Billeder: Hvor meget mangler jeg at tabe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.799 visninger
35 svar
6 synes godt om
15. november 2013

Anonym trådstarter

Okay det er altså rigtig svært at tage billeder af sig selv, men håber de giver et indtryk

Jeg er i gang med at tabe mig og vejer nu 62,8 kg. Er 160 høj og har vejet 71.

Har en idé om hvad jeg mangler, men vil gerne høre jeres mening for at se om jeg er helt fra

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Okay det er altså rigtig svært at tage billeder af sig selv, men håber de giver et indtryk

Har en idé om hvad jeg mangler, men vil gerne høre jeres mening for at se om jeg er helt fra

Prøv et billede fra siden.
Men vil tro du skal. Ned lige på den anden side af 60

Anmeld

15. november 2013

Carina:-)

Det er svært at sige ,for på nogen ser 5 for meget voldsomt ud og for andre ikke.

Men du ligger jo i indenfor normalområdet,så måske du bare skal trænes op?

Men kan tage udfra min søster som er 160 -hun vejer 50 kg og ser normalvægtig ud

Anmeld

15. november 2013

Hulubulu86

Anonym skriver:

Altså jeg er 173cm høj og det klæder mig bedst at veje 58-63kg (helst 60). Så jeg ville nok sige en 10-12 kg men 5-7ville såmænd nok være fint

Anmeld

15. november 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Prøv et billede fra siden.
Men vil tro du skal. Ned lige på den anden side af 60

Jeg prøvede at tage et fra siden, men det har jeg ikke lange nok arme til haha. Men ja det var også det jeg forestiller mig

Anmeld

15. november 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det er svært at sige ,for på nogen ser 5 for meget voldsomt ud og for andre ikke.

Men du ligger jo i indenfor normalområdet,så måske du bare skal trænes op?

Men kan tage udfra min søster som er 160 -hun vejer 50 kg og ser normalvægtig ud

Ja nu er jeg normalvægtig, regner med 5 kg mere lige til at tage maven

Anmeld

15. november 2013

Anonym trådstarter

UmmA skriver:

Altså jeg er 173cm høj og det klæder mig bedst at veje 58-63kg (helst 60). Så jeg ville nok sige en 10-12 kg men 5-7ville såmænd nok være fint

I mine unge dage høhø vejede jeg 50 kg, men jeg har ikke behov for at komme derned igen Regner også selv med de der 5 kg

Anmeld

15. november 2013

Leneur

Anonym skriver:

Jeg er 1,66 høj og vejer 76 kg, øv sagde jeg virkelig det højt...
Min læge har sagt at hvis jeg kommer under de 70 kg, så vil mit bmi være normalt, så det må være mit delmål i første omgang. Vores kropsbygning ligner meget hinanden, så vil mene at du skal tabe omkring 5 kg mere, så er du i mål.
Jeg har med min højde prøvet at veje 55 kg og der så jeg sygeligt tynd ud, selvom jeg spiste som en havnearbejder og der vil jeg ikke ned igen, så drømmer bare om at smide 10-12 kg, samtidig med at stramme op.
Synes det er flot, du har tabt dig og pøj pøj med de sidste kg.

Anmeld

15. november 2013

Misscbn

Anonym skriver:

tror ik du skal gå så meget efter hvor mange kg men hvor mange cm

du skal bare stramme op så kommer det helt af sig selv

Anmeld

15. november 2013

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Jeg er 1,66 høj og vejer 76 kg, øv sagde jeg virkelig det højt...
Min læge har sagt at hvis jeg kommer under de 70 kg, så vil mit bmi være normalt, så det må være mit delmål i første omgang. Vores kropsbygning ligner meget hinanden, så vil mene at du skal tabe omkring 5 kg mere, så er du i mål.
Jeg har med min højde prøvet at veje 55 kg og der så jeg sygeligt tynd ud, selvom jeg spiste som en havnearbejder og der vil jeg ikke ned igen, så drømmer bare om at smide 10-12 kg, samtidig med at stramme op.
Synes det er flot, du har tabt dig og pøj pøj med de sidste kg.

Jeg havde også selv regnet med de 5 kg Havde regnet ud med BMI at jeg skulle veje 64 eller under for at være normalvægtig så det er jeg i hvert fald glad for at jeg er under!

Mange tak og held og lykke med dit vægttab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.