Farvel slimprop!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2013

Sijac

Lykke:) skriver:

Okay, så der skete ikke det vilde ved dig

Ingen betydning overhovedet :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Lykke:)

SjeBets skriver:

Min gik 39+4 kl 5 om morgenene. Kort efter begyndte de første veer og 15 timer efter havde jeg min søn i armene

Sådan en historie kan jeg godt lide!

Anmeld

17. november 2013

Sijac skriver:

Ingen betydning overhovedet :/

Øv øv! for at der sker noget her!

Anmeld

17. november 2013

Karla

Det helt okay
Okay, jeg må vente og se de næste par dage! Der har været ret meget og store klumper et par gange i dag - ingen blødning eller noget. Spændende er det!

Ja, det er vildt frustrerende, at man ikke bare ved, om det betyder det ene eller det andet

Anmeld

17. november 2013

Karla skriver:

Ja, det er vildt frustrerende, at man ikke bare ved, om det betyder det ene eller det andet

Ja det er! Især her til sidst, for må da indrømme at jeg er blevet en smule utålmodig!

Anmeld

17. november 2013

Wik

Min slimprop gik om formiddagen, og jeg fødte 21.30, for mig gik det altså hurtigt. Jeg havde plukveer hele dagen, og fik veer klokken 18.00 Held og lykke - lykke

Anmeld

17. november 2013

Wik skriver:

Min slimprop gik om formiddagen, og jeg fødte 21.30, for mig gik det altså hurtigt. Jeg havde plukveer hele dagen, og fik veer klokken 18.00 Held og lykke - lykke

Det var hurtigt ja! Det virker desværre ikke som om der sker det vilde her, men man kan da håbe!
Tak!

Anmeld

17. november 2013

Bell'star

Hej alle
Min slimprop er gået i dag (37+1) og er så småt begyndt at glæde mig lidt til om der sker noget

Hvor lang tid gik der fra jeres slimprop var gået til i fødte? Og havde i det anerledes bagefter?

Jeg har fået ret ondt i lænden - sådan menstruationsondt men plukveerne er som de plejer. Nogle ret onde at komme igennem og andre spænder bare i maven.

Min slimprop gik i løbet af hele torsdag aften, og søndag morgen kl 05.48 var min søn ude

Anmeld

17. november 2013

Stivdie

Hej alle
Min slimprop er gået i dag (37+1) og er så småt begyndt at glæde mig lidt til om der sker noget

Hvor lang tid gik der fra jeres slimprop var gået til i fødte? Og havde i det anerledes bagefter?

Jeg har fået ret ondt i lænden - sådan menstruationsondt men plukveerne er som de plejer. Nogle ret onde at komme igennem og andre spænder bare i maven.

Min slimprop gik ad 3 omgange. Fra første del gik til hun var ude, gik der ca. 9 timer. Anden del gik en halv time senere, og den sidste del gik sammen med vandet halvanden time før hun blev født :-)

Anmeld

17. november 2013

Bell'star skriver:

Min slimprop gik i løbet af hele torsdag aften, og søndag morgen kl 05.48 var min søn ude

Okay, kunne du mærke noget anderledes efter den var gået?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.