Hvilken jakke bruger i nu ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.956 visninger
45 svar
6 synes godt om
12. oktober 2013

bøllen

Ja som overskriften siger  Hvilken jakke bruger i nu ?

Mangler nemlig en jakke til nu, har en tynd sommerjakke som jeg ind imellem syntes er for koldt - eller vinterjakker som jeg helst ikke vil i allerede nu.

har fået den fineste i fødselsdags gave af manden, en efterårs/vinterjakke med syntes den virker meget tyk 

så findes der en god overgangsjakke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

Lene Unik

Jeg bruger stadig min softshell jakke og når det er rigtig koldt, så har jeg en fleece under.

Anmeld

12. oktober 2013

liten-mamma

bøllen skriver:

Mangler nemlig en jakke til nu, har en tynd sommerjakke som jeg ind imellem syntes er for koldt - eller vinterjakker som jeg helst ikke vil i allerede nu.

har fået den fineste i fødselsdags gave af manden, en efterårs/vinterjakke med syntes den virker meget tyk 

Jeg bruger min læder jakke med en pels vest ud over  

Anmeld

12. oktober 2013

BabyMus

bøllen skriver:

Jeg har denne på nu: http://www.trekkinn.com/outdoor-mountain/helly-hansen-long-insulated-belfast-jacket-imperial-purple-woman/52476/p

Der er lidt foer i og så har jeg også en fleece inde under. Den er god fordi den er så lang og går helt ned over røven. Jeg arbejder i en børnehave så jeg er ude en stor del af dagen, så jeg har brug for noget godt overtøj.

Anmeld

12. oktober 2013

L&V

bøllen skriver:

Jeg bruger bare en fleece og hvis der er kold vind en soft shall

Anmeld

12. oktober 2013

Laulund87

Jeg bruger en lidt lang softshell fra Hummel.

Anmeld

12. oktober 2013

bøllen

Lene Unik skriver:

Jeg bruger stadig min softshell jakke og når det er rigtig koldt, så har jeg en fleece under.

Måske jeg skulle lure efter soft Shell jakke .. 

Anmeld

12. oktober 2013

bøllen

BabyMus skriver:

Jeg har denne på nu: http://www.trekkinn.com/outdoor-mountain/helly-hansen-long-insulated-belfast-jacket-imperial-purple-woman/52476/p

Der er lidt foer i og så har jeg også en fleece inde under. Den er god fordi den er så lang og går helt ned over røven. Jeg arbejder i en børnehave så jeg er ude en stor del af dagen, så jeg har brug for noget godt overtøj.

Er den meget tyk ? Tynd ?

aghh kan ski ikke finde ud af hvilken jakke jeg søger. Syntes bare det lige er tidligt nok med vinterjakke . Men min tynde sommerjakke er ski koldt om morgnen når vi cykler 

Anmeld

12. oktober 2013

BabyMus

bøllen skriver:

Er den meget tyk ? Tynd ?

aghh kan ski ikke finde ud af hvilken jakke jeg søger. Syntes bare det lige er tidligt nok med vinterjakke . Men min tynde sommerjakke er ski koldt om morgnen når vi cykler 

Midt i mellem vil jeg sige. Den har lidt foer, men er bestemt ikke en decideret vinterjakke. Jeg er meget kuldskær, så derfor har jeg en fleece inden under. Det var for koldt med en alm trøje som jeg ellers havde på inden under. Den kan godt gå lige nu, men når vi først går ned i minus grader tager jeg min rigtige varme vinterjakke på. Men det gode ved denne her er at den er så lang og samtidig er den jo også vandtæt.

Den er faktisk på tilbud i Stadium lige nu til 599 sat ned fra 1299 - og yderligere rabatkuponer hvis man har kataloget derfra!

Anmeld

12. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Om morgenen når jeg cykler, har jeg t-shirt, sweatshirt og fleecejakke på. Det holder jeg fint varmen i. (lyder grimt, det er det også! Arbejdstøj)  hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.