Hvilken jakke bruger i nu ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2013

bøllen

BabyMus skriver:

Midt i mellem vil jeg sige. Den har lidt foer, men er bestemt ikke en decideret vinterjakke. Jeg er meget kuldskær, så derfor har jeg en fleece inden under. Det var for koldt med en alm trøje som jeg ellers havde på inden under. Den kan godt gå lige nu, men når vi først går ned i minus grader tager jeg min rigtige varme vinterjakke på. Men det gode ved denne her er at den er så lang og samtidig er den jo også vandtæt.

Den er faktisk på tilbud i Stadium lige nu til 599 sat ned fra 1299 - og yderligere rabatkuponer hvis man har kataloget derfra!

Kunne godt være sådan en jeg søger. Mangler nemlig en midt imellem. Fryser ikke særlig tit men på det koldere dage syntes jeg den tynde sommer jakke er lige lidt nok.

ved ski ikke om vi har en stadium i nærheden men det må jeg lige google  Tak tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

Janni.

Fleece jakke hvis vinden er kold især på jobbet hvor jeg cykler rundt. Ellers bruger jeg ikke jakke som sådan endnu.
Men jeg har også stadig bare tæer i sandalerne

Anmeld

12. oktober 2013

bøllen

Mor11 skriver:

Om morgenen når jeg cykler, har jeg t-shirt, sweatshirt og fleecejakke på. Det holder jeg fint varmen i. (lyder grimt, det er det også! Arbejdstøj)  hehe

Ha ha fleecetrøjer er fine men ikke udpræget kønne  Vil gerne have en " pæn " jakke uden at være PÆN. Ej det lød ski mærkeligt håber det giver mening 

Anmeld

12. oktober 2013

bøllen

Janni. skriver:

Fleece jakke hvis vinden er kold især på jobbet hvor jeg cykler rundt. Ellers bruger jeg ikke jakke som sådan endnu.
Men jeg har også stadig bare tæer i sandalerne

Er dine tæer ikke blå ??? 

F..k jeg ville fryse så  

Er normalt ikke en der fryser , MEEN må indrømme der er enkelte morgner jeg fryser når vi cykler afsted. Om det er fordi jeg er pisse træt ved jeg ikke

Anmeld

12. oktober 2013

Antioxi

Jeg har været ude og investere i en ny vinterjakke. Det blev simpelthen for koldt at cykle om morgenen, i kun en læderjakke og med halstørklæde. Så valget faldt på en Didriksons Sabrina Parka. En dejlig varm vinterjakke - kan kun anbefale den!

Anmeld

12. oktober 2013

bøllen

Antioxi skriver:

Jeg har været ude og investere i en ny vinterjakke. Det blev simpelthen for koldt at cykle om morgenen, i kun en læderjakke og med halstørklæde. Så valget faldt på en Didriksons Sabrina Parka. En dejlig varm vinterjakke - kan kun anbefale den!

Der er ski heller ikke meget varme i en læder jakke . Jeg har en mand som er MEGET glad for at give mig lækre jakker . Så har ikke mindre end 3 skønne af slagsen. Men mangler en mellem ting ( sommer / vinterjakke ) har også fået en i gave idag, syntes bare den virker meget vinterjakke agtig . Og syntes det lige tidligt nok med vinterjakke 

Anmeld

12. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
bøllen skriver:

Ha ha fleecetrøjer er fine men ikke udpræget kønne  Vil gerne have en " pæn " jakke uden at være PÆN. Ej det lød ski mærkeligt håber det giver mening 

Det giver fint mening  

når jeg ikk er på arbejde har jeg sådan en -ish (bare i sort/grå-ternet og så går den halvt ned på numsen)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. oktober 2013

bøllen

Antioxi skriver:

Knægten har lige fået en didriksons , den er godt nok meget lækker. Så kunne godt forestille mig det. 

Anmeld

12. oktober 2013

Janni.

bøllen skriver:

Er dine tæer ikke blå ??? 

F..k jeg ville fryse så  

Er normalt ikke en der fryser , MEEN må indrømme der er enkelte morgner jeg fryser når vi cykler afsted. Om det er fordi jeg er pisse træt ved jeg ikke

Nææh de har en ganske normal farve Jeg skifter først til lukket sko i december.
Sidste år blev det midt i december før jeg fik skiftet. Er sjældent syg og fryser meget sjældent.

Anmeld

12. oktober 2013

Antioxi

bøllen skriver:

Der er ski heller ikke meget varme i en læder jakke . Jeg har en mand som er MEGET glad for at give mig lækre jakker . Så har ikke mindre end 3 skønne af slagsen. Men mangler en mellem ting ( sommer / vinterjakke ) har også fået en i gave idag, syntes bare den virker meget vinterjakke agtig . Og syntes det lige tidligt nok med vinterjakke 

Det synes jeg også, men gider heller ikke gå og fryse. Så hellere hive vinterjakken frem lidt før "normalt", og ikke være syg hele tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.