Sover stadig ikke igennem! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.735 visninger
41 svar
11 synes godt om
15. oktober 2013

baby012

Jeg har en rigtig skøn og nem lille dreng, som da han var bare 5 uger gammel sov hele natten igennem.. 9 timer i træk fik vi. 

MEEEN, det skulle vise sig st være alt for nemt, og en nem start.. Vores lille dreng begyndte da han var 5 måneder igen at vågne om natten, ikke mange gange, men han skulle lige have bryst et par gange. 

Da han blev 7 måneder, brød det hele sammen! 

man er stadig super skøn og nem om dagen, og han falder nemt i søvn  når vi putter.., MEN, når vi så er gået i Seng, vågner knægten imellem 40 og 68 gange! 

Intet lader til at virke  

han er 8 måneder, nogen med gode råd? Vil så gerne have lidt søvn om natten igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

Aabye

Det kunne lige så godt ha været mig der skrev det der.. :s

Vores sov igennem fra 19-7/8 stykker fra han var få dage gammel.. Da han blev 5 mdr vendte det hele og det er først nu at han sover ordentligt om natten igen.. Han bliver 1 år om 14 dage :s

Anmeld

15. oktober 2013

baby012

Line - med 2 boblinger skriver:

Det kunne lige så godt ha været mig der skrev det der.. :s

Vores sov igennem fra 19-7/8 stykker fra han var få dage gammel.. Da han blev 5 mdr vendte det hele og det er først nu at han sover ordentligt om natten igen.. Han bliver 1 år om 14 dage :s

Åh Gud der er lange udsigter så 

4-5 måneder med det her.. Puha...  

Anmeld

15. oktober 2013

Hullabullabulla

baby012 skriver:

Jeg har en rigtig skøn og nem lille dreng, som da han var bare 5 uger gammel sov hele natten igennem.. 9 timer i træk fik vi. 

MEEEN, det skulle vise sig st være alt for nemt, og en nem start.. Vores lille dreng begyndte da han var 5 måneder igen at vågne om natten, ikke mange gange, men han skulle lige have bryst et par gange. 

man er stadig super skøn og nem om dagen, og han falder nemt i søvn  når vi putter.., MEN, når vi så er gået i Seng, vågner knægten imellem 40 og 68 gange! 

Intet lader til at virke  

han er 8 måneder, nogen med gode råd? Vil så gerne have lidt søvn om natten igen  

Sover han på eget værelse ? Har hørt om mange der har haft positiv effekt med at rykke børnene på eget værelse (flyttede min søn da han var 4 måneder)

Ammer du? 

Anmeld

15. oktober 2013

LBK

baby012 skriver:

Intet lader til at virke  

Tigerspring.. ???

Jeg har søvnproblemer med min datter som har samme alder som din:O) Og det kunne tyde på tigerspring..

Anmeld

15. oktober 2013

baby012

Sover han på eget værelse ? Har hørt om mange der har haft positiv effekt med at rykke børnene på eget værelse (flyttede min søn da han var 4 måneder)

Ammer du? 

Det har han gjort soden han var 5 uger  

Ammer ikke mere, men malker ud. 

Anmeld

15. oktober 2013

L&V

baby012 skriver:

Ku det evt hjælpe med sammen sovning?

Anmeld

15. oktober 2013

baby012

LBK skriver:

Tigerspring.. ???

Jeg har søvnproblemer med min datter som har samme alder som din:O) Og det kunne tyde på tigerspring..

Så håber jeg det snart er ovre 

Anmeld

15. oktober 2013

baby012

Månsson skriver:

Ku det evt hjælpe med sammen sovning?

Han kom på eget værelse fordi at han ikke kan sove hos os, min mand snorker og snakker meget i søvne, han kunne slet ikke finde ro, men sov igennem da han kom på eget værelse . 

Anmeld

15. oktober 2013

Hullabullabulla

baby012 skriver:

Ammer ikke mere, men malker ud. 

Får han et godt måltid mad til aften? Evt et grødmåltid der lægger bund?

Og måske i skal forsøge som en anden foreslår at samsove og se om det kan gave effekt..

Det sidste jeg lige kan komme i tanke om er ørene. har i fået tjekket om der evt skulle være væske i ørerne ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.