Er jeg gravid indbildsk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2013

kristina1124

Kamulla skriver:

Prøv at slå tegn ud af hovedet... Du tænker ikke på andet end symptomer så kroppen producerer dem..

1. Du vil slet ikke vokse endnu
2. Du må ikke bruge testens svar hvis stregen først kommer efter det angivne minut... Slap af og slå det ud... Er din mens der ikke om 1 uge så test igen..

1. Jeg har symptomerne, og jeg tænker ikke over de. På den måde, før nu hvor jeg er begyndt at kaste op osv. Så det er noget pjat at sige at jeg tænker over det hele Tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Kamulla

kristinakjæp skriver:

1. Jeg har symptomerne, og jeg tænker ikke over de. På den måde, før nu hvor jeg er begyndt at kaste op osv. Så det er noget pjat at sige at jeg tænker over det hele Tiden..

Rolig.. Jeg svarer ud fra hvad jeg læser..

Min veninde spurgte om jeg var gravid for 1 uge siden.. Tænkte neeejjjj... Men siden hun sagde det fik jeg alle symptomer.. Min mens var forsinket i 3 dage, brystspændinger, kvalme mm. Syntes du skal teste om 1 uge.. Vi kan ikke svare på om du er gravid.. Opkastning er ikke = graviditet

Anmeld

19. november 2013

Kløver

Dine symptomer kan både være tegn på graviditet, mens sygdom eller være psykisk indbildte, de kan komme bare man ønsker at være gravid. Positive teste er desværre det eneste som man hjemmefra kan få af vished for at man er gravid.
P-piller er som regel 3-6 mdr og op til 1 år om at gå ud af kroppen, og hormoner kan spøge længe med div symptomer.

Anmeld

19. november 2013

stjernehimmel

opkast, knopper osv kan også skylde at din periode er på vel, eller at din krop er rundtosset efter p-piller....

Jeg har en del symtomer som ved en graviditet når jeg har æggeløsning men også op til en periode.... og kan tit være "influenza" syg i flere dage...

Se tiden lidt an og tag en test om nogle dage,  selvfølgelig på at der kommer 2 fine lyserøde streger....

Anmeld

19. november 2013

kristina1124

Mange tak for alle de gode svar, og undskyld for den frembrusende reaktion. Jeg ser tiden lidt an og vil straks vende tilbage til denne tråd, så snart jeg ved noget! :-)

Anmeld

19. november 2013

Lotus86

Da jeg i sin tid stoppede med mine p-piller havde jeg nærmest samtlige symptomer på graviditet. Kroppen skal lige have lov til at finde sig selv efter sådan en omvæltning, så tror du skal slå koldt vand i blodet, og så se tiden an, man kan hurtigt drive sig selv til vanvid

Anmeld

19. november 2013

Lotus86

Fejl. 

Anmeld

22. november 2013

kristina1124

Ja, okay. Det kan selvfølglig også være. Min mens har bare været reglmæssig i lang tid nu, lige efter stoppet af P-piller. Men min mens er stadig ikke kommet, og jeg er allerede gået OveR, men jeg har stadig en negativ test :-(

Anmeld

22. november 2013

FrkZier

Ja, okay. Det kan selvfølglig også være. Min mens har bare været reglmæssig i lang tid nu, lige efter stoppet af P-piller. Men min mens er stadig ikke kommet, og jeg er allerede gået OveR, men jeg har stadig en negativ test :-(

Jeg antager at du må have overset mit svar, så skriver det lige igen nu hvor du selv nævner at din mens er regelmæssig

jeg er lidt forvirret, du har haft mens med henholdsvis 17 dage og 2 dage imellem - det er da ikke særlig regelmæssigt og lyder måske også som om du skal snakke med din læge om det, det er lidt usædvanligt at have SÅ kort mellem sine mens.

Anmeld

23. november 2013

kristina1124

Altså, jeg syntes den virker ret regelmæssig, i forhold til hvad den har været. Men du har nok ret. Tak for besvarelsen!

- Et spørgsmål mere, jeg læste at det er bedst at blive gravid i missionærstillingen, og når manden så er kommet oppe i mig, skal jeg ligge med en pude under numsen i ca. En halv time med benene oppe. 
Mit spørgsmål er, er der noget bestemt tidsrum manden skal blive oppe i mit, mht. til hans udløsning? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.