Hvilken jakke bruger i nu ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2013

bøllen

Mor11 skriver:

Det giver fint mening  

når jeg ikk er på arbejde har jeg sådan en -ish (bare i sort/grå-ternet og så går den halvt ned på numsen)

Den der også fin ud , er det fra H&m ?? Må lige ned i byen og lurer . Har fået en fin jakke i gave idag , syntes dog bare den virker meget vinterjakke agtig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

Antioxi

bøllen skriver:

Knægten har lige fået en didriksons , den er godt nok meget lækker. Så kunne godt forestille mig det. 

Det gode ved den er så også at den var sat ned fra 1.700 kr. til 1000 kr. for to uger siden i Sportigan  Så kan jeg også være med. 

Ellers er jeg også ret vild med Modström, model Gone. Havde en i rød for et par år siden. Sindssyg lækker jakke! 

Anmeld

12. oktober 2013

bøllen

Janni. skriver:

Nææh de har en ganske normal farve Jeg skifter først til lukket sko i december.
Sidste år blev det midt i december før jeg fik skiftet. Er sjældent syg og fryser meget sjældent.

Sådan  Gætter på du ikke bruger vinterstøvler  Hi hi 

her render de store også rundt uden jakke , har sagt det er fint så burde vi kunne spare en vinterjakke 

Anmeld

12. oktober 2013

TNBC

bøllen skriver:

Ja som overskriften siger  Hvilken jakke bruger i nu ?

Mangler nemlig en jakke til nu, har en tynd sommerjakke som jeg ind imellem syntes er for koldt - eller vinterjakker som jeg helst ikke vil i allerede nu.

har fået den fineste i fødselsdags gave af manden, en efterårs/vinterjakke med syntes den virker meget tyk 

så findes der en god overgangsjakke 

ingen en lang trøje er fint for mig ind til videre

Anmeld

12. oktober 2013

bøllen

Antioxi skriver:

Det synes jeg også, men gider heller ikke gå og fryse. Så hellere hive vinterjakken frem lidt før "normalt", og ikke være syg hele tiden.

Nej det gider jeg ski heller ikke , og mine smerter bliver ikke bedre af det. Men tænker bare hvis jeg finder den tykke vinterjakke frem nu , hva så når der bliver rigtig vinter 

Anmeld

12. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
bøllen skriver:

Den der også fin ud , er det fra H&m ?? Må lige ned i byen og lurer . Har fået en fin jakke i gave idag , syntes dog bare den virker meget vinterjakke agtig 

Ja det er det

Anmeld

12. oktober 2013

Antioxi

bøllen skriver:

Nej det gider jeg ski heller ikke , og mine smerter bliver ikke bedre af det. Men tænker bare hvis jeg finder den tykke vinterjakke frem nu , hva så når der bliver rigtig vinter 

Det problem har jeg nu aldrig oplevet. Men har selvfølgelig også altid haft vinterjakker, der har været så varme, at jeg nogle gange har måtte åbne dem for at køle lidt af 

Ellers er der ikke noget som et par gode handsker, halstørklæde og en hue kan gøre.

Anmeld

12. oktober 2013

bøllen

Antioxi skriver:

Det gode ved den er så også at den var sat ned fra 1.700 kr. til 1000 kr. for to uger siden i Sportigan  Så kan jeg også være med. 

Ellers er jeg også ret vild med Modström, model Gone. Havde en i rød for et par år siden. Sindssyg lækker jakke! 

Det var da også et godt bud nu her sæsonen er på vej igang . Det mærke kender jeg ikke lige ( kun ved navn ) 

Anmeld

12. oktober 2013

Antioxi

Det var da også et godt bud nu her sæsonen er på vej igang . Det mærke kender jeg ikke lige ( kun ved navn ) 

Her er den:  http://www.smartgirl.dk/toej/overtoej/vinterjakker/sort_modstrom-gone-fake-fur-dunjakke_202853_4

Den er rigtig dejlig varm, har en god pasform og er bare lækker. Men også i den lidt dyrere ende. Men har nu heller ikke noget imod at give 1600 kr. for en jakke, hvis bare den kan holde mig varm.

Gider simpelthen ikke flere billige jakker, der ikke holder mig varm. Hader at skulle være nødsaget til at tage 3000 trøjer på indenunder og ligne Michelin manden, bare for at kunne holde varmen. Slut med det

Anmeld

12. oktober 2013

bøllen

Antioxi skriver:

Det problem har jeg nu aldrig oplevet. Men har selvfølgelig også altid haft vinterjakker, der har været så varme, at jeg nogle gange har måtte åbne dem for at køle lidt af 

Ellers er der ikke noget som et par gode handsker, halstørklæde og en hue kan gøre.

Nej det er korrekt , bruger dog ingen af delene  Jo vanter da kulde giver smerte . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.