Gravid med nr. 2 jubiii..terminsdato 8 Juni 2014

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2013

et-ønske

sommerhåb skriver:

Et-ønske: Lyder meget som ligamentsmerter, de kommer ofte når man lave en bevægelse f.eks. strækker sig, men kan også pludselig komme ud i det blå. Jeg synes det mærkes lidt som menssmerter. havde rigtig mange ved min første graviditet og har dem også nu. Det kan virke voldsomt. Jeg har også prøvet en spontan abort før jeg blev gravid med min datter og det var en anden slags smerte der var der hele tiden, altså hvert minut og føles ikke helt som mens/ligamentsmerter, men mere som små begyndende veer (hvis du kan huske hvordan det føles). Men godt du skal scannes på onsdag, det giver ro at se alt er som det skal væreHvor langt er du så nu?

Cecilie5153: Hvor sjovt, vi stort set er på samme dag Ja, det bliver spændende til nakkefoldscanningen om vi får samme terminsdatoJeg fødte min datter 2 måneder for tidligt, så der er selvfølgelig lidt forhøjet risiko for at jeg ikke går hele graviditeten ud..Men håber

Jeg tror og håber selvfølgelig at det kun er ligamentsmerter har ikke nogen fornemmelse af at der skulle være noget galt
Det er vildt som man glemmer - husker ikke vildt meget fra min første graviditet?! Måske fordi jeg bare har det meget anderledes
Jeg er idag 6+4 tæller ned til onsdag - og så til næste weekend hvor vi har besluttet at fortælle nyheden ja det er tidligt - men vi plejer at lave nogle ting med børn og familie som jeg ikke kan deltage i på grund af graviditeten - og spørgsmålene er efterhånden mange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

sommerhåb

et-ønske skriver:

Jeg tror og håber selvfølgelig at det kun er ligamentsmerter har ikke nogen fornemmelse af at der skulle være noget galt
Det er vildt som man glemmer - husker ikke vildt meget fra min første graviditet?! Måske fordi jeg bare har det meget anderledes
Jeg er idag 6+4 tæller ned til onsdag - og så til næste weekend hvor vi har besluttet at fortælle nyheden ja det er tidligt - men vi plejer at lave nogle ting med børn og familie som jeg ikke kan deltage i på grund af graviditeten - og spørgsmålene er efterhånden mange

Kan nemt sætte mig ind i hvor hurtigt man glemmer! Kun 2 år efter min sidste graviditet har jeg også glemt mange ting..Det er jo både godt og skidt Vi har allerede fortalt folk at vi venter os. Vi høre til dem der gerne vil fortælle det tidligt. Bla. fordi hvis det ikke skulle gå som planlagt, så har man fortalt folk at man ventede sig og skal ikke til at forklare yderligere hvis man gik hen og mistede. Men også fordi man gerne vil give folk den glædelige nyhed og dele glæden med andre Så forstår da godt i vil fortælle det

Anmeld

19. oktober 2013

et-ønske

sommerhåb skriver:

Kan nemt sætte mig ind i hvor hurtigt man glemmer! Kun 2 år efter min sidste graviditet har jeg også glemt mange ting..Det er jo både godt og skidt Vi har allerede fortalt folk at vi venter os. Vi høre til dem der gerne vil fortælle det tidligt. Bla. fordi hvis det ikke skulle gå som planlagt, så har man fortalt folk at man ventede sig og skal ikke til at forklare yderligere hvis man gik hen og mistede. Men også fordi man gerne vil give folk den glædelige nyhed og dele glæden med andre Så forstår da godt i vil fortælle det

Det er også det at vi er blevet enige om - at hvis der går noget galt vil vi blive så kede af det, og både børn og familie ville få det at vide alligevel.. Min familie og nogle venner ved at vi har været i behandling, og flere spørger jo så på fredag bliver dagen!!
Først spiser vi med børnene og fortæller det til dem og så rundt til familien bagefter, det bliver så vildt Ingen i min mands familie regner med dette her de får et chok som jeg naturligvis håber det modtager positivt

Anmeld

22. oktober 2013

sommerhåb

Jeg har lige et spørgsmål i måske kan svare på..Men jeg kan ikke oprette nogle nye tråde mere! Kan i det? Ved i om det har noget at gøre med at man skal være plusmedlem for at kunne oprette tråde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.