Måske gravid :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.767 visninger
55 svar
31 synes godt om
7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg står i den her situation at jeg muligvis kan være gravid. Det plejer at være en god ting, bare ikke lige for mig  

(håber ikke jeg støder nogen med dette indlæg) 

Sagen er den at jeg har regelmæssig menstruation, får mens hver d. 5, sidste måned var det dog d. 7. Problemet er bare at mens ikke er kommet og der virker ikke til at være tegn på at det er på vej...

Er så vred på mig selv over jeg står i den her situation. Vi har en skøn datter på 9 mdr, men ønsket om nr. 2 er der bare ikke Håber virkelig min mens bare er lidt forsinket! 

Burde jeg tage en test eller hvordan? Åh ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg, havde bare brug for at lufte tankerne....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

Anonym101

Jeg ville nok først tage en test for at sikre mig jeg er gravid. Derefter ville jeg tage stilling til graviditeten 

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg ville nok først tage en test for at sikre mig jeg er gravid. Derefter ville jeg tage stilling til graviditeten 

Jeg tror jeg vil købe en test imorgen, hvis ikke min mens er kommet.  for jeg ikke er gravid.....

Tusind tak for svar! 

Anmeld

7. oktober 2013

mrhl

Anonym skriver:

Jeg står i den her situation at jeg muligvis kan være gravid. Det plejer at være en god ting, bare ikke lige for mig  

Sagen er den at jeg har regelmæssig menstruation, får mens hver d. 5, sidste måned var det dog d. 7. Problemet er bare at mens ikke er kommet og der virker ikke til at være tegn på at det er på vej...

Er så vred på mig selv over jeg står i den her situation. Vi har en skøn datter på 9 mdr, men ønsket om nr. 2 er der bare ikke Håber virkelig min mens bare er lidt forsinket! 

Burde jeg tage en test eller hvordan? Åh ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg, havde bare brug for at lufte tankerne....

Øv hvor træls!
Jeg for at det bare er din krop der driller!

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Jeg tror jeg vil købe en test imorgen, hvis ikke min mens er kommet.  for jeg ikke er gravid.....

Tusind tak for svar! 

Så må vi krydse fingre for, at den kommer i morgen 

Anmeld

7. oktober 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Altså i følge min kalender er det jo kun den 7. i dag. Så det kan jo være at den er lidt forsinket denne månede også Synes du lige skal se de næste dage an. Hvis du tænker meget over det, kan du jo udskyde den på den måde.

Anmeld

7. oktober 2013

tweety2060

Åh hvor ville jeg ønske jeg kunne sige det" altså gravid"....
Men det er jo passe det hele og barnet gerne ønsket, så håber mens kommer ellers ville jeg nok teste sidst på ugen....
Pøj pøj

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

mrhl skriver:

Øv hvor træls!
Jeg for at det bare er din krop der driller!

Tusind tak for de krydsede fingre

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Norit skriver:

Så må vi krydse fingre for, at den kommer i morgen 

Ja det må vi, den er desværre ikke kommet endnu... 

Har dog lidt ondt i venstre side af mave, så håber det er den der er på vej 

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Altså i følge min kalender er det jo kun den 7. i dag. Så det kan jo være at den er lidt forsinket denne månede også Synes du lige skal se de næste dage an. Hvis du tænker meget over det, kan du jo udskyde den på den måde.

Ja det tænker jeg også... Altså det med at man kan psykr sig selv alt for meget. Har ihvertfald lagt det på hylden og er blevet enig med mig selv om at hvis den ikke er kommet i slutningen af ugen, så tager jeg en test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.