plejer. Nogle ret onde at komme igennem og andre spænder bare i maven.
SJN skriver: Kan desværre ikke besvare dit egentlige spørgsmål men det er da super spændene om der snart sker noget! Glæder mig til at følge med hihi
Kan desværre ikke besvare dit egentlige spørgsmål men det er da super spændene om der snart sker noget! Glæder mig til at følge med hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128