Måske gravid :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Åh hvor ville jeg ønske jeg kunne sige det" altså gravid"....
Men det er jo passe det hele og barnet gerne ønsket, så håber mens kommer ellers ville jeg nok teste sidst på ugen....
Pøj pøj

Ja, det var nemlig det jeg mente med "jeg håber ikke jeg støder nogen". Ved der er masser herinde, hvis største ønske er at blive gravid og så sidder jeg her og brokker mig over mulig graviditet. 

Jeg tester sidst på ugen hvis mens ikke er kommet inden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

Mettefpigen

Bruger du ikk beskyttelse?? for så er der "kun" en lille chance for at du er det? ellers kan det jo være din krop stadig er ved at "rette sig til" efter den sidste graviditet....

Anmeld

9. oktober 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Ja det tænker jeg også... Altså det med at man kan psykr sig selv alt for meget. Har ihvertfald lagt det på hylden og er blevet enig med mig selv om at hvis den ikke er kommet i slutningen af ugen, så tager jeg en test

God ide

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Bruger du ikk beskyttelse?? for så er der "kun" en lille chance for at du er det? ellers kan det jo være din krop stadig er ved at "rette sig til" efter den sidste graviditet....

Jeg er hverken på p-piller eller noget andet, da jeg ikke kan tåle det.
Denne her gang brugte vi så ikke beskyttelse, men han nåede at trække sig inden han kom (ved godt det overhovedet ikke er en holdbar løsning), så chancen er der vel stadig.

Ja, jeg tænker også kroppen lige skal blive normal igen, men min menstruation har ellers været fuldstændig regelmæssig efter jeg har født. Derfor jeg undre mig over, at jeg her d. 9 ikke har fået mens endnu, når jeg ventede mens d. 5.

Anmeld

9. oktober 2013

LMX

Ville du ikke teste?

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Ville du ikke teste?

Jo det ville jeg, men har besluttet mig for at vente til sidst på ugen. 

Det kan jo være at min krop bare driller og mens er på trapperne..

Anmeld

9. oktober 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Jeg er hverken på p-piller eller noget andet, da jeg ikke kan tåle det.
Denne her gang brugte vi så ikke beskyttelse, men han nåede at trække sig inden han kom (ved godt det overhovedet ikke er en holdbar løsning), så chancen er der vel stadig.

Ja, jeg tænker også kroppen lige skal blive normal igen, men min menstruation har ellers været fuldstændig regelmæssig efter jeg har født. Derfor jeg undre mig over, at jeg her d. 9 ikke har fået mens endnu, når jeg ventede mens d. 5.

Jaa så er chancen der jo.... Men man siger jo at det kan tage op til et år før kroppen er på plads....

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jaa så er chancen der jo.... Men man siger jo at det kan tage op til et år før kroppen er på plads....

Tror nu også mest på at det bare er min krop der driller Jeg føler mig på ingen måde gravid, har heller ingen symptomer. 

Anmeld

9. oktober 2013

bobbles

Har du hørt om beskyttelse?

Anmeld

9. oktober 2013

justagirl

bobbles skriver:

Har du hørt om beskyttelse?

husk at læs svar, inden du kommentere så flabet..

hun har længere ^^ nævnt hun ikke kan tåle det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.