Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LinLin skriver: Jeg har en fantastisk jakke fra super dry som virker tynd idet den kun har et lag men den holder helt vildt godt på varmen
Jeg har en fantastisk jakke fra super dry som virker tynd idet den kun har et lag men den holder helt vildt godt på varmen
Tak for svar , den må jeg prøve at google. Og må heller ud i butikkerne og se hvad der er
bruger min læderjakke samt en poncho over
bøllen skriver: Ja som overskriften siger Hvilken jakke bruger i nu ? Mangler nemlig en jakke til nu, har en tynd sommerjakke som jeg ind imellem syntes er for koldt - eller vinterjakker som jeg helst ikke vil i allerede nu. har fået den fineste i fødselsdags gave af manden, en efterårs/vinterjakke med syntes den virker meget tyk så findes der en god overgangsjakke
Ja som overskriften siger Hvilken jakke bruger i nu ?
Mangler nemlig en jakke til nu, har en tynd sommerjakke som jeg ind imellem syntes er for koldt - eller vinterjakker som jeg helst ikke vil i allerede nu.
har fået den fineste i fødselsdags gave af manden, en efterårs/vinterjakke med syntes den virker meget tyk
så findes der en god overgangsjakke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128