Gravid med nr. 2 jubiii..terminsdato 8 Juni 2014

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.759 visninger
33 svar
16 synes godt om
2. oktober 2013

sommerhåb

Hej og tillykke til jer alle!!

Jeg er lige blevet gravid med nr. 2. Min kæreste og jeg er lykkelige samt meget chokket over vores meget mærkelige forløb med at blive gravide denne gang! I korte træk, har haft to underlige cyklus med blødninger osv. og alligevel testet positiv. Jeg må give de kloge ret i, at ikke to graviditeter forløber ens!! Men ind til videre glædes vi bare over at der er to streger og forhåbentlig en lille levedygtig spire i maven

Andre med termin i juni?

Sommerhåb 4+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

et-ønske

sommerhåb skriver:

Hej og tillykke til jer alle!!

Jeg er lige blevet gravid med nr. 2. Min kæreste og jeg er lykkelige samt meget chokket over vores meget mærkelige forløb med at blive gravide denne gang! I korte træk, har haft to underlige cyklus med blødninger osv. og alligevel testet positiv. Jeg må give de kloge ret i, at ikke to graviditeter forløber ens!! Men ind til videre glædes vi bare over at der er to streger og forhåbentlig en lille levedygtig spire i maven

Andre med termin i juni?

Sommerhåb 4+3

Ja jeg er her også Har foreløbig termin den 10/6-14 skal til ts den 23/10-13.

Vi har været i behandling for ufrivillig barnløshed i 2 år. Jeg er blevet gravid i første iui forsøg
Det er mit andet barn, og min mands 3. barn.

Har det super godt - kun meget voldsomme brystspændinger

Håber det bliver en super god gruppe og vi får nogle dejlige forventningsfulde måneder sammen

Anmeld

3. oktober 2013

Cecilie5153

Hej jeg er også 2 gangs . Gravid. 5+6, lige nu går jeg til kontrol mhb graviditet uden for livmoderen det håber jeg selvfølgelig ikke. Skal have taget nye blodprøver imorgen. Tillykke til alle 

Anmeld

3. oktober 2013

Morigen

Tillykke Jeg er også gravid med forventet termin den 14. juni

Anmeld

3. oktober 2013

et-ønske

Cecilie5153 skriver:

Hej jeg er også 2 gangs . Gravid. 5+6, lige nu går jeg til kontrol mhb graviditet uden for livmoderen det håber jeg selvfølgelig ikke. Skal have taget nye blodprøver imorgen. Tillykke til alle 

Må jeg spørge hvorfor du går til kontrol for det - har du prøvet det tidligere eller?

selvfølgelig sidder den som den skal

Anmeld

3. oktober 2013

sommerhåb

et-ønske skriver:

Ja jeg er her også Har foreløbig termin den 10/6-14 skal til ts den 23/10-13.

Vi har været i behandling for ufrivillig barnløshed i 2 år. Jeg er blevet gravid i første iui forsøg
Det er mit andet barn, og min mands 3. barn.

Har det super godt - kun meget voldsomme brystspændinger

Håber det bliver en super god gruppe og vi får nogle dejlige forventningsfulde måneder sammen

Stort tillykke til dig/jer! Sikke en lykkelig slutning på en 2 årig kamp Må jeg spørge hvorfor i var i behandling for barnløshed? Du skriver i har børn i forvejen  Vi har termin med et par dage imellem! Mit første barn blev født to måneder for tidligt, så er da spændt på om det samme sker i denne graviditet. Endnu engang tillykke!!

Anmeld

3. oktober 2013

sommerhåb

Cecilie5153 skriver:

Stort tillykke til dig/jer!! SOm "et ønske" også spørger om, hvorfor tror de det er udenfor livmoderen? Jeg går til samme slags kontrol og blev scannet 4+1. Men det er fordi jeg havde en mens-ligende blødning da jeg var 3+6...SÅ jeg får også taget blodprøver osv. Men føler ikke det sidder udenfor livmoderen, men har så heller ikke prøvet det før, så ved ikke hvordan det føles.

Men endnu engang stort tillykke

Anmeld

3. oktober 2013

Cecilie5153

et-ønske skriver:

Må jeg spørge hvorfor du går til kontrol for det - har du prøvet det tidligere eller?

selvfølgelig sidder den som den skal

Ja selvfølgelig  

har rigtig ondt i ventre side, svimmel(MEGET) og kraftige sidestik, så tænkte jeg hellere måtte ringe til lægen hun undersøgte mig og sendte mig ud på syge huset med det samme, 

1, den sidder uden for

2, der er ikke noget

3, de kan ikke se fostret for jeg ikke er længere henne. 

Så glæder mig til blodprøve imorgen.

og nej har ikke prøvet det før

Anmeld

3. oktober 2013

Cecilie5153

sommerhåb skriver:

Stort tillykke til dig/jer!! SOm "et ønske" også spørger om, hvorfor tror de det er udenfor livmoderen? Jeg går til samme slags kontrol og blev scannet 4+1. Men det er fordi jeg havde en mens-ligende blødning da jeg var 3+6...SÅ jeg får også taget blodprøver osv. Men føler ikke det sidder udenfor livmoderen, men har så heller ikke prøvet det før, så ved ikke hvordan det føles.

Men endnu engang stort tillykke

Har skrevet indlæg om hvorfor

kunne de se noget ved dig ? 

Sådan som jeg forstod det er der en gestationssæk, men de kunne ikke se noget i Den. 

Men den blodprøve de tog igår passer med at jeg ikke er langt henne, ergo man kan ikke rigtig se noget endnu... 

Så skal have taget ny prøve imorgen

Anmeld

3. oktober 2013

et-ønske

sommerhåb skriver:

Stort tillykke til dig/jer! Sikke en lykkelig slutning på en 2 årig kamp Må jeg spørge hvorfor i var i behandling for barnløshed? Du skriver i har børn i forvejen  Vi har termin med et par dage imellem! Mit første barn blev født to måneder for tidligt, så er da spændt på om det samme sker i denne graviditet. Endnu engang tillykke!!

Selvfølgelig må du spørge - vi skal jo lære hinanden at kende

Jeg har PCO og er en smule overvægtig - så der skulle lige lidt hjælp tik at trylle et guldæg frem

Jeg har et barn med en anden mand - og min mand har børn med eb anden kvinde - så dette er vores første fælles barn
Det er 8 år siden jeg fik min datter, så jeg er nærmest første gangs fødende igen!! Jeg ved så at jeg skal føde ved pks på grund af min første fødsel..... Så alt er absolut anderledes denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.