Skrukhed i bero! Men sex uden beskyttelse én gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2013

1990h

Miss-86 skriver:

Jaa, det gør det..
Men som skrevet, så tør jeg ikke tro noget, endnu!

det forstår jeg godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

1990h

Prinsen & prinsessen <3 skriver:

Jeg er godt nok overrasket over, at folk er så negative omkring det hele! 

Nu har vi efterhånden skrevet en del sammen. Og vil også se dette som et stort skridt fra hans side. Er spændt på hvad der sker næste gang i skal sexe  Håber på en opdate. Om ikke andet så ihvertfald i en PB 

Vil dog også sige, at man ALTID kan blive gravid. Dog er chancen meget minimal i den del af cyklusen. 

Ser frem til en opdate. 

håber også på update

Anmeld

14. oktober 2013

Miss-86

Tvillingemor90 skriver:

Det er da spændende.. Måske han er ved at blive lidt mere afslappet omkring det hele.. Men det er vel også ved at være tid - var det ikke noget med at du gav ham en tidsfrist der hed "året ud" ?

Jaa måske er han det, jeg kan kun håbe

Jo, jeg har givet ham året ud ..

Anmeld

14. oktober 2013

Miss-86

isabellasmor skriver:

men så har jeg da også misforstået dit indlæg . jeg fik det til at det var dig der havde sagt at du ikke kunne blive gravid, så om i kunne prøve at ha sex uden gummi. Men hvis det er ham selv der har bragt det på bane, så ER det måske fordi han nu er ved at være klar, uden at sige det direkte 

Ja, det var mig der sagde sådan, da vi snakkede om det..
Og at han så vælger ikke at bruge kondom, er jo hans valg!
Han ved jo godt at jeg ikke kan forsikre ham om at jeg ikke kan blive gravid ..

Anmeld

14. oktober 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Jeg synes det virker som et stort skridt for ham, måske er det hans måde at gøre klar til at springe ud i det  

Ja, det håber jeg det er
Men nu må vi se, når mens er slut

Anmeld

14. oktober 2013

Miss-86

Hvor spændende at der ske noget!

du skal ikke høre på dem der siger du snyder ham.. Det er jo ikke at snyde ham når det reelt er et tidspunkt hvor du ikke burde kunne blive gravid!

Tak, ja måske sker der noget
Håber det da.

Nej, jeg synes heller ikke det er at snyde, for det er jo HANS valg ikke at bruge kondom, jeg nævnte det bare som forslag til at han kunne springe ud i det.

Anmeld

14. oktober 2013

Miss-86

Prinsen & prinsessen <3 skriver:

Jeg er godt nok overrasket over, at folk er så negative omkring det hele! 

Nu har vi efterhånden skrevet en del sammen. Og vil også se dette som et stort skridt fra hans side. Er spændt på hvad der sker næste gang i skal sexe  Håber på en opdate. Om ikke andet så ihvertfald i en PB 

Vil dog også sige, at man ALTID kan blive gravid. Dog er chancen meget minimal i den del af cyklusen. 

Ser frem til en opdate. 

Jaa, jeg er også lidt overrasket, men sådan er det desværre tit, når jeg skriver.
Måske som folk tror jeg er OVER OVER SKRUK og simpelthen ikke kan tænke på andet - Men sådan er virkeligheden jo ikke.
Snakker sjældent om det herhjemme.

Ja og den lille chance der var for at jeg blev gravid, det ved han godt. Jeg kan jo ikke forsikre ham om ar jeg IKKE kan blive gravid.

Jeg giver Up-date i PB Kan jeg love dig.

Anmeld

14. oktober 2013

Miss-86

håber også på update

Jeg må prøve at huske at skrive en PB til dig, for gider ikke oprette up-date i en tråd..

Anmeld

14. oktober 2013

1990h

Miss-86 skriver:

Jeg må prøve at huske at skrive en PB til dig, for gider ikke oprette up-date i en tråd..

det må du gerne

Anmeld

14. oktober 2013

Team Putte

Miss-86 skriver:

Jaa, jeg er også lidt overrasket, men sådan er det desværre tit, når jeg skriver.
Måske som folk tror jeg er OVER OVER SKRUK og simpelthen ikke kan tænke på andet - Men sådan er virkeligheden jo ikke.
Snakker sjældent om det herhjemme.

Ja og den lille chance der var for at jeg blev gravid, det ved han godt. Jeg kan jo ikke forsikre ham om ar jeg IKKE kan blive gravid.

Jeg giver Up-date i PB Kan jeg love dig.

Så skal vi andre nysgerrige bare snydes for en update? Synes IKKE godt om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.