Måske gravid :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2013

bobbles

justagirl skriver:

husk at læs svar, inden du kommentere så flabet..

hun har længere ^^ nævnt hun ikke kan tåle det

Slap dog af. Jeg svarer ganske normalt og der er smiley. Og desuden har jeg os skrevet indlæg hvor jeg beder om en sober tone og alligevel bliver jeg svinet til. Så det skal gå begge veje! Skriver man et indlæg på denne side må man forvente kommentarer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

Mettefpigen

bobbles skriver:

ForFord

Slap dog af. Jeg svarer ganske normalt og der er smiley. Og desuden har jeg os skrevet indlæg hvor jeg beder om en sober tone og alligevel bliver jeg svinet til. Så det skal gå begge veje! Skriver man et indlæg på denne side må man forvente kommentarer!

Fordi folk har svinet dig til behøver du ikke at være flabet overfor andre..

Anmeld

9. oktober 2013

Lukas&Liam<3

justagirl skriver:

husk at læs svar, inden du kommentere så flabet..

hun har længere ^^ nævnt hun ikke kan tåle det

Men så findes der jo kondom? Jeg synes det er forkert at få et barn fjernet når man selv er SÅ skyld i det hvis hun er gravid. Men det er bare min mening.

Anmeld

9. oktober 2013

justagirl

Maria&Lukas skriver:

Men så findes der jo kondom? Jeg synes det er forkert at få et barn fjernet når man selv er SÅ skyld i det hvis hun er gravid. Men det er bare min mening.

Nu ved jeg ikke om man kan få kondom uden allemulige salver.. jeg ved at jeg ikke kan tåle kondomer - får kløe + udslet.. kan jo være hun er lige så uheldig som mig..

men ja.. er man gammel nok til at sexe uden div præ.. er man også gammel nok til at stå til ansvar. 

men igen.. så synes jeg ikke man skal beholde et barn hvis tiden og pladsen og ja overskudet er der.. det er kun syndt for barnet..

Anmeld

9. oktober 2013

justagirl

bobbles skriver:

hmm.. kan overhovdet ikke se jeg sviner dig til, i min kommentar .. hmm....

Anmeld

9. oktober 2013

justagirl

justagirl skriver:

hmm.. kan overhovdet ikke se jeg sviner dig til, i min kommentar .. hmm....

læste det som, om du havde svinet mig sorry

- men synes godt lige man kan læse alle kommentare og dilemaet igennem inden man kommer med sådan en kommentar .. og ja det er en smiley .. men mange ser den som flabet.. og når du sætter den efter din kommentar, vil jeg betragte det som flabet, jeg svarede stille og roligt, så synes ikke det er mig der skal slappe af her..

træk vejret.. og nyd din tilværelse! og ha' en god aften!

Anmeld

9. oktober 2013

Lukas&Liam<3

justagirl skriver:

Nu ved jeg ikke om man kan få kondom uden allemulige salver.. jeg ved at jeg ikke kan tåle kondomer - får kløe + udslet.. kan jo være hun er lige så uheldig som mig..

men ja.. er man gammel nok til at sexe uden div præ.. er man også gammel nok til at stå til ansvar. 

men igen.. så synes jeg ikke man skal beholde et barn hvis tiden og pladsen og ja overskudet er der.. det er kun syndt for barnet..

Men tror ikke på at der ikke er 1 prævention som duer men hvis man virkelig ikke ønsker barn burde man beskytte sig. Så hvis man ikke har overskud, tid, penge eller hvad det må være. Må man bruge noget. Ellers er jeg total imod abort.

Anmeld

9. oktober 2013

justagirl

Maria&Lukas skriver:

Men tror ikke på at der ikke er 1 prævention som duer men hvis man virkelig ikke ønsker barn burde man beskytte sig. Så hvis man ikke har overskud, tid, penge eller hvad det må være. Må man bruge noget. Ellers er jeg total imod abort.

Nu er jeg DESVÆRRE selv en af dem der har været igennem abort.. da jeg glippede 2 ppiller som 16 årig.. og en mor der tvang mig til det.. .. men tro mig, jeg glemmer det ALDRIG!

- men synes bestemt TS selv skal have lov til at svare på hvad det er hun kan og ikke kan tåle.. for ja.. der burde være 1 eller 2 præ.. som duer.. hmm..

men med mig selv.. kondomer.. = nej..

P-piller = nej da de fremprovokere min kroniske sygdom..

pstav = samme efekt som ppiller .

og ja .. plasteret .. igen.. samme problem..

- men så er spørgsmålet.. om man så skal døje med smerter konstant pga ppiller vækker ens sygdom. ..

og ja det valgte jeg at gøre.. nogen gange er livet bare ikke retfærdigt.

Anmeld

9. oktober 2013

Lukas&Liam<3

justagirl skriver:

Nu er jeg DESVÆRRE selv en af dem der har været igennem abort.. da jeg glippede 2 ppiller som 16 årig.. og en mor der tvang mig til det.. .. men tro mig, jeg glemmer det ALDRIG!

- men synes bestemt TS selv skal have lov til at svare på hvad det er hun kan og ikke kan tåle.. for ja.. der burde være 1 eller 2 præ.. som duer.. hmm..

men med mig selv.. kondomer.. = nej..

P-piller = nej da de fremprovokere min kroniske sygdom..

pstav = samme efekt som ppiller .

og ja .. plasteret .. igen.. samme problem..

- men så er spørgsmålet.. om man så skal døje med smerter konstant pga ppiller vækker ens sygdom. ..

og ja det valgte jeg at gøre.. nogen gange er livet bare ikke retfærdigt.

Hvad med spiral?

Anmeld

9. oktober 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Maria&Lukas skriver:

Ville bare lige sige at jeg er et tilfælde hvor der kun er 1 alternativ tilbage.
Og det er speciel kondomer, der koster 100kr. for 4 stk
Vi har så valgt at at få alle vores skønne unger nu, og der efter får manden cuttet...
Jeg har ikke noget imod abort, men mener der burde være et bødetillæg for ups'er

Til TS: Du kan købe 2 stk. graviditets teste for ca. 40 kr. i Rema 1000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.