Til jer med bagudvendte autostole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2013

CamillaSoefelt

CamillaSoefelt skriver:

En Mazda 6 st. car.... Og har faktisk en bagudvendt autostol tilslag hvis det var noget?

*Tilsalg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

**Ønskebabyen

Hej de damer, skrev godt nok også om dette emne for noget tid siden, men fik desværre ingen svar håber, at der denne gang er nogen, der har erfaring! Det drejer sig om, at vi meget snart skal have to bagudvendte autostole i vores bil - men der er ikke plads, da førersædet og passagersædet ganske enkelt bliver umulige at bruge! Derfor leder vi efter ny bil, men jeg aner ikke, hvilken bil der vil kunne rumme to bagudvendte autostole samt to voksne på forsæderne! Hvad har I andre gjort og hvilken bil har I?

Vi har lige købt en Renault Grand Scenic. Total lækker bil som jeg klart vil anbefale. Der vil sagtens kunne være to, ja og tre bagudvendte autostole i. Samtidig har den et total lækkert og stort bagerum.

Anmeld

16. november 2013

Lenats31

Vi skal have plads til to HTS Besafe stole - de skal bruge ca. 75cm fra bagsædets nakkestøtte og frem til forsædet (giver det mening?). Så de optager en del plads og min mand og jeg er begge høje, så vi har brug for meget benplads foran...har I bagudvendte autostole i C4'eren?

Lad være med at rette dig efter et skema på det. Jeg har en ide om hvilket skema det er, og det er ikke særlig godt. det som man har målt på er nemlig slet ikke fra toppen af autostolen bagsæde hovedstøtte til forsæde hovedstøtte. man har mål halvvejs nede og det giver slet ikke de rigtige mål. det har flere måttet sande -desværre for sent. Hvis et skema var godt så havde feks Carseat.se lavet et for længst.

det er ud at prøve.

Hvilken bil har du og hvor langbenede er I? bilens størrelse har egenligt ingen betydning. det har derimod dens rummelighed og den afviger i mange tilfælde stort set ikke mellem små biler og stationscars.

Anmeld

16. november 2013

Fam. Madsen

en ford mondeo. vi har to autostole der i. og der er fin plads til en mere. 

og der er rigtig god ben plads forand og bagved, plus et dejlig stort bagerum 

Anmeld

16. november 2013

ano14316

FruJacobsen skriver:

Hej de damer, skrev godt nok også om dette emne for noget tid siden, men fik desværre ingen svar håber, at der denne gang er nogen, der har erfaring! Det drejer sig om, at vi meget snart skal have to bagudvendte autostole i vores bil - men der er ikke plads, da førersædet og passagersædet ganske enkelt bliver umulige at bruge! Derfor leder vi efter ny bil, men jeg aner ikke, hvilken bil der vil kunne rumme to bagudvendte autostole samt to voksne på forsæderne! Hvad har I andre gjort og hvilken bil har I?

Jeg har en Fiat doblo fra 2004 og der kan der hele sagtens være i... Har lige haft min venindes gamle odder barnevogn som ikke kan klappes sammen stående bag i inkl min egen klapvogn.
Vi har også haft vores sofa i den hjem fra IKEA en 'moheda' dog måtte kæresten med toget hjem..
Synes højden i bagagerummet er super rar.

Min 'drømme familiebil' er den nye Opel Safira.

Anmeld

16. november 2013

FruJacobsen

Lenats31 skriver:

Lad være med at rette dig efter et skema på det. Jeg har en ide om hvilket skema det er, og det er ikke særlig godt. det som man har målt på er nemlig slet ikke fra toppen af autostolen bagsæde hovedstøtte til forsæde hovedstøtte. man har mål halvvejs nede og det giver slet ikke de rigtige mål. det har flere måttet sande -desværre for sent. Hvis et skema var godt så havde feks Carseat.se lavet et for længst.

det er ud at prøve.

Hvilken bil har du og hvor langbenede er I? bilens størrelse har egenligt ingen betydning. det har derimod dens rummelighed og den afviger i mange tilfælde stort set ikke mellem små biler og stationscars.

Vi har en ford fusion - det er en høj bil og jeg tror, at hvis man vil have plads til 2 bagudvendte stole skal man have fat i en lavere bil. Vi er høje begge to, så der skal være god plads både på forsæderne og bagsæderne, så de to stole kan være der...

Anmeld

16. november 2013

FruJacobsen

ano14316 skriver:

Jeg har en Fiat doblo fra 2004 og der kan der hele sagtens være i... Har lige haft min venindes gamle odder barnevogn som ikke kan klappes sammen stående bag i inkl min egen klapvogn.
Vi har også haft vores sofa i den hjem fra IKEA en 'moheda' dog måtte kæresten med toget hjem..
Synes højden i bagagerummet er super rar.

Min 'drømme familiebil' er den nye Opel Safira.

Okay, det lyder til at være en rummelig bil ! Er det bagudvendte 9-18kg autostole du har?

Anmeld

16. november 2013

FruJacobsen

Fam. Madsen skriver:

en ford mondeo. vi har to autostole der i. og der er fin plads til en mere. 

og der er rigtig god ben plads forand og bagved, plus et dejlig stort bagerum 

Det lyder godt er det så med to bagudvendte stole (9-18kg)...?

Anmeld

16. november 2013

Lykke:)

FruJacobsen skriver:

Vi har en Mazda 3 hatchback og der ville sagtens kunne stå to bagudvendte autostole bag i
Vi har dog kun en stående nu men den fylder godt med isofix og sådan, men der ville sagtens kunne stå endnu en på det andet bagsæde

Anmeld

16. november 2013

FruJacobsen

Lykke:) skriver:

Vi har en Mazda 3 hatchback og der ville sagtens kunne stå to bagudvendte autostole bag i
Vi har dog kun en stående nu men den fylder godt med isofix og sådan, men der ville sagtens kunne stå endnu en på det andet bagsæde

Okay, er det en 9-18kg stol I har? Det er nemlig sådan to, vi skal have plads til....synes virkelig, at det er en jungle!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.