Skrukhed i bero! Men sex uden beskyttelse én gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2013

lycly

Miss-86 skriver:

Prøv at læs, at jeg rent faktisk skriver, at jeg ikke tør tro noget..
Jeg synes det er et stort skridt fra hans side.
Jeg har ikke forsikret ham om at jeg ikke kunne blive gravid, for det kan man aldrig, kun ved afholdenhed!
Desuden er det hans valg, IKKE at bruge kondom!

Måske er det hans måde at tage springet på, måske ikke.
Hvem ved?

Jeg synes bare du sætter dig selv i meget sårbare situationer hvor du er udsat for skuffelse.

Nu har jeg aldrig prøvet at være så skruk som du tydeligt er, men jeg tror altså at I risikerer at ende med et meget anstrengt forhold til sex hvis den der skrukhed altid ligger og lurer og altid lige skal bringes på bane. Selvom det sikkert er svært, så accepter situationen og pak forventningerne væk. Alting bliver meget lettere når man er i stand til at acceptere.
Ingen bebrejdelse, bare et godt råd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Miss-86

LuLy skriver:

Jeg synes bare du sætter dig selv i meget sårbare situationer hvor du er udsat for skuffelse.

Nu har jeg aldrig prøvet at være så skruk som du tydeligt er, men jeg tror altså at I risikerer at ende med et meget anstrengt forhold til sex hvis den der skrukhed altid ligger og lurer og altid lige skal bringes på bane. Selvom det sikkert er svært, så accepter situationen og pak forventningerne væk. Alting bliver meget lettere når man er i stand til at acceptere.
Ingen bebrejdelse, bare et godt råd!

Mine forventninger er pakket væk og ja min skrukhed er i bero..
Jeg har det ikke i mine tanker hverdag, desuden hvis du mener vi skulle få et anstrengt forhold til sex, så var det nok allerede sådan nu, efter 2 år..

Anmeld

13. oktober 2013

Miss-86

isabellasmor skriver:

jeg har ingen steder sagt at du ikke MÅ analysere noget. jeg skriver til dig at jeg synes du analysere alt for meget, med tanke på dine følelser! Jeg tror du ender med at blive meget skuffet.

Jaa, jeg tænker meget over hvad han siger og gør, det er klart, efter 2 års venten..

Men jeg har det ikke i mine tanker så meget mere, for jeg vil sådan set gerne vente på ham, så der er langt imellem at vi snakker om det eller at det er i mine tanker!

Anmeld

13. oktober 2013

isabellasmor

Miss-86 skriver:

Jaa, jeg tænker meget over hvad han siger og gør, det er klart, efter 2 års venten..

Men jeg har det ikke i mine tanker så meget mere, for jeg vil sådan set gerne vente på ham, så der er langt imellem at vi snakker om det eller at det er i mine tanker!

Ja det er klart! Men det lyder bare som om at du, som en anden skriver, tit sætter dig selv i følelsesmæssige situationer hvor du ender med at blive meget ked.  Og det er jo bare rigtig trist 

Men jeg håber som sagt du får din drøm opfyldt snart, med din kæreste 

Anmeld

13. oktober 2013

Miss-86

isabellasmor skriver:

Ja det er klart! Men det lyder bare som om at du, som en anden skriver, tit sætter dig selv i følelsesmæssige situationer hvor du ender med at blive meget ked.  Og det er jo bare rigtig trist 

Men jeg håber som sagt du får din drøm opfyldt snart, med din kæreste 

Men det eneste jeg gør, er at jeg gør mig nogle tanker omkring hvad han mener, når han siger vi måske snart skal igang med pb eller at han pludselig vil prøve sex uden kondom !
Om det er NU han vil PB..

Jeg har grædt de tårer jeg skulle omkring PB, nu venter jeg bare på han er klar eller bare tager springet, uanset hvad måde/metode det er på!

Anmeld

13. oktober 2013

Tvillingemor80

Det er da spændende.. Måske han er ved at blive lidt mere afslappet omkring det hele.. Men det er vel også ved at være tid - var det ikke noget med at du gav ham en tidsfrist der hed "året ud" ?

Anmeld

13. oktober 2013

isabellasmor

Miss-86 skriver:

Men det eneste jeg gør, er at jeg gør mig nogle tanker omkring hvad han mener, når han siger vi måske snart skal igang med pb eller at han pludselig vil prøve sex uden kondom !
Om det er NU han vil PB..

Jeg har grædt de tårer jeg skulle omkring PB, nu venter jeg bare på han er klar eller bare tager springet, uanset hvad måde/metode det er på!

men så har jeg da også misforstået dit indlæg . jeg fik det til at det var dig der havde sagt at du ikke kunne blive gravid, så om i kunne prøve at ha sex uden gummi. Men hvis det er ham selv der har bragt det på bane, så ER det måske fordi han nu er ved at være klar, uden at sige det direkte 

Anmeld

13. oktober 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Her den anden dag snakkede vi om at jeg var gået over tid med min mens (er ikke gravid), og vi snakkede om at jeg jo derfor ikke kan blive gravid, så sagde til ham at vi kunne godt undlade kondom, så han skulle ikke være 'bekymret' for om jeg blev gravid..
Og at så kunne han måske på den måde kunne vænne sig til at vi ikke bruger noget. Samtidig sagde jeg til ham at vi ikke behøvede undlade beskyttelse for at lave et barn.. Men for nydelsens skyld!
Sørme om ikke vi havde sex uden kondom...
Meeeeeen nu må vi se hvad han gør næste gang vi skal sexe.
Har fået min mens, såå der går lige en-to dage endnu, før vi kan sexe igen.

Er splittet, for er vildt glad, meen tør ikke tro noget.
Jeg spurgte ikke indtil noget bagefter og vi har ikke snakket om det, for sådan vil jeg ikke være - At vi skal analysere dette.

Men vil blot lige ud med det her hos jer på baby.dk

Jeg synes det virker som et stort skridt for ham, måske er det hans måde at gøre klar til at springe ud i det  

Anmeld

13. oktober 2013

Team Putte

Miss-86 skriver:

Her den anden dag snakkede vi om at jeg var gået over tid med min mens (er ikke gravid), og vi snakkede om at jeg jo derfor ikke kan blive gravid, så sagde til ham at vi kunne godt undlade kondom, så han skulle ikke være 'bekymret' for om jeg blev gravid..
Og at så kunne han måske på den måde kunne vænne sig til at vi ikke bruger noget. Samtidig sagde jeg til ham at vi ikke behøvede undlade beskyttelse for at lave et barn.. Men for nydelsens skyld!
Sørme om ikke vi havde sex uden kondom...
Meeeeeen nu må vi se hvad han gør næste gang vi skal sexe.
Har fået min mens, såå der går lige en-to dage endnu, før vi kan sexe igen.

Er splittet, for er vildt glad, meen tør ikke tro noget.
Jeg spurgte ikke indtil noget bagefter og vi har ikke snakket om det, for sådan vil jeg ikke være - At vi skal analysere dette.

Men vil blot lige ud med det her hos jer på baby.dk

Hvor spændende at der ske noget!

du skal ikke høre på dem der siger du snyder ham.. Det er jo ikke at snyde ham når det reelt er et tidspunkt hvor du ikke burde kunne blive gravid!

Anmeld

13. oktober 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Jeg er godt nok overrasket over, at folk er så negative omkring det hele! 

Nu har vi efterhånden skrevet en del sammen. Og vil også se dette som et stort skridt fra hans side. Er spændt på hvad der sker næste gang i skal sexe  Håber på en opdate. Om ikke andet så ihvertfald i en PB 

Vil dog også sige, at man ALTID kan blive gravid. Dog er chancen meget minimal i den del af cyklusen. 

Ser frem til en opdate. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.