40+0 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

sender en hel bunke vestøv i din retning...

Er nu ret sikker på med alle de gode tegn du oplever at han snart kommer ud til jer

glæder mig SÅÅÅ meget til næste update, som er billede af din søn

Så fin du altså er

Hvor er du bare skøn
jeg håber så meget du har ret, kunne være såååå dejligt inden for de næste par dage at lave en update og fortælle at vi langt om længe er blevet forældre
tusind tak for søde ord og vestøv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

Putomanen

Hold da op en stor forskel på maven på så få uger
Jeg sender en masse vestøv din vej og håber, at kramperne skyldes hans forberedelse til at komme ud

Anmeld

2. november 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

JdubhaHold da op en stor forskel på maven på så få uger
Jeg sender en masse vestøv din vej og håber, at kramperne skyldes hans forberedelse til at komme ud

Ja det er altså noget mærkeligt noget med den mave Hehe
Tusind tak skal du have og Ihhh hvor jeg dog håber du har ret

Anmeld

2. november 2013

M (:

Haha det er du bestemt ikke ene om at synes godt nok har de sidste to-tre uger været lange men Nøj vi har også til tider svært ved at forholde os til at det allerede er nu. det er bare gået såååå stærkt.

Tusind tusind tak skal du have, jeg samler med glæde det hele sammen

Kan forestille mig, at det er sååå ambivalent; på den ene side længes man efter at den lille fyr kommer til verden og på den anden side bliver man bare aldrig 100% klar - kan jo af gode grunde ikke vide det, da jeg jo langt fra nåede til termin

Og synes stadig, nu hvor Hjalte er knapt 8 mdr., at det er så surrealistisk at han har været INDE I MIN MAVE og at VI har lavet ham!! Og kan da slet ikke forestille mig, at skulle have en NY og fremmed baby derinde..  Man kan slet ikke mentalt forstå, at der er et rigtig levende menneske derinde.. Og lige nu er den lille fis 100% afhængig, og lige om lidt er han "uafhængig" og man kunne strengt taget erstattes af enhver.. Det er så syret en tanke! 

Anmeld

2. november 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Åhh tusind tak for de søde ord. ja synes altså også det er spøjst som den mave forandre sig hele tiden

Han er bare godt aktiv og er da fantastisk

Anmeld

2. november 2013

BigHope13

M (: skriver:

Kan forestille mig, at det er sååå ambivalent; på den ene side længes man efter at den lille fyr kommer til verden og på den anden side bliver man bare aldrig 100% klar - kan jo af gode grunde ikke vide det, da jeg jo langt fra nåede til termin

Og synes stadig, nu hvor Hjalte er knapt 8 mdr., at det er så surrealistisk at han har været INDE I MIN MAVE og at VI har lavet ham!! Og kan da slet ikke forestille mig, at skulle have en NY og fremmed baby derinde..  Man kan slet ikke mentalt forstå, at der er et rigtig levende menneske derinde.. Og lige nu er den lille fis 100% afhængig, og lige om lidt er han "uafhængig" og man kunne strengt taget erstattes af enhver.. Det er så syret en tanke! 

Pyha du har så evigt ret, det er så underligt at begive sig ud i de tanker. Omend det er total surealistisk så det også bare dybt fascinerende at det overhovedet kan lade sig gøre

Anmeld

2. november 2013

M (:

BigHope13 skriver:

Pyha du har så evigt ret, det er så underligt at begive sig ud i de tanker. Omend det er total surealistisk så det også bare dybt fascinerende at det overhovedet kan lade sig gøre

Ja, man kan blive helt forvirret oveni hovedet.. 

Det er SÅ fantastisk; og vildt at det nogensinde lykkedes, når man tænker på, hvor svært det faktisk er, at lave et MENNESKE! 

Anmeld

2. november 2013

Frk-Lotusblomst

BigHope13 skriver:

Så ramte vi den gyldne TERMINSDATO

tja ved faktisk slet ikke om jeg er glad eller skuffet må nok ærligt indrømme at da maven sank for næsten 3 uger siden på så drastisk en måde så var jeg da ret sikker på at jeg snart stod over for mit livs oplevelse.
Men bettemanden har det bare SÅ godt inde i min mave så tror han bliver derinde noget tid endnu, Jaa hvem ved

var ved sidste jordemoder tjek i onsdags 39+4 og der lagde hun ikke fingre i mellem om at der godt nok var sket ting og sager på blot den uge siden jeg var der sidst, jeg havde taget yderligere 2 kg på, så er nu på +15,5 kg i alt. og hun skød bassen til at veje 3700 g hvilket er 400 g mere på bare den ene uge og min mave er blevet en del større igen, først var hun bange for at han var hoppet op af bækkenet da maven sad meget højt igen, men det vist bare fordi han er vokset så meget han står i hvert fald meget meget langt nede så hun ville altså tro han selv fandt vej ud inden igangsættelse som er 10 dage over termin på mit fødested. Så ja det håber vi jo så på

jeg har de sidste 3 aftener været ramt at voldsomme mavekramper, eller ja det lidt svært at forklare, men han tynger/ skruer sååå meget nedaf at det både presser på skambenet og også bagtil, og det giver sådan en form for krampe hvor jeg knap nok kan rette mig op, så det bedste er altså bare at ligge i sin seng på siden med en pude mellem benene.
Normalvis kommer den fornemmelse/ubehag kun i aftentimerne, men idag synes jeg allerede det er startet, man kunne jo håbe at han er igang med at planlægge sin fødselsdag derinde

ellers er der ikke så meget andet at skrive end at SEND MIG ALT JERES VESTØV,
Vi vil bare SÅÅ gerne møde vores lille søn NU

i får lige to billeder fra i går aftens (beklager kvaliteten på billederne)
og så har jeg da lige lavet et billede med sammenligning over de sidste 4 uger, lidt sjovt at se hvordan maven er gået fra strut-"flad"- rund

hav en fantastisk lørdag og weekend de dejlige baby damer

Årh tillykke med terminsdaroen .. Lækker skøn på str. Oh mega flot mave - ih jeg savner mon

Anmeld

2. november 2013

BigHope13

Frk-Lotusblomst skriver:

Årh tillykke med terminsdaroen .. Lækker skøn på str. Oh mega flot mave - ih jeg savner mon

Tusind tak der altså noget magisk over dagen synes jeg
åh ja det tror jeg gerne, jeg nyder da også lidt at den har været så stor de sidste par dage, savnede den noget da den platsede

Anmeld

2. november 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

Så ramte vi den gyldne TERMINSDATO

tja ved faktisk slet ikke om jeg er glad eller skuffet må nok ærligt indrømme at da maven sank for næsten 3 uger siden på så drastisk en måde så var jeg da ret sikker på at jeg snart stod over for mit livs oplevelse.
Men bettemanden har det bare SÅ godt inde i min mave så tror han bliver derinde noget tid endnu, Jaa hvem ved

var ved sidste jordemoder tjek i onsdags 39+4 og der lagde hun ikke fingre i mellem om at der godt nok var sket ting og sager på blot den uge siden jeg var der sidst, jeg havde taget yderligere 2 kg på, så er nu på +15,5 kg i alt. og hun skød bassen til at veje 3700 g hvilket er 400 g mere på bare den ene uge og min mave er blevet en del større igen, først var hun bange for at han var hoppet op af bækkenet da maven sad meget højt igen, men det vist bare fordi han er vokset så meget han står i hvert fald meget meget langt nede så hun ville altså tro han selv fandt vej ud inden igangsættelse som er 10 dage over termin på mit fødested. Så ja det håber vi jo så på

jeg har de sidste 3 aftener været ramt at voldsomme mavekramper, eller ja det lidt svært at forklare, men han tynger/ skruer sååå meget nedaf at det både presser på skambenet og også bagtil, og det giver sådan en form for krampe hvor jeg knap nok kan rette mig op, så det bedste er altså bare at ligge i sin seng på siden med en pude mellem benene.
Normalvis kommer den fornemmelse/ubehag kun i aftentimerne, men idag synes jeg allerede det er startet, man kunne jo håbe at han er igang med at planlægge sin fødselsdag derinde

ellers er der ikke så meget andet at skrive end at SEND MIG ALT JERES VESTØV,
Vi vil bare SÅÅ gerne møde vores lille søn NU

i får lige to billeder fra i går aftens (beklager kvaliteten på billederne)
og så har jeg da lige lavet et billede med sammenligning over de sidste 4 uger, lidt sjovt at se hvordan maven er gået fra strut-"flad"- rund

hav en fantastisk lørdag og weekend de dejlige baby damer

Hvor er du fin 

jeg krydser finger og sender en masse vestøv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.