Hva koster jeres julemiddag ca?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2013

Frk. Himmelblå

StineW79 skriver:

Her plejer jeg at købe en Oscar and i Føtex, og den plejer at blive god! Svigermor plejer bare at købe en tilfældig and, og den plejer altid at blive perfekt. 

Tænker at jeg ska ha lavet en prøve and, her en af dagene, for at tjekke dem, inden den ska serveres juleaften! 

Flæskestegen, syntes jeg ik der er forskel på om den kommer fra det ene eller det andet sted, og syntes kødet i vores rema altid er helt i top. ( og ja det er meget bedre end feks kødet i min mors rema ) 

Ved faktisk ik om der er forskel på feks grødris til 10 kr, og grødris til 30kr?? Vh stine

Du kan jo passende lave prøveanden på søndag, da er det Mortens aften ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Frk. Himmelblå skriver:

Du kan jo passende lave prøveanden på søndag, da er det Mortens aften ;-)

Plejer faktisk at lave min prøve middag, på mortensaften. Men i år ska jeg arbejde, og tror ik at vi ska ha fugl, da der ska laves mad til 15 personer. Men nu må vi se, ka jo være jeg sku holde tøsemiddag snart!  Vh stine

Anmeld

7. november 2013

Pcokate

StineW79 skriver:

Ja hva kommer jeres julemiddag ca til at koste i år? Hvor mange bliver i, og hvad ska i have at spise??

Her bliver vi 7 voksende og 2 børn, og regner ik med at bruge over 400 kr på hele middagen!!

Vi ska både ha and, flæskesteg osv.

Og sidst men ik mindst, er i begyndt at handle indtil middagen?? Vh stine

Med and, fælskesteg, 3 slags kartofler, forret, dessert, mandelgave, svesker og alt det der ellers hører til maden regner vi med at bruge omkring 2500,- 

vi bliver 1 barn og 8 voksne

Anmeld

7. november 2013

stjernehimmel

StineW79 skriver:

Ja hva kommer jeres julemiddag ca til at koste i år? Hvor mange bliver i, og hvad ska i have at spise??

Her bliver vi 7 voksende og 2 børn, og regner ik med at bruge over 400 kr på hele middagen!!

Vi ska både ha and, flæskesteg osv.

Og sidst men ik mindst, er i begyndt at handle indtil middagen?? Vh stine

Jeg regner heller ikke med at komme over det beløb for selve middagen.... Her står den på and, steg og medisterpølse.... 

Anmeld

7. november 2013

LinLin

Pas - jeg plejer bare at dukke op med mandelgaven

Anmeld

7. november 2013

StineW79

bøllen skriver:

Jeg ved ikke hvor meget vi bruger på julemaden .

sidste år var vi ikke hjemme . Men sidst vi var hjemme handlede jeg ind løbende optil jul . Mange steder kører jo tilbud i tiden fra nu til jul . 

Ved heller ik hvor meget vi plejer at bruge, men tænker at jeg går efter tilbud i år!! Vh stine

Anmeld

7. november 2013

StineW79

Carina:-) skriver:

Det kan vi slet ikke gøre det for-Men vi handler også økologisk da vi synes det smager bedre så bare de 4 ænder vi skal have og flæskesteg er omkring de 1000 hvis det kan gøre det....Og så kommer alt det andet .

Men her har jeg en opsparing til jul og ferie -så vi tænker ikke over de ekstra penge

Det er klart at så bliver det jo noget dyre. 4 ænder er da også meget. Hvor mange bliver i? Vh stine

Anmeld

7. november 2013

StineW79

jydeinden skriver:

da ingen af os holder jul her i huset i år, så bliver det ret billigt hehe

men ved faktisk ikke hvad vi kom af med sidste år, for vi købte en STOR flæskesteg, og svigerne havde andebryst med

Ja så ka det da gøres billigt! Ska i så bare være jer selv i år? Vh stine

Anmeld

7. november 2013

StineW79

Vik skriver:

Vi handler mest øko og jeg er gået i gang. Indtil videre har vi and, chips, rødkål, grødris, mandler i hus og brugt 300 kr så regner at i alt bliver det omkring 700-1000 for hele julen ( vi bidrager også til frokost)

Her ska vi også ha steg med til julefrokost d 25/12, men den tæller ik med i selv middagen!

Jeg har kun kigget på selve maden til juleaften i de 400 kr. Vh stine

Anmeld

7. november 2013

jydeinden

StineW79 skriver:

Ja så ka det da gøres billigt! Ska i så bare være jer selv i år? Vh stine

nej vi skal være hjemme hos min familie, dvs mor, far, bror og farmor første juleaften sammen, så er vist på tide efter 4 år haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.