Gravid med nr. 2 jubiii..terminsdato 8 Juni 2014

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2013

et-ønske

Cecilie5153 skriver:

Ja selvfølgelig  

har rigtig ondt i ventre side, svimmel(MEGET) og kraftige sidestik, så tænkte jeg hellere måtte ringe til lægen hun undersøgte mig og sendte mig ud på syge huset med det samme, 

1, den sidder uden for

2, der er ikke noget

3, de kan ikke se fostret for jeg ikke er længere henne. 

Så glæder mig til blodprøve imorgen.

og nej har ikke prøvet det før

Håber det bedste for jer
Jeg får indimellem også nogle jag i æggestokkene men troede egentlig at det er fordi det hele giver sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

Cecilie5153

et-ønske skriver:

Håber det bedste for jer
Jeg får indimellem også nogle jag i æggestokkene men troede egentlig at det er fordi det hele giver sig

Tak skal du have det er også helt normalt, og ikke en graviditet er ens så tror man skal passe på med at sammenligne alt for meget

Anmeld

4. oktober 2013

sommerhåb

Cecilie5153 skriver:

Ja selvfølgelig  

har rigtig ondt i ventre side, svimmel(MEGET) og kraftige sidestik, så tænkte jeg hellere måtte ringe til lægen hun undersøgte mig og sendte mig ud på syge huset med det samme, 

1, den sidder uden for

2, der er ikke noget

3, de kan ikke se fostret for jeg ikke er længere henne. 

Så glæder mig til blodprøve imorgen.

og nej har ikke prøvet det før

Skal lige forstå dig helt rigtigt, dvs de HAR fundet ud af nu at den sidder udenfor livmoderen eller??? 

Anmeld

5. oktober 2013

Cecilie5153

sommerhåb skriver:

Skal lige forstå dig helt rigtigt, dvs de HAR fundet ud af nu at den sidder udenfor livmoderen eller??? 

Nej, de har en mistanke, hvis det gør skal det jo fjernes.. Skal scannes på fredag

Anmeld

5. oktober 2013

Cecilie5153

Cecilie5153 skriver:

Nej, de har en mistanke, hvis det gør skal det jo fjernes.. Skal scannes på fredag

Det var bare 3 valg muligheder

Anmeld

6. oktober 2013

sommerhåb

Cecilie5153 skriver:

Det var bare 3 valg muligheder

Ahh ok, jeg er med nu Det er meget pudsigt, for det er meget det samme jeg går igennem. Skal have taget min anden hcg blodprøve i morgen og scannes på torsdag. De vil så sammenligne blodprøverne og se om tallet er steget eller faldet

Krydser fingre for os begge, at alt er som det skal være! 

Anmeld

6. oktober 2013

Cecilie5153

sommerhåb skriver:

Ahh ok, jeg er med nu Det er meget pudsigt, for det er meget det samme jeg går igennem. Skal have taget min anden hcg blodprøve i morgen og scannes på torsdag. De vil så sammenligne blodprøverne og se om tallet er steget eller faldet

Krydser fingre for os begge, at alt er som det skal være! 

Ja lige præcis, det var også det de skulle se ved mig om det steg eller faldte og det steg men skriv lige torsdag , krydser også fingre for os begge 

Anmeld

7. oktober 2013

sommerhåb

Cecilie5153 skriver:

Ja lige præcis, det var også det de skulle se ved mig om det steg eller faldte og det steg men skriv lige torsdag , krydser også fingre for os begge 

iihhh hvor godt at tallet steg!!! Er du blevet scannet igen så? Jeg havde set forkert, det er på onsdag jeg skal scannes igen og få svar på blodprøverne. Skal nok opdatere her på siden hvad dommen erÅhhh hvor jeg håber på det bedste!!

Anmeld

9. oktober 2013

sommerhåb

Her en opdatering fra mig Fik svar på mine blodprøver i dag og tallet er steget som det skal!! Jeg valgte scanningen fra, da det stadigvæk er så tidligt i graviditeten at man højst sansynligt ikke kan se noget, så skal scannes i næste uge i stedet, hvor jeg der vil være 6+4 Håber i alle har det godt i jeres graviditeter?!? Har i kvalme? andre graviditetssymptomer? Har i fortalt jeres omverden det endnu osv?

Anmeld

9. oktober 2013

Morigen

sommerhåb skriver:

Her en opdatering fra mig Fik svar på mine blodprøver i dag og tallet er steget som det skal!! Jeg valgte scanningen fra, da det stadigvæk er så tidligt i graviditeten at man højst sansynligt ikke kan se noget, så skal scannes i næste uge i stedet, hvor jeg der vil være 6+4 Håber i alle har det godt i jeres graviditeter?!? Har i kvalme? andre graviditetssymptomer? Har i fortalt jeres omverden det endnu osv?

Hvor godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.