Til jer med bagudvendte autostole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2013

Hullabullabulla

FruJacobsen skriver:

Er det to bagudvendte stole I har så? Vores budget er stramt, men vi skal self sælge den bil vi har nu, før vi køber en ny....

Vi har kun et barn pt så kun 1 stol pt, men der kan sagtens stå en bag førersædet også , dog ikke hvis føreren er over 2 meter..

vi har en cybex sirona 0-18 kgs som pt stadig er bagudvendt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

FruJacobsen

Maja84 skriver:

Nej vi har dem med dreje funktion, men ved ikke hvordan de kræver de 75 cm. Det Bedster er nok at besøge forskellige forhandlere og sætte dem i, men bedste bud er måske en foran og en i midten på bagsædet

Ja, man kunne self også bruge pladsen i midten! Vi må prøve os frem

Anmeld

2. november 2013

FruJacobsen

Britt88 skriver:

Vi har kun et barn pt så kun 1 stol pt, men der kan sagtens stå en bag førersædet også , dog ikke hvis føreren er over 2 meter..

vi har en cybex sirona 0-18 kgs som pt stadig er bagudvendt..

Okay, jeg har slet ikke tjekket Renaults biler, men vil da lige se på en magen til den I har....min mand er 1,90, så der skal nemlig være god plads

Anmeld

2. november 2013

FruJacobsen

Maja84 skriver:

Nej vi har dem med dreje funktion, men ved ikke hvordan de kræver de 75 cm. Det Bedster er nok at besøge forskellige forhandlere og sætte dem i, men bedste bud er måske en foran og en i midten på bagsædet

Hov, glemte at skrive str. på autostolene - det er nr. 2, altså 9-18 kg....så de er lidt større end babyautostolen.

Anmeld

2. november 2013

Kløver

FruJacobsen skriver:

Hov, glemte at skrive str. på autostolene - det er nr. 2, altså 9-18 kg....så de er lidt større end babyautostolen.

Bedste bud er at tage dem med ud til en forhandler så i er sikre på at de kan være i jeres valgmuligheder vi gik feks efter en bil der kunne rumme 3 autostole på bagsædet og gerne have mulighed for 7 pers i sæder

Anmeld

2. november 2013

Palaja

FruJacobsen skriver:

Ja, vi har nemlig også overvejet, om det kan være løsningen - at placere den ene på forsædet...men jeg er bare i tvivl om, om det er ligeså sikkert og om de må sidde foran i bagudvendt autostol...?

Det må man gerne, hvis airbaggen kan slås fra... Sikkerheden burde være den samme tænker jeg.

Anmeld

2. november 2013

FruJacobsen

Maja84 skriver:

Bedste bud er at tage dem med ud til en forhandler så i er sikre på at de kan være i jeres valgmuligheder vi gik feks efter en bil der kunne rumme 3 autostole på bagsædet og gerne have mulighed for 7 pers i sæder

Ja, det lyder som en god ide. Og smart at tænke over en bil med 7 sæder - med to store autostole og 2 voksne kan man jo faktisk aldrig have andre med i bilen, hvis alle skal ud at køre..

Anmeld

2. november 2013

FruJacobsen

Palaja skriver:

Det må man gerne, hvis airbaggen kan slås fra... Sikkerheden burde være den samme tænker jeg.

Ok, jeg vil lige undersøge det nærmere, for det kunne godt være en løsning...

Anmeld

2. november 2013

Kløver

FruJacobsen skriver:

Ja, det lyder som en god ide. Og smart at tænke over en bil med 7 sæder - med to store autostole og 2 voksne kan man jo faktisk aldrig have andre med i bilen, hvis alle skal ud at køre..

I vores er der lækkert stort bagagerum kan have både barnevogn og klapvogn + div bagage og skal vi bruge de 2 sæder, får vi mindre-lille bagagerum men kan slå 1 eller 2 sæder op. De har begge 3 punktsseler, så alle 6 sæder kan bruges til autostole, (førersædet kan jo ikke bruges ) og giver dejligt mange muligheder

Anmeld

3. november 2013

CamillaSoefelt

FruJacobsen skriver:

Hej de damer, skrev godt nok også om dette emne for noget tid siden, men fik desværre ingen svar håber, at der denne gang er nogen, der har erfaring! Det drejer sig om, at vi meget snart skal have to bagudvendte autostole i vores bil - men der er ikke plads, da førersædet og passagersædet ganske enkelt bliver umulige at bruge! Derfor leder vi efter ny bil, men jeg aner ikke, hvilken bil der vil kunne rumme to bagudvendte autostole samt to voksne på forsæderne! Hvad har I andre gjort og hvilken bil har I?

En Mazda 6 st. car.... Og har faktisk en bagudvendt autostol tilslag hvis det var noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.