Til jer med bagudvendte autostole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.196 visninger
44 svar
7 synes godt om
2. november 2013

FruJacobsen

Hej de damer, skrev godt nok også om dette emne for noget tid siden, men fik desværre ingen svar håber, at der denne gang er nogen, der har erfaring! Det drejer sig om, at vi meget snart skal have to bagudvendte autostole i vores bil - men der er ikke plads, da førersædet og passagersædet ganske enkelt bliver umulige at bruge! Derfor leder vi efter ny bil, men jeg aner ikke, hvilken bil der vil kunne rumme to bagudvendte autostole samt to voksne på forsæderne! Hvad har I andre gjort og hvilken bil har I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
FruJacobsen skriver:

Hej de damer, skrev godt nok også om dette emne for noget tid siden, men fik desværre ingen svar håber, at der denne gang er nogen, der har erfaring! Det drejer sig om, at vi meget snart skal have to bagudvendte autostole i vores bil - men der er ikke plads, da førersædet og passagersædet ganske enkelt bliver umulige at bruge! Derfor leder vi efter ny bil, men jeg aner ikke, hvilken bil der vil kunne rumme to bagudvendte autostole samt to voksne på forsæderne! Hvad har I andre gjort og hvilken bil har I?

Er det ikke billiger og skifte autostolene ud istedet for bilen :p

Anmeld

2. november 2013

Hullabullabulla

FruJacobsen skriver:

Det vil være lidt relevant at vide hvad jeres budget er, om det skal være en stationcar eller ej ?

Vi har selv en Renault Megane 2, stationcar fra 2008 og der kan sagtens være 2 autostole bagved - dog er der kun en da vi kun har 1 barn..

Anmeld

2. november 2013

Kløver

Hvilke str autostole er det, når du siger bagudvendte ved ik helt hvor meget de fylder, synes der er god plads i vires, og den har isofix og seler til alle 3 bagsæder pg isofix på forsædet, og synes den er rummelig på 2 sidderække
Vi har en Citroën C4 grand Picasso

Anmeld

2. november 2013

Palaja

Har i forsøgt om den ene kan være på passagersædet? Det er planen her, når lillebror engang skal i en større stol. Vi har en Skoda Fabia Greenline (stationcar)...

Anmeld

2. november 2013

FruJacobsen

Aisha skriver:

Er det ikke billiger og skifte autostolene ud istedet for bilen :p

Vi har i forvejen snakket om, at bilen skal skiftes ud, da vi får svært ved at have udstyr med til 2 små børn (barnevogn og klapvogn kan f.eks. ikke være der på same tid) og så kan vi ligeså godt få bilen skiftet til en større - men vi har endnu ikke fundet en, hvor der kan være to bagudvendte stole samtidig med to voksne på forsæderne...

Anmeld

2. november 2013

FruJacobsen

Britt88 skriver:

Det vil være lidt relevant at vide hvad jeres budget er, om det skal være en stationcar eller ej ?

Vi har selv en Renault Megane 2, stationcar fra 2008 og der kan sagtens være 2 autostole bagved - dog er der kun en da vi kun har 1 barn..

Er det to bagudvendte stole I har så? Vores budget er stramt, men vi skal self sælge den bil vi har nu, før vi køber en ny....

Anmeld

2. november 2013

FruJacobsen

Maja84 skriver:

Hvilke str autostole er det, når du siger bagudvendte ved ik helt hvor meget de fylder, synes der er god plads i vires, og den har isofix og seler til alle 3 bagsæder pg isofix på forsædet, og synes den er rummelig på 2 sidderække
Vi har en Citroën C4 grand Picasso

Vi skal have plads til to HTS Besafe stole - de skal bruge ca. 75cm fra bagsædets nakkestøtte og frem til forsædet (giver det mening?). Så de optager en del plads og min mand og jeg er begge høje, så vi har brug for meget benplads foran...har I bagudvendte autostole i C4'eren?

Anmeld

2. november 2013

FruJacobsen

Palaja skriver:

Har i forsøgt om den ene kan være på passagersædet? Det er planen her, når lillebror engang skal i en større stol. Vi har en Skoda Fabia Greenline (stationcar)...

Ja, vi har nemlig også overvejet, om det kan være løsningen - at placere den ene på forsædet...men jeg er bare i tvivl om, om det er ligeså sikkert og om de må sidde foran i bagudvendt autostol...?

Anmeld

2. november 2013

Kløver

FruJacobsen skriver:

Vi skal have plads til to HTS Besafe stole - de skal bruge ca. 75cm fra bagsædets nakkestøtte og frem til forsædet (giver det mening?). Så de optager en del plads og min mand og jeg er begge høje, så vi har brug for meget benplads foran...har I bagudvendte autostole i C4'eren?

Nej vi har dem med dreje funktion, men ved ikke hvordan de kræver de 75 cm. Det Bedster er nok at besøge forskellige forhandlere og sætte dem i, men bedste bud er måske en foran og en i midten på bagsædet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.