Farvel slimprop!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2013

Lykke:)

stjernehimmel skriver:

Uhhh hvor spændende.... Jeg kan trøste dig med mit startede kl 1 om natten med akkurat det samme... Var ude og handle osv for det var ikke slemt og ku lige så godt ordne lidt inden det fik helt løs.... Kl 1824 blev jeg mor :-) håber alt går forrygende :-)

Uha! Se det er noget jeg kan lide at høre håber jeg kan komme med en positiv opdatering snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Albertsen92

Okay, kunne du mærke noget efter eller var alt som det plejede?

Fik tegn som tynd mave, mens smerter osv, men hun ventede lige lidt

Mib veninde fødte dog dagen efter hendes slimprop gik. 38+4

Anmeld

17. november 2013

Karla

Lykke:) skriver:

Hej alle
Min slimprop er gået i dag (37+1) og er så småt begyndt at glæde mig lidt til om der sker noget

Hvor lang tid gik der fra jeres slimprop var gået til i fødte? Og havde i det anerledes bagefter?

Jeg har fået ret ondt i lænden - sådan menstruationsondt men plukveerne er som de plejer. Nogle ret onde at komme igennem og andre spænder bare i maven.

Min gik tirsdag, og jeg havde efterfølgende mere murren i underlivet. Der er dog ikke sket mere. Der ryger noget af den hver dag stadig, og jeg har flere plukveer og mere murren end tidligere, men der sker altså ikke andet her, desværre
Jeg er 38+2 i dag.

Anmeld

17. november 2013

Albertsen92 skriver:

Fik tegn som tynd mave, mens smerter osv, men hun ventede lige lidt

Mib veninde fødte dog dagen efter hendes slimprop gik. 38+4

Okay, det har jeg haft eller. Det kommer sådan lidt on and off synes jeg. Menssmerter har jeg. Jeg håber der sker noget! Er ret utålmodig synes jeg

Anmeld

17. november 2013

Karla skriver:

Min gik tirsdag, og jeg havde efterfølgende mere murren i underlivet. Der er dog ikke sket mere. Der ryger noget af den hver dag stadig, og jeg har flere plukveer og mere murren end tidligere, men der sker altså ikke andet her, desværre
Jeg er 38+2 i dag.

Nå okay ryger der meget af din?
For hele dagen er der kommet en del med ud hver gang jeg har været på toilettet.

Håber der sker noget for os begge to !

Anmeld

17. november 2013

Sijac

Synes bare jeg har hørt, at den ikke gendannes når man er "så langt" henne. Men nu må vi se! Jeg håber der sker noget!

Min gik 36+ og gik igen 38+ og jeg fødte 40+5.

Anmeld

17. november 2013

Karla

Nå okay ryger der meget af din?
For hele dagen er der kommet en del med ud hver gang jeg har været på toilettet.

Håber der sker noget for os begge to !

Tirsdag, onsdag og torsdag røg der meget. Der kom der hver dag en stor masse ud, og så resten af dagen var der lidt slim også. Siden har der været en smule mere ved hvert toiletbesøg, men ikke de kæmpe "klumper" som de første 3 dage. Torsdag og fredag var der også en anelse blod i, men det har der ikke været siden.
(Beklager de klamme detaljer )
for der snart sker noget

Anmeld

17. november 2013

Sijac skriver:

Min gik 36+ og gik igen 38+ og jeg fødte 40+5.

Okay, så der skete ikke det vilde ved dig

Anmeld

17. november 2013

SjeBets

Min gik 39+4 kl 5 om morgenene. Kort efter begyndte de første veer og 15 timer efter havde jeg min søn i armene

Anmeld

17. november 2013

Karla skriver:

Tirsdag, onsdag og torsdag røg der meget. Der kom der hver dag en stor masse ud, og så resten af dagen var der lidt slim også. Siden har der været en smule mere ved hvert toiletbesøg, men ikke de kæmpe "klumper" som de første 3 dage. Torsdag og fredag var der også en anelse blod i, men det har der ikke været siden.
(Beklager de klamme detaljer )
for der snart sker noget

Det helt okay
Okay, jeg må vente og se de næste par dage! Der har været ret meget og store klumper et par gange i dag - ingen blødning eller noget. Spændende er det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.