Hvad bruger I børnepengene på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jeg har lige købt 2 par Hunter støvler. En til mig selv og min datter på 9. Min søn har fået vinterstøvler. Det er så første gang vi har brugt børnefamilie ydelsen. Normalt går de til opsparing til ungerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

CaWi

Denne her gang bliver nogle af pengene brugt på julegaver. Vintertøj og støvler blev købt for et par uger siden. Tøj får han løbende. De penge vi ikke får brugt bliver sat på en opsparing, som så kan bruges hvis han mangler noget (har ødelagt jakke eller lign) eller hvis der kommer en uforudset regning osv.

Anmeld

20. oktober 2013

Pcokate

Anne Larsen skriver:

Hej alle sammen,

Jeg læste lige på Business.dk (http://bit.ly/16LUOo1) at mange forældre åbenbart bruger deres børnepenge på sig selv og at mange vælger at bruge dem på sexlegetøj for at styrke forholdet. Det er da egentlig lidt interessant.

Jeg har ikke selv født endnu så jeg har ingen personlig erfaring med det, men jeg er vil rigtig gerne høre jeres reaktion på det. Har I selv investeret i jeres parforhold på den måde, kunne I finde på at gøre det eller går børnepengene ubeskåret til jeres barn/børn?

Hvis I har prøvet det, gav det så noget ekstra til jeres forhold?

Børnepenge bliver brugt til: opsparing til Legoland og lign. + regninger + sko/tøj til knægten. 

Anmeld

20. oktober 2013

bøllen

Vores er røget på FERIE opsparingen, da vi ALLE sammen skal på ferie 1 mdr næste år.

vores børn mangler ingenting, der bliver købt når de mangler. Så pengene bliver som regel sat på en opsparing og brugt til det vi finder nødvendigt. 

Anmeld

20. oktober 2013

Troldemommi

med to børn under 3 år så er det pludselig mange penge man sådan får udbetalt i børnefamilieydelse, denne gang skal de penge bruges på en juniorseng til Johanne og barnedåb for Daniel 

ellers så plejer de bare at blive brugt på det vi nu mangler 

Monica

Anmeld

20. oktober 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Vi bruger dem på vores børn og hvis de ikke lige står og mangler noget, så ryger de på en opsparingskonto hvor vi kan tage fra når de så mangler noget

Anmeld

22. oktober 2013

Maria77

Hejsa,

Det er første gang jeg skriver herinde, - jeg er 1.gangsfødende og har termin 9 dec.....lige om lidt nærmest :-)

Men jeg har foreslået min kæreste at vi opretter en konto til baby, - hvor vi så sætter det der svarer til 100 kr. om mdr. ind til hende, som hun så må bruge af, når hun bliver 18 år.

Ellers glæder vi os over at kunne bruge dem på alle de ekstra udgifter der bliver så som bleer og ja evt. dagpleje, når den tid kommer :-)

Mvh Maria

Anmeld

22. oktober 2013

Victoria2013

Indtil videre går de til ting til vores datter

Sidste gang (1. gang vi fik børnepenge), kom omkring halvdelen af dem til at gå til kiropraktorbesøg pga. yndlingsside og skævt baghoved - og de penge var godt givet ud, for kunne mærke forandringen med det samme

Ellers går de til tøj og legetøj og andet vi nu lige måtte have brug for. Denne gang skal hun i hvert fald have en vinter-fleecedragt for nogle af pengene - og jeg tænker også på at købe en lille reol mere til hendes værelse, fordi det skal vi have alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.