Billeder: Hvor meget mangler jeg at tabe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2013

Anonym trådstarter

blankholm skriver:

tror ik du skal gå så meget efter hvor mange kg men hvor mange cm

du skal bare stramme op så kommer det helt af sig selv

Jeg har slet ikke målt, jeg har kun set på vægten.

Jeg har ikke gjort i motion, har kun kigget på kosten så derfor kigger jeg kilomæssigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Leneur

Anonym skriver:

Jeg havde også selv regnet med de 5 kg Havde regnet ud med BMI at jeg skulle veje 64 eller under for at være normalvægtig så det er jeg i hvert fald glad for at jeg er under!

Mange tak og held og lykke med dit vægttab

Tak for det. Har ihvert fald en hel bog fyldt med dejlige opskrifter, en kostplan og en romaskine indenfor mine døre men med sygdom og en søster der brækker foden, så ved jeg skisme ikke lige Hvornår jeg kommer igang. Regner dog med søsteren godt vil ud og have lidt frisk luft hver dag, så jeg kan skubbe rullestolen. Det må da give lidt

Anmeld

15. november 2013

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Tak for det. Har ihvert fald en hel bog fyldt med dejlige opskrifter, en kostplan og en romaskine indenfor mine døre men med sygdom og en søster der brækker foden, så ved jeg skisme ikke lige Hvornår jeg kommer igang. Regner dog med søsteren godt vil ud og have lidt frisk luft hver dag, så jeg kan skubbe rullestolen. Det må da give lidt

Ja så er du da godt på vej Man skal også lige have overskuddet til det. Jeg har prøvet flere gange, men det er først nu jeg har kunne holde det

Anmeld

15. november 2013

Misscbn

Anonym skriver:

Jeg har slet ikke målt, jeg har kun set på vægten.

Jeg har ikke gjort i motion, har kun kigget på kosten så derfor kigger jeg kilomæssigt

Okay  

men mange går nemlig op i hvor mange kg man taber, men hvis du fx starter med at træne kommer dine muskler til at veje mere end fedt og derfor tror de ikke at de taber sig

men det var også mere hvis du nu trænede lidt

men ellers omkring 5 kg ca

Anmeld

15. november 2013

Anonym trådstarter

blankholm skriver:

Okay  

men mange går nemlig op i hvor mange kg man taber, men hvis du fx starter med at træne kommer dine muskler til at veje mere end fedt og derfor tror de ikke at de taber sig

men det var også mere hvis du nu trænede lidt

men ellers omkring 5 kg ca

Ja det er selvfølgelig rigtigt, men overskuddet er der ikke lige til træning også og så tænkte jeg at det var vigtigst at spise sundt i første omgang

Jeg regner også med de 5 kg og det skal gerne være inden nytår så jeg kan have en fin kjole på

Anmeld

15. november 2013

Misscbn

Anonym skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt, men overskuddet er der ikke lige til træning også og så tænkte jeg at det var vigtigst at spise sundt i første omgang

Jeg regner også med de 5 kg og det skal gerne være inden nytår så jeg kan have en fin kjole på

Jeg træner hver aften med en hulahop ting der hjemme 15-20 min når lillemanden sover, det er super skønt og man kan se tv imens og det skulle give lidt, men ved ik hvor meget endnu

Anmeld

15. november 2013

Anonym trådstarter

blankholm skriver:

Jeg træner hver aften med en hulahop ting der hjemme 15-20 min når lillemanden sover, det er super skønt og man kan se tv imens og det skulle give lidt, men ved ik hvor meget endnu

Kunne godt være jeg skulle prøve det

Anmeld

15. november 2013

Masig

Anonym skriver:

Okay det er altså rigtig svært at tage billeder af sig selv, men håber de giver et indtryk

Jeg er i gang med at tabe mig og vejer nu 62,8 kg. Er 160 høj og har vejet 71.

Har en idé om hvad jeg mangler, men vil gerne høre jeres mening for at se om jeg er helt fra

Jeg er selv 160 cm, og min idealvægt hedder 50 kg.. Jeg mangler stadig lige et par kg for at nå den, men der bliver sat hårdt ind nu, da det er mandens krav før en ny baby hehe... (fair nok)....

Men ja 50 kg så synes jeg selv jeg ser fornuftig ud uden for mange deller og uønskede hængepartier 

Men jeg dyrker heller ikke motion som sådan, muskler vejer jo mere end fedt, så hvis man var god til at træne skulle man nok ikke regne med de 50 kg, og så kommer det jo også an på ens kropsbygning og i det hele taget hvad man selv føler sig godt tilpas med...

Anmeld

15. november 2013

mch

Anonym skriver:

Okay det er altså rigtig svært at tage billeder af sig selv, men håber de giver et indtryk

Jeg er i gang med at tabe mig og vejer nu 62,8 kg. Er 160 høj og har vejet 71.

Har en idé om hvad jeg mangler, men vil gerne høre jeres mening for at se om jeg er helt fra

Jeg tænker så længe man ligger i midten af normal på bmi skalaen så er det fint, den app jeg har som regner det ud skal bruge alder også og da jeg ikke ved hvor gammel du er så vælger jeg bare at skrive du skal nok ned på 59-60 kg

Anmeld

15. november 2013

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Jeg er selv 160 cm, og min idealvægt hedder 50 kg.. Jeg mangler stadig lige et par kg for at nå den, men der bliver sat hårdt ind nu, da det er mandens krav før en ny baby hehe... (fair nok)....

Men ja 50 kg så synes jeg selv jeg ser fornuftig ud uden for mange deller og uønskede hængepartier 

Men jeg dyrker heller ikke motion som sådan, muskler vejer jo mere end fedt, så hvis man var god til at træne skulle man nok ikke regne med de 50 kg, og så kommer det jo også an på ens kropsbygning og i det hele taget hvad man selv føler sig godt tilpas med...

50 kg er jo også ultra skinny Men der behøver jeg ikke komme ned igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.