Hva koster jeres julemiddag ca?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2013

Rikke S

StineW79 skriver:

Her r der også altid mere end rigeligt mad, og vi plejer at spise rester 2 dage efter! Har også planer om at lave rødkålen selv, da det smager meget bedre!! Vh stine

Lige præcis, det gælder jo om ikke at skulle starte helt forfra ved de efterfølgende julefrokoster 

Og ja, det betaler sig bare (i smag) at lave rødkålen fra bunden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

stjernehimmel

StineW79 skriver:

Det er i hvert fald vildt alt det der ka spares, ved at købe i god tid, ka jeg godt se. Normalt plejer jeg bare at gå i gang ca 1 uges tid før. Vh stine

Ja det er helt vildt, er går der sport i det... Er altid tidlig færdig med at ha handlet det ind, der er masser af mad til meget få penge.... Det skøøøøøøøønt

Anmeld

7. november 2013

jydeinden

StineW79 skriver:

Det bliver da så hyggeligt! Vh stine

jaaaa...

glæder mig også

Anmeld

7. november 2013

Carina:-)

StineW79 skriver:

Det er klart at så bliver det jo noget dyre. 4 ænder er da også meget. Hvor mange bliver i? Vh stine

Vi bliver 13 så vi er jo en god flok 

Vi har så også den "regel" at der ikke skal laves andet end at guffe rester og spilles spil d. 25 så jeg bliver jo nødt til at lave rigeligt så vi har noget at spise 

Anmeld

7. november 2013

FrkZier

lille fnug skriver:

Øhhh kom hvis til at trykke på knappen "anmeld" da jeg sad og læste hvad du havde skrevet. Det var altså ikke med vilje

hahah det går vidst nok lige

Anmeld

7. november 2013

Lullaby

StineW79 skriver:

Ja hva kommer jeres julemiddag ca til at koste i år? Hvor mange bliver i, og hvad ska i have at spise??

Her bliver vi 7 voksende og 2 børn, og regner ik med at bruge over 400 kr på hele middagen!!

Vi ska både ha and, flæskesteg osv.

Og sidst men ik mindst, er i begyndt at handle indtil middagen?? Vh stine

Tja, vi bliver 23. Så her skal handles en del ind. Pt er der købt 7 kg flæskesteg, 1 and (mangler 3), 7 glas perlekartofler, 2 poser taffel, mandelgave og lidt guf. Det løber nok op i en 1500 kr. Ænderne alene koster jo 150 stk.

Anmeld

7. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Carina:-) skriver:

Vi bliver 13 så vi er jo en god flok 

Vi har så også den "regel" at der ikke skal laves andet end at guffe rester og spilles spil d. 25 så jeg bliver jo nødt til at lave rigeligt så vi har noget at spise 

Det lyder i hvert fald som en rigtig, rigtig god plan! Vh stine

Anmeld

7. november 2013

StineW79

stjernehimmel skriver:

Ja det er helt vildt, er går der sport i det... Er altid tidlig færdig med at ha handlet det ind, der er masser af mad til meget få penge.... Det skøøøøøøøønt

Der går nemlig lidt sport i det!! Vh stine

Anmeld

7. november 2013

StineW79

Lullaby skriver:

Tja, vi bliver 23. Så her skal handles en del ind. Pt er der købt 7 kg flæskesteg, 1 and (mangler 3), 7 glas perlekartofler, 2 poser taffel, mandelgave og lidt guf. Det løber nok op i en 1500 kr. Ænderne alene koster jo 150 stk.

Vores rema har lige nu ænder på 3000 g til 90 kr. Syntes det er en rigtig fin str osv for os, for vi plejer at ha virklig mange rester! 

23 personer var da også en pæn flok. Ska i stå for det hele så? Vh stine

Anmeld

7. november 2013

Lullaby

StineW79 skriver:

Vores rema har lige nu ænder på 3000 g til 90 kr. Syntes det er en rigtig fin str osv for os, for vi plejer at ha virklig mange rester! 

23 personer var da også en pæn flok. Ska i stå for det hele så? Vh stine

Vi er meget obs på dyrevelfærd så vi køber ikke de billige. Ja det eneste som kommer, er min mors rigsalamande, hun laver den bedste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.