Er jeg gravid indbildsk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2013

kristina1124

Jeg tog en test igår aftes og den viste meget svag positiv, dog har jeg taget en test igen idag, nu her, hvor den viste negativ.... Tror ikke at det er indbildsk mere??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Lykke:)

kristinakjæp skriver:

Jeg tog en test igår aftes og den viste meget svag positiv, dog har jeg taget en test igen idag, nu her, hvor den viste negativ.... Tror ikke at det er indbildsk mere??? 

Har du billeder af dine tests?

Anmeld

19. november 2013

kristina1124

Den har været så svag at jeg blev nød til at vende og dreje den, og besluttede derfor at optage den. Men kan jeg poste en video herinde?

Anmeld

19. november 2013

kristina1124

Nu spørg jeg bare, for jeg har aldrig prøvet det her før. Der står 5 minutter på hjemmetesterne, for at kunne se resultatet. Og engang prøvede jeg at den havde vist det lidt tid efter de 5 minutter, det var også en meget svag streng. Men når man så tager en anden test et par dage efter, så kommer der ingenting overhovedet, ligemeget hvor lang tid den ligger, hvordan kan det være? Når den gør det den ene dag, og så et par dage efter er der overhovedet ingenting?  

Anmeld

19. november 2013

Sandratoft

kristinakjæp skriver:

Nu spørg jeg bare, for jeg har aldrig prøvet det her før. Der står 5 minutter på hjemmetesterne, for at kunne se resultatet. Og engang prøvede jeg at den havde vist det lidt tid efter de 5 minutter, det var også en meget svag streng. Men når man så tager en anden test et par dage efter, så kommer der ingenting overhovedet, ligemeget hvor lang tid den ligger, hvordan kan det være? Når den gør det den ene dag, og så et par dage efter er der overhovedet ingenting?  

Er det teste af forskellige mærker?

Prøv at tage en clearblue test

Anmeld

19. november 2013

kristina1124

Ja, jeg har taget forskellige teste. Og det vil jeg gøre tak :-)

Anmeld

19. november 2013

stjernehimmel

kristinakjæp skriver:

Den har været så svag at jeg blev nød til at vende og dreje den, og besluttede derfor at optage den. Men kan jeg poste en video herinde?

Var deR farve i stregen? 

Anmeld

19. november 2013

kristina1124

Ja en lille smule.. 

- Jeg glemte at tilføje, at Idag har jeg haft lidt brunt cremet udflåd, samt jeg er begyndt at slå ud med bitte små knopper i selv hoved/hals grænsen, er det ikke også tegn??

Anmeld

19. november 2013

Kamulla

Prøv at slå tegn ud af hovedet... Du tænker ikke på andet end symptomer så kroppen producerer dem..

1. Du vil slet ikke vokse endnu
2. Du må ikke bruge testens svar hvis stregen først kommer efter det angivne minut... Slap af og slå det ud... Er din mens der ikke om 1 uge så test igen..

Anmeld

19. november 2013

Anonym101

kristinakjæp skriver:

Hej, jeg hedder Kristina og er 17 år gammel. Min forlovede og jeg prøver at blive gravid. Min første Menstruation var D. 4/9-2013. og kom igen D. 21/10-2013.-slut D. 25/10-2013. Startede igen D. 27/10- med pletblødning i en dag. Vi har selvfølgelig haft ubeskyttet sex, det er klart, men aldrig før har min menstruation været så forsinke som den sidste her, selvom jeg har regelmæssige menstruationer. Spørgsmålet er nu, at jeg tror jeg er gravid, selvom jeg kun kan teste negativ hele tiden :-( Jeg føler alle graviditets symptomerne som andre også har, altså .. Smerte og kramper i underlivet, hyppig vandladning, en lille smule kvalme om aftenen, ømme bryster samt vokseværk, tit hovedpine, jeg spiser så meget som jeg kan komme til, jeg drikker alt hvad jeg har omkring mig, og jeg syntes jeg får større og større mave... :-( Hvordan opfatter i dette? Tror i, at jeg er gravid? Hjælp! Jeg er virkelig i tvivl �� hilsen kristina 

Hvis du er stoppet med p-piller skal din krop have tid til at finde sin naturlige cyklus igen

Desværre kan vi ikke sige om du er gravid eller ikke men jeg syntes da du skal vente til nogle dage og tage en test der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.