Farvel slimprop!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.289 visninger
45 svar
4 synes godt om
17. november 2013

Lykke:)

Hej alle
Min slimprop er gået i dag (37+1) og er så småt begyndt at glæde mig lidt til om der sker noget

Hvor lang tid gik der fra jeres slimprop var gået til i fødte? Og havde i det anerledes bagefter?

Jeg har fået ret ondt i lænden - sådan menstruationsondt men plukveerne er som de plejer. Nogle ret onde at komme igennem og andre spænder bare i maven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

L&V

Lykke:) skriver:

Hej alle
Min slimprop er gået i dag (37+1) og er så småt begyndt at glæde mig lidt til om der sker noget

Hvor lang tid gik der fra jeres slimprop var gået til i fødte? Og havde i det anerledes bagefter?

Jeg har fået ret ondt i lænden - sådan menstruationsondt men plukveerne er som de plejer. Nogle ret onde at komme igennem og andre spænder bare i maven.

Der kan gå længe længe, min er ikke gået nogle af gangene..

Spændende om der sker noget.

Anmeld

17. november 2013

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Der kan gå længe længe, min er ikke gået nogle af gangene..

Spændende om der sker noget.

Ih øv
Ja, det er lidt spændende og se om der sker noget!

Anmeld

17. november 2013

L&V

Ih øv
Ja, det er lidt spændende og se om der sker noget!

Ja desværre.. Slimproppen kan mig bekendt gendannes så det behøver ikke være tegn på nogen som helst desværre

Anmeld

17. november 2013

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Ja desværre.. Slimproppen kan mig bekendt gendannes så det behøver ikke være tegn på nogen som helst desværre

Synes bare jeg har hørt, at den ikke gendannes når man er "så langt" henne. Men nu må vi se! Jeg håber der sker noget!

Anmeld

17. november 2013

De3Guldklumper

Hej alle

ved de to første er den gået over 2-3 dage og så har jeg født.

Anmeld

17. november 2013

Pylle3 skriver:

ved de to første er den gået over 2-3 dage og så har jeg født.

Håber jeg kan gøre kunsten efter!

Anmeld

17. november 2013

Albertsen92

Der gik 8 dage med mig, den gik 39+6

Anmeld

17. november 2013

stjernehimmel

Hej alle

Uhhh hvor spændende.... Jeg kan trøste dig med mit startede kl 1 om natten med akkurat det samme... Var ude og handle osv for det var ikke slemt og ku lige så godt ordne lidt inden det fik helt løs.... Kl 1824 blev jeg mor :-) håber alt går forrygende :-)

Anmeld

17. november 2013

Albertsen92 skriver:

Der gik 8 dage med mig, den gik 39+6

Okay, kunne du mærke noget efter eller var alt som det plejede?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.