Er jeg gravid indbildsk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.204 visninger
41 svar
38 synes godt om
12. november 2013

kristina1124

Hej, jeg hedder Kristina og er 17 år gammel. Min forlovede og jeg prøver at blive gravid. Min første Menstruation var D. 4/9-2013. og kom igen D. 21/10-2013.-slut D. 25/10-2013. Startede igen D. 27/10- med pletblødning i en dag. Vi har selvfølgelig haft ubeskyttet sex, det er klart, men aldrig før har min menstruation været så forsinke som den sidste her, selvom jeg har regelmæssige menstruationer. Spørgsmålet er nu, at jeg tror jeg er gravid, selvom jeg kun kan teste negativ hele tiden :-( Jeg føler alle graviditets symptomerne som andre også har, altså .. Smerte og kramper i underlivet, hyppig vandladning, en lille smule kvalme om aftenen, ømme bryster samt vokseværk, tit hovedpine, jeg spiser så meget som jeg kan komme til, jeg drikker alt hvad jeg har omkring mig, og jeg syntes jeg får større og større mave... :-( Hvordan opfatter i dette? Tror i, at jeg er gravid? Hjælp! Jeg er virkelig i tvivl �� hilsen kristina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

mogms

Ta en test - så har du svaret

Anmeld

12. november 2013

kristina1124

Jamen, den viser jo negativ ;-)

Anmeld

12. november 2013

esioul

kristinakjæp skriver:

Hej, jeg hedder Kristina og er 17 år gammel. Min forlovede og jeg prøver at blive gravid. Min første Menstruation var D. 4/9-2013. og kom igen D. 21/10-2013.-slut D. 25/10-2013. Startede igen D. 27/10- med pletblødning i en dag. Vi har selvfølgelig haft ubeskyttet sex, det er klart, men aldrig før har min menstruation været så forsinke som den sidste her, selvom jeg har regelmæssige menstruationer. Spørgsmålet er nu, at jeg tror jeg er gravid, selvom jeg kun kan teste negativ hele tiden :-( Jeg føler alle graviditets symptomerne som andre også har, altså .. Smerte og kramper i underlivet, hyppig vandladning, en lille smule kvalme om aftenen, ømme bryster samt vokseværk, tit hovedpine, jeg spiser så meget som jeg kan komme til, jeg drikker alt hvad jeg har omkring mig, og jeg syntes jeg får større og større mave... :-( Hvordan opfatter i dette? Tror i, at jeg er gravid? Hjælp! Jeg er virkelig i tvivl �� hilsen kristina 

er du lige stoppet på p piller? for så kan det være grunden til dine uregelmæssige blødninger.

Anmeld

12. november 2013

FrkZier

kristinakjæp skriver:

jeg er lidt forvirret, du har haft mens med henholdsvis 17 dage og 2 dage imellem - det er da ikke særlig regelmæssigt og lyder måske også som om du skal snakke med din læge om det, det er lidt usædvanligt at have SÅ kort mellem sine mens.

Anmeld

12. november 2013

Sandratoft

Maven vil slet ikke være begyndt at vokse endnu, især ikke når du er førstegangsfødende, der skal du en del længere hen i graviditeten  

Det er ikke nemt at svare på om du er gravid, tag en test om nogle dage, og hvis den stadig er negativ, så er du nok ikke gravid

Anmeld

12. november 2013

mogms

kristinakjæp skriver:

Jamen, den viser jo negativ ;-)

Undskyld det så jeg ikke du skrev jeg på mobilen lige pt.

Min læge sagde at der er ikke noget der hedder en falsk positiv test, men testen kan være falsk negativ, så prøv om nogle dage igen.

Anmeld

18. november 2013

kristina1124

Idag, har jeg imorges kastet op og døjet lidt kvalme frem og tilbage på dagen. Det var helt Hvidt + at jeg har noget gennemsigtigt udflåd vil jeg gætte på at det er. Er det endnu et tegn?

Anmeld

18. november 2013

Louisejulia

kristinakjæp skriver:

Idag, har jeg imorges kastet op og døjet lidt kvalme frem og tilbage på dagen. Det var helt Hvidt + at jeg har noget gennemsigtigt udflåd vil jeg gætte på at det er. Er det endnu et tegn?

Hvorfor ringer du ikke og får en tid hos lægen, så de kan måle dit hcg.

i stedet for at kigge på alle symptomerne? måske er det bare en indblidning, eller måske er du gravid. Tjek det hos lægen :-) 

Anmeld

18. november 2013

Kløver

Jeg vil sige at din mens lige skal finde sig selv efter p-piller der går som regel 3-6 mdr nogle op til 1 år før hormonerne fra p-pillerne er ude af kroppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.