Er jeg gravid indbildsk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2013

mbbuch

kristinakjæp skriver:

Altså, jeg syntes den virker ret regelmæssig, i forhold til hvad den har været. Men du har nok ret. Tak for besvarelsen!

- Et spørgsmål mere, jeg læste at det er bedst at blive gravid i missionærstillingen, og når manden så er kommet oppe i mig, skal jeg ligge med en pude under numsen i ca. En halv time med benene oppe. 
Mit spørgsmål er, er der noget bestemt tidsrum manden skal blive oppe i mit, mht. til hans udløsning? 

Dyrker I sex og ja passer det hele sammen med ægløsning osv. er det fuldstændig lige meget om du ligger på ryggen eller står på hovedet. Det giver dig ikke flere chancer for at blive befrugtet Det bedste trick er at lade være med at tænke så meget over det hele, så plejer det som regel at ske... Med hensyn til om du er gravid. Lad være med at teste dig selv hele tiden. Det gør kun tankerne værre. Test om 1 uge. Tankerne og troen om en graviditet kan godt gøre så din mens. udebliver. Men håber da på jeres vegne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hvornår forventer du din mens skal komme?

Anmeld

23. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Umiddelbart tænker jeg indbildning da du nævner mange symptomer på en gang og flere af dem burde først komme senere i graviditeten (fx maven der vokser)
Men jeg har svært ved at forstå om din menstruation er forsinket eller ej?

Jeg bed mærke til din alder. Hvorfor et barn allerede nu? Jeg siger ikke du vil blive en dårlig mor men jeg er virkelig nysgerrig efter at vide hvorfor man planlægger graviditet i så ung alder?

Anmeld

24. november 2013

kristina1124

Min mens er en uge forsinket, og så meget tænker jeg heller ikke over det. Igen er den negativ. Så jeg ved snart ikke :-'( 

- Vi er klar, og jeg har en far som er meget syg, og han har ønsket sig et barnebarn, og hvis ikke han får lov at opleve det i tide, ville jeg være så ked af det og have det dårligt med mig selv. Derfor ønsker vi et barn nu. 

Anmeld

24. november 2013

justagirl

kristinakjæp skriver:

Min mens er en uge forsinket, og så meget tænker jeg heller ikke over det. Igen er den negativ. Så jeg ved snart ikke :-'( 

- Vi er klar, og jeg har en far som er meget syg, og han har ønsket sig et barnebarn, og hvis ikke han får lov at opleve det i tide, ville jeg være så ked af det og have det dårligt med mig selv. Derfor ønsker vi et barn nu. 

Jamen

hvad med økonomien, uddannelse osv?

Anmeld

24. november 2013

Anonym101

kristinakjæp skriver:

Nu spørg jeg bare, for jeg har aldrig prøvet det her før. Der står 5 minutter på hjemmetesterne, for at kunne se resultatet. Og engang prøvede jeg at den havde vist det lidt tid efter de 5 minutter, det var også en meget svag streng. Men når man så tager en anden test et par dage efter, så kommer der ingenting overhovedet, ligemeget hvor lang tid den ligger, hvordan kan det være? Når den gør det den ene dag, og så et par dage efter er der overhovedet ingenting?  

Smid testen ud når der er gået 5 min. hvis der kommer en streg bagefter de fem min er den ugyldig

Anmeld

24. november 2013

kristina1124

Der er styr over det, og det er tænkt igennem :-)

Anmeld

24. november 2013

kristina1124

Anmeld

24. november 2013

justagirl

kristinakjæp skriver:

jamen så held og lykke

Anmeld

24. november 2013

Louisejulia

kristinakjæp skriver:

Altså, jeg syntes den virker ret regelmæssig, i forhold til hvad den har været. Men du har nok ret. Tak for besvarelsen!

- Et spørgsmål mere, jeg læste at det er bedst at blive gravid i missionærstillingen, og når manden så er kommet oppe i mig, skal jeg ligge med en pude under numsen i ca. En halv time med benene oppe. 
Mit spørgsmål er, er der noget bestemt tidsrum manden skal blive oppe i mit, mht. til hans udløsning? 

Du bliver simpelthen nød til at lade vær med at kigge på alle symptomerne. 
Det kan sagtens være derfor din menstruation ikke er kommet endnu, fordi du bilder dig selv ind at du er gravid når du kigger på alle de symptomer.
Mange af de symptomer du beskriver du har, får man først når man er længere henne.
Jeg synes du skal se tiden lidt an, i stedet for at gå og bekymrer dig om hver et enkel symptom.
Enten er du gravid ellers er det ren indbildning, du må tage til lægen og få målt hcg, hvis du er så meget i tvivl.  

Det skal på ingen måde lyde ondt eller andet, men du kan ikke gå efter alle de symptomer hele tiden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.