Sover stadig ikke igennem! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2013

PrincessTanja

baby012 skriver:

Når han vågner får han lidt mælk, og sutten, så falder han som regel i søvn igen. 

Samsovning virkede bestemt ikke i nat  

du kan måske have fat I at der sker meget mht. Hans udvikling pt. 

Han sidder selv, møver sig frem på maven, og er i det hele taget blevet mere selvbevidst. 

Håber bare vi snart får ro om natten igen  

Så glæd dig til han begynder og kravle osv. Vores datter er også 8 måneder nu og hun har kravlet og stået selv den sidste måned, og efter det er hun blevet MEGA urolig om natten, og hun vågner MANGE gange.. Så tror først det blir bedre med søvnen når de har lært det med og bevæge sig selv og stillet deres nysgerrighed og vænnet sig til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

baby012

modesty skriver:

Men han får vel ikke lidt mælk 40-68 gange hver nat?

Hvor mange gange spiser han på en nat?

Jo, han tager en lille tår hver gang han vågner  

Anmeld

16. oktober 2013

baby012

Hej...Jeg ville give samsovningen lidt flere forsøg. Hans alder taget i betragtning, tænker jeg at det måske er lidt seperationsangst der er ved at sætte ind. Netop også fordi, at du skriver at han er begyndt at blive mere bevidst og mere mobil. Det er ofte når det sker, at seperationsangsten også sætter ind. 

Vores søn lavede det samme nummer omkring den alder og her hjalp samsovning + masser af ekstra kys, kram og nærvær i løbet af dagen og især før sengetid, så han ligesom kunne tanke lidt op på kontakt kontoen.

Ellers prøv at snakke med din SP. Måske hun har nogle forslag, for 40-68 opvågninger på en nat, er der da ingen der kan holde til i ret lang tid. 

Vil selvfølgedig prøve igen i nat, og se om det virker  

prøver også det med ekstra kys og kram  

Nej det er nemlig rigtig frusterende.. Og msn er bare træt og gnaven 24/7  

Anmeld

16. oktober 2013

baby012

PrincessTanja skriver:

Så glæd dig til han begynder og kravle osv. Vores datter er også 8 måneder nu og hun har kravlet og stået selv den sidste måned, og efter det er hun blevet MEGA urolig om natten, og hun vågner MANGE gange.. Så tror først det blir bedre med søvnen når de har lært det med og bevæge sig selv og stillet deres nysgerrighed og vænnet sig til det.

Glæder jeg mig til, vores datter faldt meget mere til ro da hun begyndte at kravle.. Så det håber jeg også er tilfældet med vores søn 

Anmeld

16. oktober 2013

Muhmi

Du skal da ikke begynde at skrive mine indlæg du hehe

Rune gør det samme og har haft samme forløb som du har skrevet.. Han vågner dog ikke mellem 40 og 68 gange om natten, men han kan godt vågne 3-4 gange og det er bare så træls når nu jeg ved at han godt kan sove igennem og har gjort det meget tidligt 

Anmeld

16. oktober 2013

modesty

Jo, han tager en lille tår hver gang han vågner  

Okay, jeg ville bestemt ikke lade ham die hver gang han vågner.

Men - prøv at fortsætte som du plejer med brystet og så prøv samsovning et par nætter mere.

Hvis det ikke giver nogen forbedring, så ville jeg lave nogle klare retningslinjer og følge dem. F.eks at der skal gå mindst to timer imellem hver amning om natten. Du skal ikke tilbyde ham brystet hver gang, han skal lære at falde i søvn igen uden.

Det vil nok være for voldsomt at fjerne både babs og sut på én gang, men på sigt, hvis problemet bliver ved, vil jeg helt klart prøve at fjerne sutten. 

Der er et tydeligt mønster at han vågner og har brug for nogle bestemte fikspunkter (babs/sut) for at falde i søvn igen. Og du skal lære ham at de ikke er nødvendige.

Anmeld

16. oktober 2013

baby012

Muhmi skriver:

Du skal da ikke begynde at skrive mine indlæg du hehe

Rune gør det samme og har haft samme forløb som du har skrevet.. Han vågner dog ikke mellem 40 og 68 gange om natten, men han kan godt vågne 3-4 gange og det er bare så træls når nu jeg ved at han godt kan sove igennem og har gjort det meget tidligt 

Det jeg ked af  

det bare SÅ frustrerende  

han sov jo igennem for bare et par måneder siden ! 

Ih altså !  

hvor gammel er Rune ?  

Anmeld

16. oktober 2013

baby012

modesty skriver:

Okay, jeg ville bestemt ikke lade ham die hver gang han vågner.

Men - prøv at fortsætte som du plejer med brystet og så prøv samsovning et par nætter mere.

Hvis det ikke giver nogen forbedring, så ville jeg lave nogle klare retningslinjer og følge dem. F.eks at der skal gå mindst to timer imellem hver amning om natten. Du skal ikke tilbyde ham brystet hver gang, han skal lære at falde i søvn igen uden.

Det vil nok være for voldsomt at fjerne både babs og sut på én gang, men på sigt, hvis problemet bliver ved, vil jeg helt klart prøve at fjerne sutten. 

Der er et tydeligt mønster at han vågner og har brug for nogle bestemte fikspunkter (babs/sut) for at falde i søvn igen. Og du skal lære ham at de ikke er nødvendige.

Det vil jeg prøve 

Anmeld

16. oktober 2013

Muhmi

baby012 skriver:

Det jeg ked af  

det bare SÅ frustrerende  

han sov jo igennem for bare et par måneder siden ! 

Ih altså !  

hvor gammel er Rune ?  

8 mdr.

Så det er næsten nøjagtig det samme her

Anmeld

16. oktober 2013

Aabye

baby012 skriver:

Åh Gud der er lange udsigter så 

4-5 måneder med det her.. Puha...  

Jeg har også fået MANGE grå hår.. Og har i flere mdr gået rundt som en anden zombie.. :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.