Måske gravid :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2013

tweety2060

Anonym skriver:

Ja, det var nemlig det jeg mente med "jeg håber ikke jeg støder nogen". Ved der er masser herinde, hvis største ønske er at blive gravid og så sidder jeg her og brokker mig over mulig graviditet. 

Jeg tester sidst på ugen hvis mens ikke er kommet inden

Nej, det er et meget følsomt emne, der er mange hvis graviditet er de. største ønske (mig selv inkl ), men samtidig mener jeg også at graviditet skal være ønsket, så håber for dig at DIT ønske går i opfyldelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Nej, det er et meget følsomt emne, der er mange hvis graviditet er de. største ønske (mig selv inkl ), men samtidig mener jeg også at graviditet skal være ønsket, så håber for dig at DIT ønske går i opfyldelse

Hvor er du bare en god person, der kan se ud over din egen næsetip  

Tusind tak, det var rigtig pænt sagt! Og jeg håber for dig, at dit ønske om en lille baby snart går i opfyldelse!

Anmeld

10. oktober 2013

tweety2060

Anonym skriver:

Hvor er du bare en god person, der kan se ud over din egen næsetip  

Tusind tak, det var rigtig pænt sagt! Og jeg håber for dig, at dit ønske om en lille baby snart går i opfyldelse!

tak, det var sødt af dig
vi skal jo alle sammen være her, og der skal være plads til forskellige ønsker mm.
krydser for dig

Anmeld

10. oktober 2013

Laulund87

Anonym skriver:

Bare fordi nogle personer har svinet dig til eller været flabet i en af dine indlæg, er der overhovedet ikke nogen grund til du gør det i mit. 

Okay, så det vil sige, at der bare SKAL komme en dum kommentar i mit indlæg, fordi ja sådan er det bare. 

Måske du skulle overveje hvorfor folk er flabet i dine indlæg, du er også selv ret provokerende. 

Har ikke mere at sige. Jeg skrev ikke dette indlæg for at diskutere, men for at lufte min frustration.

Anmeld

10. oktober 2013

Miin'Baby'Mus

Maria&Lukas skriver:

Men så findes der jo kondom? Jeg synes det er forkert at få et barn fjernet når man selv er SÅ skyld i det hvis hun er gravid. Men det er bare min mening.

Jeg kan f.eks. ikke tåle kondom, så måske hun heller ikke kan tåle det når hun ikke kan tåle de andre ting 

Anmeld

10. oktober 2013

Loa

Total dumt spørgsmål måske, men hvad gør du så, hvis der ingen beskyttelse er du kan tåle?
Så vil der jo være en risiko resten af livet....
Det er da godt nok øv, især hvis du ikke ønsker flere børn...

Håber for dig, din krop driller og mens dukker op lige om snart .

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Miin'Baby'Mus skriver:

Jeg kan f.eks. ikke tåle kondom, så måske hun heller ikke kan tåle det når hun ikke kan tåle de andre ting 

Jeg kan nemlig heller ikke tåle kondom, kun latex fri kondomer

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Total dumt spørgsmål måske, men hvad gør du så, hvis der ingen beskyttelse er du kan tåle?
Så vil der jo være en risiko resten af livet....
Det er da godt nok øv, især hvis du ikke ønsker flere børn...

Håber for dig, din krop driller og mens dukker op lige om snart .

Der er jo sikkert også noget som jeg kan tåle, det er bare at finde ud af hvad. Så lige pt bruger vi latex fri kondomer, men de koster en bondegård og kan ikke købes alle steder. Så denne gang gjorde vi det uden (meget dumt!) fordi vi ikke havde flere.

Vi vil gerne have flere børn, bare ikke på nuværende tidspunkt. 

Tak for de krydsede fingre

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Og så bare lige en opdatering, mens er stadig ikke kommet  

Dvs. er gået en uge over tid...

Anmeld

12. oktober 2013

Lotus86

Anonym skriver:

Og så bare lige en opdatering, mens er stadig ikke kommet  

Dvs. er gået en uge over tid...

Har du testet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.