Billeder: Hvor meget mangler jeg at tabe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2013

Anonym trådstarter

mch skriver:

Jeg tænker så længe man ligger i midten af normal på bmi skalaen så er det fint, den app jeg har som regner det ud skal bruge alder også og da jeg ikke ved hvor gammel du er så vælger jeg bare at skrive du skal nok ned på 59-60 kg

Jeg er 26

Jeg havde også som mål at komme ned på minimum 60 kg, men derefter må der da gerne ryge et par kg. Mellem 55-60 kg tænker jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

mch

Anonym skriver:

Jeg er 26

Jeg havde også som mål at komme ned på minimum 60 kg, men derefter må der da gerne ryge et par kg. Mellem 55-60 kg tænker jeg

okay normalt bmi er mellem 19 og 24 og hvis du vejer 57 kg så dit bmi 22,27 som ca. er i midten af normal, så det ville være mit foreslag at holde sig til 57 kg

Anmeld

15. november 2013

Anonym trådstarter

mch skriver:

okay normalt bmi er mellem 19 og 24 og hvis du vejer 57 kg så dit bmi 22,27 som ca. er i midten af normal, så det ville være mit foreslag at holde sig til 57 kg

Anmeld

15. november 2013

Leneur

blankholm skriver:

Jeg træner hver aften med en hulahop ting der hjemme 15-20 min når lillemanden sover, det er super skønt og man kan se tv imens og det skulle give lidt, men ved ik hvor meget endnu

Jamen er det nemt at lære? Og skal man ikke svinge den anden vej rundt også? Frygter da at blive gul og blå, både på mave og tæer, da jeg nok vil tabe den rigtig mange gange

Anmeld

15. november 2013

Misscbn

Leneur skriver:

Jamen er det nemt at lære? Og skal man ikke svinge den anden vej rundt også? Frygter da at blive gul og blå, både på mave og tæer, da jeg nok vil tabe den rigtig mange gange

Jeg syns det er nemt

men ja man bliver ret blå især på hofterne, eller jeg gjorde ihvertfald men mine er også helt fremme uden fedt på  

og har en med vægt og sådan nogle buler på indersiden..

Men igår aftens kørte jeg 20 min uden pause

Anmeld

15. november 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Okay det er altså rigtig svært at tage billeder af sig selv, men håber de giver et indtryk

Jeg er i gang med at tabe mig og vejer nu 62,8 kg. Er 160 høj og har vejet 71.

Har en idé om hvad jeg mangler, men vil gerne høre jeres mening for at se om jeg er helt fra

5 kg og ikke mere, så har du stadig pæne kurver. Det syntes jeg personligt er flottest.

Anmeld

15. november 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

5 kg og ikke mere, så har du stadig pæne kurver. Det syntes jeg personligt er flottest.

Tak for svar, det var også min plan

Anmeld

15. november 2013

Masig

Anonym skriver:

50 kg er jo også ultra skinny Men der behøver jeg ikke komme ned igen

Arh ved jeg nu ikke.. Har været nede og runde de 43 kg en kort periode engang.. DET var skinny 

Synes 50 er ganske passende til mig, men kender andre i min højde som ville se for tynde ud, da de har en anden kropsbygning, og andre igen ville se for tykke ud.. Så det er jo individuelt...

Anmeld

15. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Okay det er altså rigtig svært at tage billeder af sig selv, men håber de giver et indtryk

Har en idé om hvad jeg mangler, men vil gerne høre jeres mening for at se om jeg er helt fra

eg ville ikke fokusere så meget på vægten, men derimod træne og opbygge flere muskler

Anmeld

15. november 2013

liten-mamma

Anonym skriver:

Er du ikke inde under normalvægtig? Men jeg synes du skal tabe dig lidt på både mave og lår og derefter strammes op. Derover synes jeg ikke du skal fokusere på vægten, men på hvordan du ser ud.

Jeg er selv 162 cm og vejer 47 kg og jeg ser normal vægtig ud  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.