Skrukhed i bero! Men sex uden beskyttelse én gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2013

Miss-86

1990h skriver:

bliver spændende næste gang i skal sexe

Jaa, det gør det..
Men som skrevet, så tør jeg ikke tro noget, endnu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Miss-86

Forstår ikke helt.  Hvad er du vildt glad over? I bliver enige om at du ikke kan blive gravid hvis i sexer uden gummi, og så går han med til at sexe uden gummi? 

jeg tror du analysere det hele AAAALT for meget  jeg tror du bliver skuffet næste gang i skal have sex, hvis du tror at han nu er klar til pb.... 

men håber da ikke du bliver skuffet, det kunne da være dejligt for dig/jer hvis han nu blev klar 

Hvis nu du læser, hvad jeg skriver, så skriver jeg faktisk også at jeg er splittet, for jeg er vildt glad, men tør ikke tro for meget..
Jeg tror ikke han er klar til PB, men jeg tror at han overvejer de muligheder som jeg har nævnt for ham, fordi han MÅSKE gerne vil prøve at tage springet og MÅSKE ikke.

Men synes nu stadig det er et stort skridt på vejen..
Desuden, hvis jeg ikke må analysere på baby.dk, hvor må jeg så???

Anmeld

13. oktober 2013

Miss-86

KTP86 skriver:

Det at turde at have ubeskyttet sex med skruk kæreste er da et stort skridt  

Jaa, det må man da nok sige
Og tak for positivitet

Anmeld

13. oktober 2013

KTP86

Miss-86 skriver:

Jaa, det må man da nok sige
Og tak for positivitet

Du bliver punket en del,men hvad det her angår, så ER det stort når han ved hvor skruk du er og når han ved hvad sex KAN føre til..Så forstår godt at du tænker en del over det. Det havde jeg også gjort  

Anmeld

13. oktober 2013

Miss-86

KTP86 skriver:

Du bliver punket en del,men hvad det her angår, så ER det stort når han ved hvor skruk du er og når han ved hvad sex KAN føre til..Så forstår godt at du tænker en del over det. Det havde jeg også gjort  

Ja, det synes jeg også

Altså, jeg kommer med et forslag, som jeg egentlig ikke troede han ville føre ud i livet, han har jo et valg. Jeg har ikke presset ham, så synes nu det er fair nok

Anmeld

13. oktober 2013

Elgaard73

Miss-86 skriver:

Han vil gerne have børn, han har bare svært ved at tage springet om PB .. Da vi ikke er samme sted i 'processen' om PB.
Og hvis jeg blev gravid ved et uheld, ville han ikke et sekund være i tvivl om at vi skulle beholde det, det er hans egne ord.

Han tør ikke taget springet, så han lader tilfældighederne tage beslutningen for sig??? At hvis du bliver ups gravid, så lader han den situation bestemme slaget's gang??? 

Det lyder ærlig talt ikke særlig modent eller velovervejet. 

Jeg har læst nogle af dine debatter herinde og må sige, at hvis alt det snak om PB og hvor vanvittigt meget du ønsker det, ikke kan få ham til at "tage springet" og gøre op med sig selv om han er klar eller ej, så tror jeg heller ikke to "ups" streger kan gøre ham klar.

Men jeg håber da at det løser sig for jer. 

Anmeld

13. oktober 2013

lycly

For det første: Du kan ikke være sikker på at du ikke kan blive gravid bare fordi du er gået over tid. Jeg blev gravid få dage efter mens hvor man heller ikke "burde" blive gravid.
For det andet: du skriver til nogle af de andre at det var hans valg ikke at bruge kondom. Ja, det var hans valg, men du havde jo forsikret ham at du ikke kunne blive gravid, ergo har du misledt ham.

Har fulgt lidt med på sidelinjen og jeg synes altså at du sætter dig i situationer som gør at du bare bliver skuffet. Og det kan umuligt være sjovt :/

Anmeld

13. oktober 2013

Miss-86

Elgaard73 skriver:

Han tør ikke taget springet, så han lader tilfældighederne tage beslutningen for sig??? At hvis du bliver ups gravid, så lader han den situation bestemme slaget's gang??? 

Det lyder ærlig talt ikke særlig modent eller velovervejet. 

Jeg har læst nogle af dine debatter herinde og må sige, at hvis alt det snak om PB og hvor vanvittigt meget du ønsker det, ikke kan få ham til at "tage springet" og gøre op med sig selv om han er klar eller ej, så tror jeg heller ikke to "ups" streger kan gøre ham klar.

Men jeg håber da at det løser sig for jer. 

Nu er det jo sådan, at det indtil videre kun er en gang vi har haft ubeskyttet sex og det var 2 dage før min mens kom.
Så jeg ved jo ikke endnu, hvad han vil efter min mens.. Det vil tiden vise.

Men jeg synes nu at det er i orden, hvis det er den måde han vælger at gøre det på, for måske er han en af dem der ikke bliver klar, men ved han vil have børn, så er det den måde at han tager springet på!

Anmeld

13. oktober 2013

Miss-86

LuLy skriver:

For det første: Du kan ikke være sikker på at du ikke kan blive gravid bare fordi du er gået over tid. Jeg blev gravid få dage efter mens hvor man heller ikke "burde" blive gravid.
For det andet: du skriver til nogle af de andre at det var hans valg ikke at bruge kondom. Ja, det var hans valg, men du havde jo forsikret ham at du ikke kunne blive gravid, ergo har du misledt ham.

Har fulgt lidt med på sidelinjen og jeg synes altså at du sætter dig i situationer som gør at du bare bliver skuffet. Og det kan umuligt være sjovt :/

Prøv at læs, at jeg rent faktisk skriver, at jeg ikke tør tro noget..
Jeg synes det er et stort skridt fra hans side.
Jeg har ikke forsikret ham om at jeg ikke kunne blive gravid, for det kan man aldrig, kun ved afholdenhed!
Desuden er det hans valg, IKKE at bruge kondom!

Måske er det hans måde at tage springet på, måske ikke.
Hvem ved?

Anmeld

13. oktober 2013

isabellasmor

Miss-86 skriver:

Hvis nu du læser, hvad jeg skriver, så skriver jeg faktisk også at jeg er splittet, for jeg er vildt glad, men tør ikke tro for meget..
Jeg tror ikke han er klar til PB, men jeg tror at han overvejer de muligheder som jeg har nævnt for ham, fordi han MÅSKE gerne vil prøve at tage springet og MÅSKE ikke.

Men synes nu stadig det er et stort skridt på vejen..
Desuden, hvis jeg ikke må analysere på baby.dk, hvor må jeg så???

jeg har ingen steder sagt at du ikke MÅ analysere noget. jeg skriver til dig at jeg synes du analysere alt for meget, med tanke på dine følelser! Jeg tror du ender med at blive meget skuffet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.