Anonym skriver:
Hej piger! Blev inspireret af en anden tråd.
Synes i at det er okay at true et barn med smæk, eller er det totalt no go? Stem og uddyb gerne. Anonyme svar tilladt og HUSK AT HOLDE EN SOBER TONE!
Jeg har stemt nej, slet ikke.
og jeg håber aldrig aldrig nogen sinde at jeg vil komme til at slynge sådan en falsk trussel ud mod mine egne børn,
dog er jeg ikke så ensporet på dette emne, tro mig, kunne aldrig finde på at udøve vold mod mine kære. Men jeg er selv vokset op med en endefuld i ny og næ, og jeg synes nu altså ikke jeg har taget skade af det. Når jeg tænker tilbage på de situationer hvor jeg har været en umulig møgunge så har den endefuld altså været berettiget, og er jo aldrig blevet "tæsket og smidt i seng" . Jeg har lagt over mor , eller fars ben og fået et eller to hårde klask i bagen, jeg har grædt og jeg har fået fortalt både før og efter hvorfor jeg fik straffen, og når det var ovre, ja så gik vi tilbage til at være en glad kærlig familie.
ihh ja ved ikke hvad jeg vil med det, synes bare i nogle situationer så det træls at vi er blevet så ensporet, som om der ikke er forskel på trussel, tæsk, irettesættelse og egentlig også opdragelse.
igen jeg ville aldrig gøre det mod mine egne børn, men jeg synes heller ikke det er så forkert.
synes dælme jeg har mødt rigtig mange børn som er så respektløse at de godt kunne have brugt en barndom og opdragelse i mine forældres hus.
og ja så er det man tænker om man skal poste dette som anonym, men nej jeg vælger sku at stå ved mine holdninger.
Anmeld