Farvel slimprop!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2013

Lykke:)

Stivdie skriver:

Min slimprop gik ad 3 omgange. Fra første del gik til hun var ude, gik der ca. 9 timer. Anden del gik en halv time senere, og den sidste del gik sammen med vandet halvanden time før hun blev født :-)

Det var hurtigt! så hurtigt går det nok desværre ikke her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Stivdie

Lykke:) skriver:

Det var hurtigt! så hurtigt går det nok desværre ikke her!

Hele dagen før havde jeg også irriterende plukkeveer, og mine rigtige veer startede en times tid før slimproppen gik. Troede dog stadig det var plukkeveer på det tidspunkt, for veerne var stadig ikke særlig intense

Anmeld

17. november 2013

Stivdie skriver:

Hele dagen før havde jeg også irriterende plukkeveer, og mine rigtige veer startede en times tid før slimproppen gik. Troede dog stadig det var plukkeveer på det tidspunkt, for veerne var stadig ikke særlig intense

Åååh hvor er det egentlig frustrerende at man er så uviden som førstegangsfødende synes man har så forfærdeligt mange spørgsmål!
Har en MASSE plukkeveer, men aner jo ikke om det udvikler sig og hvor slemt det skal være før man skal reagere og så tror jeg bare at jeg er begyndt at analysere min krop alt alt alt for meget

Anmeld

17. november 2013

De3Guldklumper

Åååh hvor er det egentlig frustrerende at man er så uviden som førstegangsfødende synes man har så forfærdeligt mange spørgsmål!
Har en MASSE plukkeveer, men aner jo ikke om det udvikler sig og hvor slemt det skal være før man skal reagere og så tror jeg bare at jeg er begyndt at analysere min krop alt alt alt for meget

Håber det kommer til at gå hurtigt for dig når tingene går i gang. Dog vil jeg lige pointere at det intet har med uvidenhed at gøre. Det er mindst lige så nervepirrende om man skal føde 1,2 eller 3,4 gang. Du ved aldrig hvordan og hvornår det går i gang uanset hvor mange signaler kroppen giver

Anmeld

17. november 2013

Bell'star

Okay, kunne du mærke noget anderledes efter den var gået?

Altså, jeg fik veer fredag aften (ca et døgn efter den var gået) men de gik desværre i sig selv igen lørdag morgen - efter en hel nat med masser af veer og nul søvn
Men jeg tror ligesom det var slimproppen der satte gang i det hele for mit vedkommende (uden at være klog på det område, men sådan oplevede JEG det i hvert fald)
'er da lige for at det samme sker for dig

Anmeld

17. november 2013

Janni.

Min gik om morgenen d. 12/3-11, Silas er født natten d. 13/3-11 kl. 2.59. 

Rigtig god fødsel til dig.. Puster en vestorm i din retning.. 

Anmeld

17. november 2013

Stivdie

Ja, det gør det hele meget sværere, når man ikke ved, hvad det egentlig er, man venter på..
Jeg havde regelmæssige plukkeveer i en over en uge inden fødslen (var indlagt, så fik kørt en strimmel ret ofte), som jeg dog ikke kunne mærke før dagen inden fødslen. Men dagen inden fødslen bemærkede jordemoderen også at mine plukkeveer havde 5-8 min interval (målt i ca to timer). Så troede bare, det var dem der fortsatte og var blevet lidt
kraftigere..
De rigtige veer blev aldrig så kraftige, at de var svære at holde ud

Anmeld

17. november 2013

et-ønske

Fejl

Anmeld

17. november 2013

et-ønske

Jeg krydser for at det snart går i gang

Men jeg har en af de kedelige bemærkninger..... Min gik på terminsdagen - jeg gik 10 dage over tid og fik fødslen sat igang

Anmeld

17. november 2013

Pylle3 skriver:

Håber det kommer til at gå hurtigt for dig når tingene går i gang. Dog vil jeg lige pointere at det intet har med uvidenhed at gøre. Det er mindst lige så nervepirrende om man skal føde 1,2 eller 3,4 gang. Du ved aldrig hvordan og hvornår det går i gang uanset hvor mange signaler kroppen giver

Nej det har du selvfølgelig ret i. Men tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.