Måske gravid :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2013

bobbles

Mettefpigen skriver:

Fordi folk har svinet dig til behøver du ikke at være flabet overfor andre..

Jeg er sku heller ikke flabet. Og det var skrevet med en smiley så det er jer der tolker mit svar forkert!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

bobbles

justagirl skriver:

læste det som, om du havde svinet mig sorry

- men synes godt lige man kan læse alle kommentare og dilemaet igennem inden man kommer med sådan en kommentar .. og ja det er en smiley .. men mange ser den som flabet.. og når du sætter den efter din kommentar, vil jeg betragte det som flabet, jeg svarede stille og roligt, så synes ikke det er mig der skal slappe af her..

træk vejret.. og nyd din tilværelse! og ha' en god aften!

Det er lige meget hvad jeg skriver for tiden så tolker folk Det forkert. Vildt belastende

Anmeld

9. oktober 2013

justagirl

bobbles skriver:

Det er lige meget hvad jeg skriver for tiden så tolker folk Det forkert. Vildt belastende

Måske, man så bare skulle tænke over hvad man har skrevet, inden man sender,, om det evt kunne tolkes forkert?

- er ked af dit udbrud lige skulle gå ud over mig.. '

Sov godt når du kommer der til

Anmeld

9. oktober 2013

justagirl

Maria&Lukas skriver:

Hvad med spiral?

Det er ekstra homoner som sætter min sygdom i udbrud .

- men når jeg får børn går den i dvale 4-7 år.. og der kan jeg tage ppiller. da det ingen betydning har

- men skal jo have nr 2 i mellem tiden.. såå får fjernet livmoderen når jeg har de børn jeg skal, da den har stor betydning for min sygdom.. de tilbød mig at fjerne den som 17 årig.. ..

Anmeld

9. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
justagirl skriver:

- men når jeg får børn går den i dvale 4-7 år.. og der kan jeg tage ppiller. da det ingen betydning har

- men skal jo have nr 2 i mellem tiden.. såå får fjernet livmoderen når jeg har de børn jeg skal, da den har stor betydning for min sygdom.. de tilbød mig at fjerne den som 17 årig.. ..

Kobberspiral = ingen hormoner

Anmeld

9. oktober 2013

justagirl

Mor11 skriver:

Kobberspiral = ingen hormoner

Okey tak - har jeg faktisk ikke været klar over

man lærer noget nyt hver dag..

sov godt der ude

Anmeld

9. oktober 2013

Lukas&Liam<3

justagirl skriver:

Ikke i kobber?

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

justagirl skriver:

husk at læs svar, inden du kommentere så flabet..

hun har længere ^^ nævnt hun ikke kan tåle det

Tak! I det mindste er der nogen der læser hele indlægget

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

bobbles skriver:

Slap dog af. Jeg svarer ganske normalt og der er smiley. Og desuden har jeg os skrevet indlæg hvor jeg beder om en sober tone og alligevel bliver jeg svinet til. Så det skal gå begge veje! Skriver man et indlæg på denne side må man forvente kommentarer!

Bare fordi nogle personer har svinet dig til eller været flabet i en af dine indlæg, er der overhovedet ikke nogen grund til du gør det i mit. 

Okay, så det vil sige, at der bare SKAL komme en dum kommentar i mit indlæg, fordi ja sådan er det bare. 

Måske du skulle overveje hvorfor folk er flabet i dine indlæg, du er også selv ret provokerende. 

Har ikke mere at sige. Jeg skrev ikke dette indlæg for at diskutere, men for at lufte min frustration.

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ravnholt skriver:

Ville bare lige sige at jeg er et tilfælde hvor der kun er 1 alternativ tilbage.
Og det er speciel kondomer, der koster 100kr. for 4 stk
Vi har så valgt at at få alle vores skønne unger nu, og der efter får manden cuttet...
Jeg har ikke noget imod abort, men mener der burde være et bødetillæg for ups'er

Til TS: Du kan købe 2 stk. graviditets teste for ca. 40 kr. i Rema 1000

Er det så latex fri kondomer i benytter? For det er nemlig de eneste kondomer jeg kan tåle og de koster mange penge 

Skønt at i har fået alle ungerne, hatten af for det! 

Det med bødetillæg for aborter er slet ikke nogen dum idé, og så alligevel. Nogle kan jo blive gravide på prævention og så skal de jo ikke ha' barnet, når det højst sandsynligt ikke er ønsket.

Og tusind tak! Så må jeg i rema 1000, hvis mens ikke dukker op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.