Gravid med nr. 2 jubiii..terminsdato 8 Juni 2014

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2013

et-ønske

sommerhåb skriver:

Her en opdatering fra mig Fik svar på mine blodprøver i dag og tallet er steget som det skal!! Jeg valgte scanningen fra, da det stadigvæk er så tidligt i graviditeten at man højst sansynligt ikke kan se noget, så skal scannes i næste uge i stedet, hvor jeg der vil være 6+4 Håber i alle har det godt i jeres graviditeter?!? Har i kvalme? andre graviditetssymptomer? Har i fortalt jeres omverden det endnu osv?

Hvor er det bare fantastisk

Tillykke

Jeg har det fint - meget ømme bryster og så mange jag i underlivet som gør mig helt vildt bekymret.... Det er vist det der er værst i mit univers pt - nå ja og så at man ikke kan dele det med nogen endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

Cecilie5153

et-ønske skriver:

Hvor er det bare fantastisk

Tillykke

Jeg har det fint - meget ømme bryster og så mange jag i underlivet som gør mig helt vildt bekymret.... Det er vist det der er værst i mit univers pt - nå ja og så at man ikke kan dele det med nogen endnu

Så fik jeg set vores spunk

det så bare rigtig fint ud med masser af hjerteblink 

Meeeen, er åbenbart kun ca 6 uger henne... Men skal til læge den 29 okt, så må vi se

Anmeld

11. oktober 2013

et-ønske

Cecilie5153 skriver:

Så fik jeg set vores spunk

det så bare rigtig fint ud med masser af hjerteblink 

Meeeen, er åbenbart kun ca 6 uger henne... Men skal til læge den 29 okt, så må vi se

Hvor er det dejligt at du har set den lille spire sikke en ro det må give?

Anmeld

17. oktober 2013

Cecilie5153

Helt vildt, det er så dejligt selvom jeg ved der kan ske meget endnu ... Men håber da på det bedste

Anmeld

18. oktober 2013

sommerhåb

Så er jeg tilbage fra ferie og jeg blev scannet i går og vi så hjerteblink og alt så normalt ud hurraaaaa Det er den største lettelse at vide at den sidder indenfor livmoderen og hjertet slår!

Til Et-ønske: Tak skal du have Kan de smerter du har ikke være ligamentsmerter tror du?? Hvordan gør det ondt, hvis jeg må spørge?

TIl Cecilie5153: Tillykke med du også har set hjerteblink og alt er som det skal være!! SÅ dejligt

Anmeld

18. oktober 2013

Cecilie5153

sommerhåb skriver:

Så er jeg tilbage fra ferie og jeg blev scannet i går og vi så hjerteblink og alt så normalt ud hurraaaaa Det er den største lettelse at vide at den sidder indenfor livmoderen og hjertet slår!

Til Et-ønske: Tak skal du have Kan de smerter du har ikke være ligamentsmerter tror du?? Hvordan gør det ondt, hvis jeg må spørge?

TIl Cecilie5153: Tillykke med du også har set hjerteblink og alt er som det skal være!! SÅ dejligt

Ej hvor dejligt  Tillykke !!!

det er bare så skønt, hvor langt var det nu du var henne ?

Anmeld

18. oktober 2013

sommerhåb

Cecilie5153 skriver:

Ej hvor dejligt  Tillykke !!!

det er bare så skønt, hvor langt var det nu du var henne ?

Jeg er 6+6 i dag. dvs 7 uge Hvor langt er du i dag?

Anmeld

18. oktober 2013

Cecilie5153

sommerhåb skriver:

Jeg er 6+6 i dag. dvs 7 uge Hvor langt er du i dag?

Dejligt jamen kan simpelthen ikke finde ud a det. Så går efter det lægen sagde først, så er 8 uger idag så må vi se til nakkefold hvad den siger der

Anmeld

18. oktober 2013

et-ønske

sommerhåb skriver:

Selvfølgelig må du spørge

Jeg har ganske almindelige mens smerter i underlivet, og jeg render på wc hver gang jeg synes det har været slemt men der er intet. Hvis jeg strækker mig, eller rejser mig på en forkert måde, føles det som om mine æggestokke bliver drejet, men det svinger hvad side det gør ondt i og det er ikke så meget mere som det har været. Jeg tror jeg er blevet enig med mig selv om at det er ligamentsmerter men kan slet ikke huske dem fra første graviditet.....

Ja jeg må indrømme at jeg er et testmonster af frygt for ikke at være forberedt på at den måske ikke er der på onsdag til TS
Så jeg tester en gang i ugen. Idag kom teststregen før kontrolstregen så tænker jeg er fuld af hcg

Glæder mig bare til onsdag - så begynder jeg vist at tro på at vi skal være forældre

Anmeld

19. oktober 2013

sommerhåb

Et-ønske: Lyder meget som ligamentsmerter, de kommer ofte når man lave en bevægelse f.eks. strækker sig, men kan også pludselig komme ud i det blå. Jeg synes det mærkes lidt som menssmerter. havde rigtig mange ved min første graviditet og har dem også nu. Det kan virke voldsomt. Jeg har også prøvet en spontan abort før jeg blev gravid med min datter og det var en anden slags smerte der var der hele tiden, altså hvert minut og føles ikke helt som mens/ligamentsmerter, men mere som små begyndende veer (hvis du kan huske hvordan det føles). Men godt du skal scannes på onsdag, det giver ro at se alt er som det skal væreHvor langt er du så nu?

Cecilie5153: Hvor sjovt, vi stort set er på samme dag Ja, det bliver spændende til nakkefoldscanningen om vi får samme terminsdatoJeg fødte min datter 2 måneder for tidligt, så der er selvfølgelig lidt forhøjet risiko for at jeg ikke går hele graviditeten ud..Men håber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.