Anonym skriver:
jeg bliver lige nødt til at høre jeres mening om dette:
min kæreste og jeg har en dejlig lille dreng, som da jeg var gravid og skulle finde navne, valgte både et pige- og et drengenavn, så vi var klar uanset hvad det blev.
Pigenavnet blev det samme som min kærestes mormor hedder, hvilket især jeg synes var et rigtig sødt navn.
Det blev jo som sagt en dreng, mrn inden vi vidste det, havde vi allerede fortalt familien om vores ideer til navne (og mormoren var selvfølgelig glad pg stolt)
nu er min kærestes bror og hans kæreste så blevet gravide (en ups'er, son især han ikke var specielt glad for til at starte med/stadig ikke helt tilfreds)
men han kommer så en dag og siger glad, at hvis de får en pige, så skal hun hedde .... vores pigenavn, som jeg er rigtig glad for, og som han godt var klar over jo..
Det synes jeg selvfølgelig ikke om, og sagde derfor som det var, at jeg da så håbede det blev en dreng, så de ikke tog "mit" navn.
de har nu i dag været til kønsscanning,og det bliver ..... En pige... 
er temmelig sur over det, så kan ikke engang glæde mig på deres vegne.. -
- hvad gør man??
(Undskyld det blev meget langt)
Min søn hedder min søsters ønskenavn til en dreng. Hun synes det er verdens smukkeste navn og hvem ellers end hendes skønne nevø skal have det navn når nu hendes søster fik en dreng..
Jeg tænker at hvis i engang får en pige finder i verdens smukkeste navn til jeres lille guldklup så glæd jer over at der nu kommer en lille prinsesse med det smukke navn i også elsker i jeres familie
Livet er for kort til sådanne problemer