Sover stadig ikke igennem! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2013

baby012

Muhmi skriver:

8 mdr.

Så det er næsten nøjagtig det samme her

Så håber jeg at de snart får ro om natten igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

baby012

Line - med 2 boblinger skriver:

Jeg har også fået MANGE grå hår.. Og har i flere mdr gået rundt som en anden zombie.. :s

Øv - nå, men der er vel ikke andet at gøre end at vente :/ 

Anmeld

16. oktober 2013

Aabye

baby012 skriver:

Øv - nå, men der er vel ikke andet at gøre end at vente :/ 

Nej for man kan jo ikke gøre så meget...

Anmeld

16. oktober 2013

Muhmi

baby012 skriver:

Så håber jeg at de snart får ro om natten igen  

Håber jeg bestemt også... Mor trænger til søvn  

Anmeld

16. oktober 2013

MissTas

baby012 skriver:

Jo, han tager en lille tår hver gang han vågner  

Hej Nu har jeg læst med gennem hele debatten og jeg vil mene athan måske kan have lidt ondt i maven hvis han spiser SÅ mange gange på en nat. For meget mad og når de ikke er sultne gavner på ingen måder og kan give ham indre uro og mavekneb i stedet. Ville prøve bare at gi ham sutten og nærheden de gange han vågner.

Anmeld

16. oktober 2013

nielsen80

Lige et spørgsmål - var det en overdrivelse med 40 gange....det betyder cirka en opvågning hver 10. min, hvis vi siger natten er cirka 9 timer.....så vil jeg mene, han slet ikke når at falde i søvn, og der dermed er tale om en dreng der ikke sover om natten. Jeg ville i hvert fald ikke tro, det så er udviklingspring, hvor de typisk vågner en gang i timen...jeg ville nok også tro ørene eller noget andet som generer. Har du overvejet at kontakte lægen eller SP - for mener bestemt, du skal have det tjekket, hvis han vågner/ ikke sover så meget.

Anmeld

16. oktober 2013

Tulle28

Afsted med jer til ørelægen i en fart Det lyder som mine døtre, begge med væske på ørerne. Ingen symptomer om dagen, men om natten vågner (den store fik dræn da hun var 11 mdr og sover igennem nu) den yngste efter 40-60 minutter og græder og vil ammes (hun bruger ikke sut) og sådan fortsætter det stort set hele natten. Vi samsover, så jeg skal heldigvis ikke ud af sengen. Når de sutter på bryst, sut eller sutteflaske tager det trykket i ørerne.

Du kan også afhjælpe ved at hæve hovedgærdet på sengen med et par telefonbøger eller lign.

Og husk, man behøver ikke en henvisning til ørelægen, man kan bare ringe direkte.

Anmeld

16. oktober 2013

Victoriasmor88

Puha.. Min datter er 2 år og 3 mdr. Jeg er stadig oppe 3- 5 gange om natten. Hun har dræn og der er intet andet end vane i det.. Det er dog stadig pisse hårdt 

Anmeld

16. oktober 2013

Mor til Ella

baby012 skriver:

Jeg har en rigtig skøn og nem lille dreng, som da han var bare 5 uger gammel sov hele natten igennem.. 9 timer i træk fik vi. 

MEEEN, det skulle vise sig st være alt for nemt, og en nem start.. Vores lille dreng begyndte da han var 5 måneder igen at vågne om natten, ikke mange gange, men han skulle lige have bryst et par gange. 

Da han blev 7 måneder, brød det hele sammen! 

man er stadig super skøn og nem om dagen, og han falder nemt i søvn  når vi putter.., MEN, når vi så er gået i Seng, vågner knægten imellem 40 og 68 gange! 

Intet lader til at virke  

han er 8 måneder, nogen med gode råd? Vil så gerne have lidt søvn om natten igen  

Ella er 20 mdr Og er ikke i nærheden af at sove igennem, hun vågner alt mellem 2-8 gange på en nat.

Det eneste råd er væbn dig med tålmodighed

Vil dog sige at det vendte fra at være helt forfærdeligt ( skreg 3-7 timer hver nat ) da hun var 14 mdr. Der blev det markant bedre

Anmeld

16. oktober 2013

Faith

Min søn er 16 måneder og sover stadig ikke igennem. Tror han har gjort det max (MAX!) 10 gange i sit liv.

Men vi tager en dag af gangen. På et tidspunkt bliver han vel træt af at vågne 1-5 gange i løbet af en nat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.