Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Louisejulia skriver: Du bliver simpelthen nød til at lade vær med at kigge på alle symptomerne. Det kan sagtens være derfor din menstruation ikke er kommet endnu, fordi du bilder dig selv ind at du er gravid når du kigger på alle de symptomer.Mange af de symptomer du beskriver du har, får man først når man er længere henne.Jeg synes du skal se tiden lidt an, i stedet for at gå og bekymrer dig om hver et enkel symptom.Enten er du gravid ellers er det ren indbildning, du må tage til lægen og få målt hcg, hvis du er så meget i tvivl. Det skal på ingen måde lyde ondt eller andet, men du kan ikke gå efter alle de symptomer hele tiden.
Du bliver simpelthen nød til at lade vær med at kigge på alle symptomerne. Det kan sagtens være derfor din menstruation ikke er kommet endnu, fordi du bilder dig selv ind at du er gravid når du kigger på alle de symptomer.Mange af de symptomer du beskriver du har, får man først når man er længere henne.Jeg synes du skal se tiden lidt an, i stedet for at gå og bekymrer dig om hver et enkel symptom.Enten er du gravid ellers er det ren indbildning, du må tage til lægen og få målt hcg, hvis du er så meget i tvivl. Det skal på ingen måde lyde ondt eller andet, men du kan ikke gå efter alle de symptomer hele tiden.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SJN skriver: EnigDet er jo desværre helt umuligt for os at svare på spørgsmålet da det jo ikke kun kan betyde graviditet heller
EnigDet er jo desværre helt umuligt for os at svare på spørgsmålet da det jo ikke kun kan betyde graviditet heller
lige præcis.Jeg har selv gået og kigget på alle symptomerne, min menstruation udeblev også.Men da folk sagde jeg skulle tænke på noget andet(selvom det er svært), kom min menstruation lige pludselig af sig selv.Da jeg så rigtig blev gravid, troede jeg at det var noget jeg bildte mig selv ind igen Men da menstruationen udeblev på tredje dagen, besluttede jeg mig for at tage en test ( som også var bragende positiv.)Så enten skal man prøve og lade tankerne kører hen på noget andet, og så se om ens menstruation kommer. Ellers tage et smut til lægen og få målt hcg.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128