Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lykke:) skriver: Okay, så der skete ikke det vilde ved dig
Okay, så der skete ikke det vilde ved dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SjeBets skriver: Min gik 39+4 kl 5 om morgenene. Kort efter begyndte de første veer og 15 timer efter havde jeg min søn i armene
Min gik 39+4 kl 5 om morgenene. Kort efter begyndte de første veer og 15 timer efter havde jeg min søn i armene
Sijac skriver: Ingen betydning overhovedet :/
Ingen betydning overhovedet :/
Lykke:) skriver: Det helt okay Okay, jeg må vente og se de næste par dage! Der har været ret meget og store klumper et par gange i dag - ingen blødning eller noget. Spændende er det!
Det helt okay Okay, jeg må vente og se de næste par dage! Der har været ret meget og store klumper et par gange i dag - ingen blødning eller noget. Spændende er det!
Karla skriver: Ja, det er vildt frustrerende, at man ikke bare ved, om det betyder det ene eller det andet
Ja, det er vildt frustrerende, at man ikke bare ved, om det betyder det ene eller det andet
Min slimprop gik om formiddagen, og jeg fødte 21.30, for mig gik det altså hurtigt. Jeg havde plukveer hele dagen, og fik veer klokken 18.00 Held og lykke - lykke
Wik skriver: Min slimprop gik om formiddagen, og jeg fødte 21.30, for mig gik det altså hurtigt. Jeg havde plukveer hele dagen, og fik veer klokken 18.00 Held og lykke - lykke
Lykke:) skriver: Hej alle Min slimprop er gået i dag (37+1) og er så småt begyndt at glæde mig lidt til om der sker noget Hvor lang tid gik der fra jeres slimprop var gået til i fødte? Og havde i det anerledes bagefter? Jeg har fået ret ondt i lænden - sådan menstruationsondt men plukveerne er som de plejer. Nogle ret onde at komme igennem og andre spænder bare i maven.
Hej alle Min slimprop er gået i dag (37+1) og er så småt begyndt at glæde mig lidt til om der sker noget Hvor lang tid gik der fra jeres slimprop var gået til i fødte? Og havde i det anerledes bagefter? Jeg har fået ret ondt i lænden - sådan menstruationsondt men plukveerne er som de plejer. Nogle ret onde at komme igennem og andre spænder bare i maven.
Lykke:) skriver:Hej alle Min slimprop er gået i dag (37+1) og er så småt begyndt at glæde mig lidt til om der sker noget Hvor lang tid gik der fra jeres slimprop var gået til i fødte? Og havde i det anerledes bagefter? Jeg har fået ret ondt i lænden - sådan menstruationsondt men plukveerne er som de plejer. Nogle ret onde at komme igennem og andre spænder bare i maven.
Bell'star skriver: Min slimprop gik i løbet af hele torsdag aften, og søndag morgen kl 05.48 var min søn ude
Min slimprop gik i løbet af hele torsdag aften, og søndag morgen kl 05.48 var min søn ude
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128