Hvad bruger I børnepengene på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.195 visninger
57 svar
88 synes godt om
16. oktober 2013

Anne Larsen

Hej alle sammen,

Jeg læste lige på Business.dk (http://bit.ly/16LUOo1) at mange forældre åbenbart bruger deres børnepenge på sig selv og at mange vælger at bruge dem på sexlegetøj for at styrke forholdet. Det er da egentlig lidt interessant.

Jeg har ikke selv født endnu så jeg har ingen personlig erfaring med det, men jeg er vil rigtig gerne høre jeres reaktion på det. Har I selv investeret i jeres parforhold på den måde, kunne I finde på at gøre det eller går børnepengene ubeskåret til jeres barn/børn?

Hvis I har prøvet det, gav det så noget ekstra til jeres forhold?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

MIWULA

Her blir de først og fremmest brugt på vores søn hvis han mangler noget.. Ligesom nu her når vi får på fredag skal han have vintertøj og tøj. og ellers blir de faktisk brugt på regninger.

Anmeld

16. oktober 2013

StudPsyk

Hej alle sammen,

Jeg læste lige på Business.dk (http://bit.ly/16LUOo1) at mange forældre åbenbart bruger deres børnepenge på sig selv og at mange vælger at bruge dem på sexlegetøj for at styrke forholdet. Det er da egentlig lidt interessant.

Jeg har ikke selv født endnu så jeg har ingen personlig erfaring med det, men jeg er vil rigtig gerne høre jeres reaktion på det. Har I selv investeret i jeres parforhold på den måde, kunne I finde på at gøre det eller går børnepengene ubeskåret til jeres barn/børn?

Hvis I har prøvet det, gav det så noget ekstra til jeres forhold?

Er det sådan skjult reklame, eller? Siden du har oprettet din profil lige i dag og har indsat det link? Bit.ly-links kan bruges til at tracke kliks.. Nå, det kan jo også være det er helt uskyldigt, men nu spørger jeg bare lige fordi det undrede mig

Anyway Nej vi bruger dem ikke på den slags, men de indgår i det daglige budget, som både bruges på familien i al almindelighed og børneudstyr.

Anmeld

16. oktober 2013

twinny

Vi bruger dem på drengene. 

Denne her gang er på julegaver.  

Anmeld

16. oktober 2013

FruK

Vi holder ikke styr på, hvad de går til. Vores børn får hvad de har brug for, når de mangler det.

Om nogen af dem er gået til sexlegetøj... Tja, om det er den ene krone eller den anden krone der går til det, kan vel egentlig være ligegyldigt, så længe børnene ikke mangler noget.

Er det et forsøg på at få os alle sammen til at suse ind og bruge børnepengene her i oktober på sexlegetøj...??! 

Anmeld

16. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Her går det lige op med dagpleje. Så de ryger på budgetten, til det formål.

Anmeld

16. oktober 2013

Benjamins'mor

Vi bruger dem på det vi nu mangler.
Om det er tøj til børnene, os, julegaver mv er forskelligt

Anmeld

16. oktober 2013

Anne Larsen

Janne T. skriver:

Er det sådan skjult reklame, eller? Siden du har oprettet din profil lige i dag og har indsat det link? Bit.ly-links kan bruges til at tracke kliks.. Nå, det kan jo også være det er helt uskyldigt, men nu spørger jeg bare lige fordi det undrede mig

Anyway Nej vi bruger dem ikke på den slags, men de indgår i det daglige budget, som både bruges på familien i al almindelighed og børneudstyr.

Hej Janne, det var nok bare en lidt kluntet måde at gøre min entre på forummet, for at bryde isen Men nu hvor du siger det kan jeg godt se at det måske ser lidt mærkeligt ud, det beklager jeg. 

Tak for jeres svar på tråden. Det passer meget godt med det indtryk jeg har fra mine veninder FruK, hvad folk bruger deres penge på er helt op til dem, det vil jeg ikke blande mig i. Er bare nysgerrig for selvom vi ikke selv bruger den slags legetøj, så kan det være at lysten til det melder sig senere. Hvem ved

Anmeld

16. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Vi ligger dem i en kuvert og bruger dem på Lukas. Men det er kun fordi økonomien er lidt stram mens jeg er på barsel. For i bund og grund kunne vi lige så godt bare købe når det var. Men de er bare nemmere at tage ud når de "kun" kommer hver 3. Måned.

Anmeld

16. oktober 2013

StudPsyk

Anne Larsen skriver:

Hej Janne, det var nok bare en lidt kluntet måde at gøre min entre på forummet, for at bryde isen Men nu hvor du siger det kan jeg godt se at det måske ser lidt mærkeligt ud, det beklager jeg. 

Tak for jeres svar på tråden. Det passer meget godt med det indtryk jeg har fra mine veninder FruK, hvad folk bruger deres penge på er helt op til dem, det vil jeg ikke blande mig i. Er bare nysgerrig for selvom vi ikke selv bruger den slags legetøj, så kan det være at lysten til det melder sig senere. Hvem ved

Helt i orden :-) du kan jo altid oprette en tråd hvor du fortæller en smule om dig selv, det er der mange der gør når de kommer herind. Men det kommer jo helt an på hvad du har det bedst med :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.