Farvel slimprop!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2013

Lykke:)

Pylle3 skriver:

Håber det kommer til at gå hurtigt for dig når tingene går i gang. Dog vil jeg lige pointere at det intet har med uvidenhed at gøre. Det er mindst lige så nervepirrende om man skal føde 1,2 eller 3,4 gang. Du ved aldrig hvordan og hvornår det går i gang uanset hvor mange signaler kroppen giver

Nej det har du selvfølgelig ret i. Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Bell'star skriver:

Altså, jeg fik veer fredag aften (ca et døgn efter den var gået) men de gik desværre i sig selv igen lørdag morgen - efter en hel nat med masser af veer og nul søvn
Men jeg tror ligesom det var slimproppen der satte gang i det hele for mit vedkommende (uden at være klog på det område, men sådan oplevede JEG det i hvert fald)
'er da lige for at det samme sker for dig

Det ville da være rart hvis det var tilfældet! Altså, at det sætter gang i noget. Min bedste venindes mor kan se et eller andet mellem himmel og jord og hvis man skal tro på hende sker der noget omkring den 20, så jeg håber!

Anmeld

17. november 2013

Stivdie skriver:

Ja, det gør det hele meget sværere, når man ikke ved, hvad det egentlig er, man venter på..
Jeg havde regelmæssige plukkeveer i en over en uge inden fødslen (var indlagt, så fik kørt en strimmel ret ofte), som jeg dog ikke kunne mærke før dagen inden fødslen. Men dagen inden fødslen bemærkede jordemoderen også at mine plukkeveer havde 5-8 min interval (målt i ca to timer). Så troede bare, det var dem der fortsatte og var blevet lidt
kraftigere..
De rigtige veer blev aldrig så kraftige, at de var svære at holde ud

Okay, det er altså lidt vildt! For nogle synes slet ikke veer er slemme og andre kan slet ikke holde dem ud!

Anmeld

17. november 2013

et-ønske skriver:

Jeg krydser for at det snart går i gang

Men jeg har en af de kedelige bemærkninger..... Min gik på terminsdagen - jeg gik 10 dage over tid og fik fødslen sat igang

Åh ha det håber i hvert fald ikke er tilfældet her

Anmeld

17. november 2013

Anonym101

Lykke:) skriver:

Hej alle
Min slimprop er gået i dag (37+1) og er så småt begyndt at glæde mig lidt til om der sker noget

Hvor lang tid gik der fra jeres slimprop var gået til i fødte? Og havde i det anerledes bagefter?

Jeg har fået ret ondt i lænden - sådan menstruationsondt men plukveerne er som de plejer. Nogle ret onde at komme igennem og andre spænder bare i maven.

Kan desværre ikke besvare dit egentlige spørgsmål men det er da super spændene om der snart sker noget! Glæder mig til at følge med hihi

Anmeld

17. november 2013

SJN skriver:

Kan desværre ikke besvare dit egentlige spørgsmål men det er da super spændene om der snart sker noget! Glæder mig til at følge med hihi

Ja det er nemlig super spændende! tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.