Først , få tjekket ørerne ..
Noel sov ikke og var rigtig ked af det om natten , men helt vild glad om dagen .. Der var væske på ørerne ..
Han var stort set vågen hele natten faktisk , og jeg blev nød til at gå ned i stuen med ham , da han skreg og skreg og vækkede sin storebror ..
Nu har han ikke væske på ørerne mere , dog vil han stadig ikke rigtig sove
..
Han sov igennem indtil han blev 4 mdr. men da han begyndte at bevæge sig og komme lidt rundt , begyndte han at sove uroligt .. Og det er meget normalt .. Men nu sover han stadig ikke igennem og er lige blevet 1 år .. Han får også mælk om natten , dog bare en smule sødmælk i en flaske og så falder han i søvn på det ..
Men men , her til aften snakkede vi om , at jo mere mælk han får , jo ofterer vågner han .. Så her for en time siden da han vågnede gik jeg op til ham , gav ham sutten , og holdte hænderne på hans bryst og mave .. Han blev ved med at tage sutten ud for han regnede jo med en flaske , men der gik ikke mere end 2 min. så faldt han i søvn igen .. Og jeg vil blive ved med at ikke gi ham mere mælk om natten , for nu er det jo bare en dårlig vane .. Skal også starte i skole mandag , så kan ikke blive ved med at være vågen så mange gange om natten .. I nat var jeg oppe ved ham 4 gange , og han stod op kl. halv 5 , så det er altså ikke ret meget søvn jeg får ..
Er spændt på denne nat ..
Nu har du hørt min idé .. Det var jo værd og prøve .. 
Åuh det blev lidt lang .. Sorry 
Anmeld