Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Meliora skriver: Tror ikke helt jeg forstår dit indlæg... Prøver I at blive gravide eller gør I ikke? Hvis man ikke vil have børn er det jo dumt at knalde uden beskyttelse, for så er chancen jo der. Min veninde blev gravid på cyklusdag 7 pga. en enkelt gang uden kondom, sååå det sker :-)
Tror ikke helt jeg forstår dit indlæg... Prøver I at blive gravide eller gør I ikke? Hvis man ikke vil have børn er det jo dumt at knalde uden beskyttelse, for så er chancen jo der. Min veninde blev gravid på cyklusdag 7 pga. en enkelt gang uden kondom, sååå det sker :-)
Vi prøver ikke at blive gravid, meen at finde en løsning som vi begge kan leve med i fht. at komme igang med PB, da jeg har ventet på min kæreste i 2 år..
Om vi så efter denne skrevne episode prøver at blive gravid, ved jeg ikke endnu, da jeg har mens og vi derfor ikke har sexet!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss-86 skriver: Vi prøver ikke at blive gravid, meen at finde en løsning som vi begge kan leve med i fht. at komme igang med PB, da jeg har ventet på min kæreste i 2 år.. Om vi så efter denne skrevne episode prøver at blive gravid, ved jeg ikke endnu, da jeg har mens og vi derfor ikke har sexet!
hmm, ok.. Det kan jeg ikke helt sætte mig ind i. Han må da vide om han vil have børn eller ej? Det er vel ikke fedt hvis du ved et uheld bliver gravid og han så ikke bliver lykkelig?
Han vil gerne have børn, han har bare svært ved at tage springet om PB .. Da vi ikke er samme sted i 'processen' om PB.Og hvis jeg blev gravid ved et uheld, ville han ikke et sekund være i tvivl om at vi skulle beholde det, det er hans egne ord.
Lotus86 skriver: Her den anden dag snakkede vi om at jeg var gået over tid med min mens (er ikke gravid), og vi snakkede om at jeg jo derfor ikke kan blive gravid, så sagde til ham at vi kunne godt undlade kondom, så han skulle ikke være 'bekymret' for om jeg blev gravid.. Hvordan skal det forstås? Tror du ikke at du kan blive gravid, fordi du ikke blev det den ene gang i havde ubeskyttet sex??
Her den anden dag snakkede vi om at jeg var gået over tid med min mens (er ikke gravid), og vi snakkede om at jeg jo derfor ikke kan blive gravid, så sagde til ham at vi kunne godt undlade kondom, så han skulle ikke være 'bekymret' for om jeg blev gravid.. Hvordan skal det forstås? Tror du ikke at du kan blive gravid, fordi du ikke blev det den ene gang i havde ubeskyttet sex??
Nej, vi har aldrig haft ubeskyttet sex før..
Det skal forstås sådan, at da jeg er gået over tid og har følt ÆL, så kunne vi undlade kondom og han måske på den måde kunne vænne sig til tanken om.ikke at beskytte sig og vi til sidst gik I gang med pb.
ES90 skriver: Jeg synes virkelig det er langt ude.. Et skridt frem, to tilbage, over to vandpytter og en bro, og I kommer bare ik' videre.Du må virkelig være verdens mest tålmodige kvinde.Hatten af for det, men jeg tror stadig ikke, at han vil have børn.
Jeg synes virkelig det er langt ude.. Et skridt frem, to tilbage, over to vandpytter og en bro, og I kommer bare ik' videre.Du må virkelig være verdens mest tålmodige kvinde.Hatten af for det, men jeg tror stadig ikke, at han vil have børn.
Tro hvad du vil..jeg ved at han vil!
Miss-86 skriver: Her den anden dag snakkede vi om at jeg var gået over tid med min mens (er ikke gravid), og vi snakkede om at jeg jo derfor ikke kan blive gravid, så sagde til ham at vi kunne godt undlade kondom, så han skulle ikke være 'bekymret' for om jeg blev gravid.. Og at så kunne han måske på den måde kunne vænne sig til at vi ikke bruger noget. Samtidig sagde jeg til ham at vi ikke behøvede undlade beskyttelse for at lave et barn.. Men for nydelsens skyld! Sørme om ikke vi havde sex uden kondom...Meeeeeen nu må vi se hvad han gør næste gang vi skal sexe.Har fået min mens, såå der går lige en-to dage endnu, før vi kan sexe igen. Er splittet, for er vildt glad, meen tør ikke tro noget.Jeg spurgte ikke indtil noget bagefter og vi har ikke snakket om det, for sådan vil jeg ikke være - At vi skal analysere dette. Men vil blot lige ud med det her hos jer på baby.dk
Her den anden dag snakkede vi om at jeg var gået over tid med min mens (er ikke gravid), og vi snakkede om at jeg jo derfor ikke kan blive gravid, så sagde til ham at vi kunne godt undlade kondom, så han skulle ikke være 'bekymret' for om jeg blev gravid.. Og at så kunne han måske på den måde kunne vænne sig til at vi ikke bruger noget. Samtidig sagde jeg til ham at vi ikke behøvede undlade beskyttelse for at lave et barn.. Men for nydelsens skyld! Sørme om ikke vi havde sex uden kondom...Meeeeeen nu må vi se hvad han gør næste gang vi skal sexe.Har fået min mens, såå der går lige en-to dage endnu, før vi kan sexe igen.
Er splittet, for er vildt glad, meen tør ikke tro noget.Jeg spurgte ikke indtil noget bagefter og vi har ikke snakket om det, for sådan vil jeg ikke være - At vi skal analysere dette.
Men vil blot lige ud med det her hos jer på baby.dk
Forstår ikke helt. Hvad er du vildt glad over? I bliver enige om at du ikke kan blive gravid hvis i sexer uden gummi, og så går han med til at sexe uden gummi?
jeg tror du analysere det hele AAAALT for meget jeg tror du bliver skuffet næste gang i skal have sex, hvis du tror at han nu er klar til pb....
men håber da ikke du bliver skuffet, det kunne da være dejligt for dig/jer hvis han nu blev klar
Det at turde at have ubeskyttet sex med skruk kæreste er da et stort skridt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128