Til jer med bagudvendte autostole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2013

Sijac

FruJacobsen skriver:

Hej de damer, skrev godt nok også om dette emne for noget tid siden, men fik desværre ingen svar håber, at der denne gang er nogen, der har erfaring! Det drejer sig om, at vi meget snart skal have to bagudvendte autostole i vores bil - men der er ikke plads, da førersædet og passagersædet ganske enkelt bliver umulige at bruge! Derfor leder vi efter ny bil, men jeg aner ikke, hvilken bil der vil kunne rumme to bagudvendte autostole samt to voksne på forsæderne! Hvad har I andre gjort og hvilken bil har I?

Her har vi en Ford Mondeo St. og der og der er masser af plads til, at rykke sædet tilbage trods bagudvendt autostol.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

FruJacobsen

Lenats31 skriver:

Hvis du er åben for andre modeller end Besafe, så er der faktisk nogle der dur. Der findes nogle ret kompakte bagudvendte modeller.

Eksempelvis:

Klippan triofix

Fair G 0/1

Nu er det heller ikke sådan at Besafe fylder meget i alle biler uanset størrelse. 

Tak for de mange bud på mulige biler ja, der er self andre autostole, men vi foretrækker BeSafe - ved egentlig ikke hvorfor, men har bare en forestilling om, at det er det bedste mærke af alle

Anmeld

18. november 2013

Lenats31

mor:) skriver:

Der er en bruger herinde som hedder autostol.dk. Prøv at skrive en pb til brugeren. Håber det lykkes at få et svar

Det er faktisk mig som svarer derinde. Ejeren kan ikke selv. 

Anmeld

18. november 2013

Giraffen

Hej de damer, skrev godt nok også om dette emne for noget tid siden, men fik desværre ingen svar håber, at der denne gang er nogen, der har erfaring! Det drejer sig om, at vi meget snart skal have to bagudvendte autostole i vores bil - men der er ikke plads, da førersædet og passagersædet ganske enkelt bliver umulige at bruge! Derfor leder vi efter ny bil, men jeg aner ikke, hvilken bil der vil kunne rumme to bagudvendte autostole samt to voksne på forsæderne! Hvad har I andre gjort og hvilken bil har I?

vi købte en peugeut 406 stationcar for 25.000 kr kontant for snart 3 år siden - den spinder som en mis men stationcars er lidt tørstige

men vi har hvertfald en bagudvendt på bagsædet og der kan vi sagtens sidde foran jeg ved så ikke om faren vil ku køre med en i den anden side, for han har sædet helt tilbage - men den er hvertfald rummelig

Anmeld

18. november 2013

Lenats31

Giraffen skriver:

vi købte en peugeut 406 stationcar for 25.000 kr kontant for snart 3 år siden - den spinder som en mis men stationcars er lidt tørstige

men vi har hvertfald en bagudvendt på bagsædet og der kan vi sagtens sidde foran jeg ved så ikke om faren vil ku køre med en i den anden side, for han har sædet helt tilbage - men den er hvertfald rummelig

Den er nemlig meget rummelig ja. der skal man være meget langbenet for ikke at kunne sidde foran en Besafe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.