Hvilken jakke bruger i nu ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2013

Antioxi

bøllen skriver:

Nej det er korrekt , bruger dog ingen af delene  Jo vanter da kulde giver smerte . 

Nej, okay. Jeg har døjet meget med halsbetændelse (indtil videre har jeg haft det 9 gange i år), så render stort set altid rundt med et tørklæde eller halstørklæde. Så dejligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

bøllen

Antioxi skriver:

Her er den:  http://www.smartgirl.dk/toej/overtoej/vinterjakker/sort_modstrom-gone-fake-fur-dunjakke_202853_4

Den er rigtig dejlig varm, har en god pasform og er bare lækker. Men også i den lidt dyrere ende. Men har nu heller ikke noget imod at give 1600 kr. for en jakke, hvis bare den kan holde mig varm.

Gider simpelthen ikke flere billige jakker, der ikke holder mig varm. Hader at skulle være nødsaget til at tage 3000 trøjer på indenunder og ligne Michelin manden, bare for at kunne holde varmen. Slut med det

Men er det mon en vinterjakke ?? 

syntes ikke det er meget , pris og kvalitet hænger ofte sammen. Her har jeg en forkærlighed for  napapijri som jo er noget kun dyrere .

Anmeld

12. oktober 2013

bøllen

Antioxi skriver:

Nej, okay. Jeg har døjet meget med halsbetændelse (indtil videre har jeg haft det 9 gange i år), så render stort set altid rundt med et tørklæde eller halstørklæde. Så dejligt!

9 gange  Det var da vildt ... Ja så ville jeg ski også pakke mig ind . 

Anmeld

12. oktober 2013

Antioxi

bøllen skriver:

Men er det mon en vinterjakke ?? 

syntes ikke det er meget , pris og kvalitet hænger ofte sammen. Her har jeg en forkærlighed for  napapijri som jo er noget kun dyrere .

Det kan jeg love dig for at det er! Kvalitetstesten af mig selv 

Ahh.. Ja, de er jo også meget dyrere. Prøvede dem en vinter, men synes ikke de var så super gode og varme. Valgte i stedet for jakken fra Modström, og den må jeg indrømme var meget bedre. Men det er jo så forskelligt fra person til person.

Anmeld

12. oktober 2013

Janni.

bøllen skriver:

Sådan  Gætter på du ikke bruger vinterstøvler  Hi hi 

her render de store også rundt uden jakke , har sagt det er fint så burde vi kunne spare en vinterjakke 

Præcis, jeg koger i ganske alm kondisko om vinteren. Skifter kun fordi jeg hader at få våde tæer i sandalerne

Anmeld

12. oktober 2013

bøllen

Antioxi skriver:

Det kan jeg love dig for at det er! Kvalitetstesten af mig selv 

Ahh.. Ja, de er jo også meget dyrere. Prøvede dem en vinter, men synes ikke de var så super gode og varme. Valgte i stedet for jakken fra Modström, og den må jeg indrømme var meget bedre. Men det er jo så forskelligt fra person til person.

Hmm er mere på jagt efter en overgangs jakke . Men ved ski ikke om det overhoved findes .

jeg syntes de er lækre , men ja nok en smagssag . Må ned i byen og tjekke udvalget.

Anmeld

12. oktober 2013

Antioxi

bøllen skriver:

Hmm er mere på jagt efter en overgangs jakke . Men ved ski ikke om det overhoved findes .

jeg syntes de er lækre , men ja nok en smagssag . Må ned i byen og tjekke udvalget.

Jeg synes tit det som butikkerne beskriver som overgangsjakker er et stykke stof, der bare er syet sammen, uden nogen form for varme i det. Det er i hvert fald ikke lykkedes mig at finde noget ordentlig endnu. Men hvis du finder en god jakke, må du gerne linke

Anmeld

12. oktober 2013

Louise H.

Jeg bruger min soft shell fra arbejdet Den er varm nok, er det koldt, tager jeg en trøje på indenunder

Anmeld

12. oktober 2013

bøllen

Antioxi skriver:

Jeg synes tit det som butikkerne beskriver som overgangsjakker er et stykke stof, der bare er syet sammen, uden nogen form for varme i det. Det er i hvert fald ikke lykkedes mig at finde noget ordentlig endnu. Men hvis du finder en god jakke, må du gerne linke

Hi hi det skal jeg gøre :-) det findes nok slet ikke . 

Anmeld

13. oktober 2013

bøllen

Louise <3 Isabella skriver:

Jeg bruger min soft shell fra arbejdet Den er varm nok, er det koldt, tager jeg en trøje på indenunder

Kan se flere bruger soft Shell måske jeg skulle kikke efter Sådan en .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.